Gå til innhold

Da har vi vært på forumet en uke. Innspill?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Dette har for min del vært den absolutt mest spennende og morsomme uka på fitnessbloggen noen gang, og det ser det ut til at flere andre er enig. Vanvittig gøy å endelig bli kjent med leserne.

Vi ligger nå på ca 3000 poster og 400 medlemmer etter en uke, som må sier å være ganske drøyt bra.

Lurer egentlig bare på hva dere syntes etter en uke, dvs går forumet i riktig retning? Forbedringer osv?

For mye pjatt i trådene? Selv syntes jeg det er en behagelig mix mellom ren kunnskapsutveksling og sosialisering sånn vi har latt det gå til nå.

Og til slutt, tusen takk! Det er dere som har dratt i gang et kvalitetsforum på rekordtid, og vi kommer definitivt til å bli et av de største (og forhåpentligvis beste) forumene om trening og kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det er veldig bra her nå, vi er som en liten familie!

Hittil ingen som klager på andre, og er negative på noen måte. Alle støtter hverandre, motiverer hverandre, uansett hvilket treningsnivå man er på. Dette er fortsatt et lite forum, men synes det funker bra hittil. Det er ett-eller-annet som mangler, men ser ikke helt hva det kunne vært ennå. Er iallefall daglig innom, og synes det er bra det er mye aktivitet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert forum med mye bra kvalitetsposter uten masse svada og "usæriøse" diskusjoner som ofte går igjen på andre forum:thumbsup:..Har lært endel nytt, og fått enda mer motivasjon til å satse videre:)

Om et års tid eller noe er jeg rimelig sikker på at dette forumet kan nærme seg type treningsforum.no;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det fungere ovveraskende bra. Seriøse tråder holdes seriøse, og tråder for pjatt eller mellomting er morsomme og lese.

spesielt ser det ut til Loggbok-greia er en suksess.

jeg la merke til en ting der, de fleste får jo drøssevis med mail når noe anngået dem skjer her på forumet.. gir oss en unik sjangse til å vireklig pushe folk som kansje faller av lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var litt skeptisk til å sette at man får mail som standard, men så at andre store forum brukte det. Den er ihvertfall mulig å slå av for hyperaktive medlemmer, og vi har ikke fått noe klager på det enda.

For å slå av epostvarsling

  1. Velg instillinger under navnet deres på toppen. Fjern og motta epost-varsel ved svar.
  2. For å fjerne epostvarsling på de postene man allerede følger: Enten klikk på linken i mailene for å deaktivere eller gå til Fulgte tråder, klikk Vis alle fulgte tråder, merk alle, og velg Deaktiver Epostvarsel

Det er også mulig å enten deaktivere automatisk følging av tråder (om man heller vil velge disse manuelt), eller disable notifications på toppen på fulgte tråder. For veldig aktive personer er det som regel best å deaktivere notification under Varslingsinstillinger

En annen ting, bruker dere Hva er nytt? og Fulgte tråder på toppen? Eller må disse gjøres tydeligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen ting, bruker dere Hva er nytt? og Fulgte tråder på toppen? Eller må disse gjøres tydeligere

"Hva er nytt?" bruker jeg hele tiden. Omtrent bare den jeg bruker. Fulgte tråder bruker jeg ikke så mye, men den er veldig grei å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Chris H, hvis det er noe som får meg å komme sent til treninga så må det være dette :D

Men et spørsmål som jeg ikke helt har funnet ut av, jeg vil gjerne ha varsler når noe skjer MEN jeg vil helst ikke ha en e-post hver eneste gang noen har likt eller citert noe. Hvordan får jeg til dette?

Jeg truur jeg bare har greid å få til antingen eller. Bare jeg som er litt dummere enn snittet eller? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig bra så langt. Veldig interessant informasjon som blir delt og ikke noe urelevant tull. Jeg håper det fortsetter og blir bedre og bedre. Jeg håper dere/vi kan holde det formelt, så det ikke ender opp som et 'tulle forum' der det bare blir postet urelevant og muligens falsk informasjon.

Kortere sagt; Positiv fremgang, og jeg håper det fortsetter.

En ting jeg ikke liker så bra, logger og vanlige tråder må skilles bedre på what's new. Men dette skal jeg ta tak i snart

Det er jeg enig i, Jeg tenkte og sende en melding til moderator/admin/deg om dette, Men jeg har ikke kommet så langt. Du er jo webutvikleren(?) så jeg regner med at det er du som har ansvar for og få på plass en slik funksjon. Er det gjennomførbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...