Gå til innhold

Da har vi vært på forumet en uke. Innspill?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skrev dette i en annen tråd men fikk ikke svar, så jeg prøver igjen - jeg savner en søkefunksjon som kun søker blandt forumposter. Muligens også en avansert variant hvor man kan søke i forskjellige delforumer, brukernavn.. osv osv.

Hver gang jeg søker på toppen dukker det opp bforuminlegg :)

Samt artikler også, men fungerer for meg. Sikkert bare å legge til ordet FORUM og så skrive hva du søker etter så kommer det opp ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg søker på toppen dukker det opp bforuminlegg :)

Samt artikler også, men fungerer for meg. Sikkert bare å legge til ordet FORUM og så skrive hva du søker etter så kommer det opp ,)

Ja.. men, if and when dette forumet blir digert så hadde det vært greit med en spesifikk søkemotor hvor man kan legge til forskjellige kriterier, f.eks søke på titler, eller bare innhold, la resultatene vise som poster eller tråder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. men, if and when dette forumet blir digert så hadde det vært greit med en spesifikk søkemotor hvor man kan legge til forskjellige kriterier, f.eks søke på titler, eller bare innhold, la resultatene vise som poster eller tråder..

Ahh sånsett! Ja det hadde faktisk vært superkjekt når jeg tenker meg om!

De nyeste trådene kommer øverst i loggbokforumet

Greeit, da er det bare å bli vant med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Synes det er en spesiell atmosfære på dette forumet, en veldig stor gruppe mennesker som etter kort tid 'kjenner' hverandre og deler mye av den samme humoren uten å gå over grensene. Håper det fortsetter slik og at vi unngår de største kverulanter, kranglefanter og troll også i fremtiden :) Vi slipper også som regel å forholde oss til mange 'hjemmesnekrede' råd som man finner på mange andre forum da det er nok av folk med ekspertise her til å gi oss 'fasiten'

I tillegg virker de fleste oppriktig engasjert i å hjelpe hverandre og motivere hverandre til å nå sine mål.

Tommelen opp for fitnessbloggen:thumbsup:

PS! Har ikke fått betalt eller blitt truet til å skrive dette :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...