Gå til innhold

Da har vi vært på forumet en uke. Innspill?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Dette forumet har vært en vekker for meg. Et tilfeldig klikk på en artikkel førte til flere klikker og flere artikler og ble imponert over kunnskapsnivået, humoren og ikke minst evnen til å videreformidle kunnskap til noobs (som meg).

Det har bare vært positivt å logge, spørre dumme spørsmål, tørre å faile, dele sine (små) triumfer med dere, og det ønsker jeg å fortsette med :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supert forum, oppsettet er veldig bra, god oversikt på det meste, eneste jeg savner litt er en egen post for treningsprogrammer og dietter(matprogram) der vi kan dele erfaringer, blir liksom litt dårlig oversikt vist vi skal bruke styrketrenings posten for alt dette.. har jo kosthold posten, mener bare att det burde vært delt opp i litt flere kategorier..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært her ett par dager men liker meg veldig godt. Kjempekoselig og morsomme brukere som har mye kunnskap. Det samme gjelder dere som driver forumet.

Også er det er stort pluss at det er aktivt. At det ikke tar 3 dager før man får ett svar. Jeg kommer nemlig snikende fra ett annet forum som også er bra men har litt lavt aktivitetsnivå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes som 'Jalle' at det hadde vært fint med en egen post for treningsprogrammer, samt en for 'skjønnhetstips' eller noe lignende for tips til f.eks. selvbruning, hår & hud, evt. cellulit/oppstrammingsmaskiner, negldesign og alt annet som vi jenter (og gutter) gjør i tillegg til treningen :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...