Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

# Selvsikker og ikke eiesyk.. Sjalusi blir fort gammelt, veldig koselig at du bryr deg, det setter man pris på.. Men forskjell på å bry seg og :confused: crazytown

Bittelitt sjalusi er søtt. Vi liker jo at menn bryr seg, men for mye av det blir svært usøtt :p

Pointers: Begynner du å henge over dama når hun skriver meldinger, har du gått for langt for lenge siden.

Nei ass, bicern er rå liss

FLASHE GØNNSA!!

Når dere sier bittelitt sjalu, hvor går grensen? Jeg kan vel kanskje forstå det om det er snakk om interesse for hvor man er, hvem man er med osv, men utover det klarer jeg ikke helt sette meg inn i hvordan sjalusi kan være søtt.

Annonse

FLASHE GØNNSA!!

Når dere sier bittelitt sjalu, hvor går grensen? Jeg kan vel kanskje forstå det om det er snakk om interesse for hvor man er, hvem man er med osv, men utover det klarer jeg ikke helt sette meg inn i hvordan sjalusi kan være søtt.

OOOJE.

Sjalusi er IKKE søtt, bare så det er sagt. I hvert fall ikke i min verden. Det er ok å være litt sjalu og ikke bare drite i alt jeg gjør, men sånn "Nei, du kan ikke være med guttevennene dine" opplegg..... ... .. :sick: Gå vekk

Jo, men det kaller jeg egentlig å være interessert jeg. Finnes ikke noe mer uattraktivt enn folk som ikke spør om ting og faktisk interesserer seg for hva som foregår, men synes ikke det vipper over til å være sjalu å lure på hvem partneren er med. Jeg orker ikke noen former for sjalusi der man merker det blir dårlig stemning om det er snakk om spesielle personer osv. Handler om tillit egentlig... I min enkle og single verden. :D

FLASHE GØNNSA!!

128819829213286037.jpg128767801965749945.jpgmuscle-man-21311251.jpg

Altså: Sjalusi i seg selv bunner nok i at man ikke stoler nok på partneren sin og at man blir redd for hva vedkommende kan finne på. Det er ikke bra.

Det jeg derimot syns er bra "sjalusi" sånn innimellom er fordi det viser at han bryr seg om meg. Det blir litt slitsomt i lengden om fyren aldri viser tegn til at det plager han litt innerst i hjernebarkenom jeg snakker med andre menn f.eks. Kommer sikkert an på måten man gjør det også. Bry dere litt. Mange av oss liker å være "hans" uten at det nødvendigvis betyr å måtte spørre om lov til å gjøre ting eller aldri snakke med andre menn. Men sånn der "hvem var det,hva gjorde du og med hvem", du kan ikke ha guttevenner og du skal bare være sammen med meg-opplegg kan man spare seg for. Ikkje braaa...

Også er sånn "lekesjalusi" også greit bra, f.eks om man ikke kommer seg vekk fra en eller annen idiot. Blås deg litt opp og jag han vekk :p

OOOJE.

Sjalusi er IKKE søtt, bare så det er sagt. I hvert fall ikke i min verden. Det er ok å være litt sjalu og ikke bare drite i alt jeg gjør, men sånn "Nei, du kan ikke være med guttevennene dine" opplegg..... ... .. :sick: Gå vekk

Nettopp ;)

Jo, men det kaller jeg egentlig å være interessert jeg. Finnes ikke noe mer uattraktivt enn folk som ikke spør om ting og faktisk interesserer seg for hva som foregår, men synes ikke det vipper over til å være sjalu å lure på hvem partneren er med. Jeg orker ikke noen former for sjalusi der man merker det blir dårlig stemning om det er snakk om spesielle personer osv. Handler om tillit egentlig... I min enkle og single verden. :D

Helt enig :thumbsup:

Annonse

- Intelligens og selvstendighet (men de må ikke være så intelligente at de blir arrogante og får deg til å føle deg som en dum liten dritt)

- Fine øyne og et sjarmerende smil. Et pent ansikt er aldri feil. Med mindre han ser for bra ut til å være sann. Da er han som oftest det.

- God musikksmak

- Matlagingskills (og helst av den sunne typen)

- Han får deg til å føle deg som en prinsesse

- Gentleman-tendenser

- Han har andre verdier i livet enn kun festing

- Han liker å trene

- Ærlighet og oppriktighet

- Snillhet!

- Intelligens og selvstendighet (men de må ikke være så intelligente at de blir arrogante og får deg til å føle deg som en dum liten dritt)

- Fine øyne og et sjarmerende smil. Et pent ansikt er aldri feil. Med mindre han ser for bra ut til å være sann. Da er han som oftest det.

- God musikksmak

- Matlagingskills (og helst av den sunne typen)

- Gentleman-tendenser

- Han har andre verdier i livet enn kun festing

- Han liker å trene

- Ærlighet og oppriktighet

- Snillhet!

Agreed, bortsett fra prinsessedelen. Og han trenger ikke alltid å være snill :p Litt frekkhet må til :thumbsup:

- Gentleman-tendenser

Hva får dere andre jenter til å føle dere som prinsesser da?

Og hva syns dere er gentlemantendenser?

Personlig er jeg svært glad i type "du er jente, jeg er mann, I fix"-greier. Har egentlig null problemer med å si at jeg liker litt tradisjonelle kjønnsroller. Jeg liker også følelsen av å bli såpass satt pris på at jeg til tider blir behandla som en skjør porselenskopp, men ikke hele tiden :p

En gang en jeg var sammen med og jeg var på byen og når det etter stengetid plutselig blåste opp til en helvettes slåsskamp i sentrum, ble jeg redd. Han bare så meg i øynene og sa "slapp av, jeg lar ingenting skje med deg" og så tok han meg rundt midja og tok meg bort mens vi venta på slåsskjempene. Så ærlig, så oppriktig. Ikke var det verken gentleman eller prinsessetendenser, men akkurat da kunne jeg gifta meg med han :p

etter min erfaring stammer sykelig sjalusi fra at man(gutten) vet hva man har gjort selv, og ikke vil den andre parten skal gjøre det samme..

AKKURAT samme grunn til at jeg ikke vil være sammen med en sjalu jente. Det der er nesten ordrett det jeg har sagt i mange år :)

AKKURAT samme grunn til at jeg ikke vil være sammen med en sjalu jente. Det der er nesten ordrett det jeg har sagt i mange år :)

ja sant!

jeg er ikke en sjalu person, og vil ikke være det heller.. kommer aldri til å nekte noen å gjøre noe, men forventer den andre parten har vett nok til ikke å dra strikken for langt, eller hva som er greit/ikke greit..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...