Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, unnskyld meg, men orket ikke surfe gjennom hele forumet siden jeg har dårlig tid og er sulten, håper det går bra.

1. Skal riskaker bare spises som de er? Smaker jo papir... :cautious:

2. Har kjøpt en mager kesam og en vanilje - hvordan tilberedes det så det ikke smaker hesteavføring?

3. Hvordan tilberedes cottage cheese for å ikke smake hesteavføring?

4. Hvordan tilberedes havregrøt? Skal det kokes? Og hva har man på for å dempe smaken?

Tåler ikke frukt om det er relevant. Har bringebær og blåbær, sukrin, kanel, melk og syltetøy om det kan brukes. Og isåfall forklar meg til hva. Har og fun light saft med forskjellig smak om det kan være til noen hjelp. Denne burde vært i dumme spørsmål... That was clear to me now...

Fortsetter under...

Ja, unnskyld meg, men orket ikke surfe gjennom hele forumet siden jeg har dårlig tid og er sulten, håper det går bra.

2. Har kjøpt en mager kesam og en vanilje - hvordan tilberedes det så det ikke smaker hesteavføring?

4. Hvordan tilberedes havregrøt? Skal det kokes? Og hva har man på for å dempe smaken?

Tåler ikke frukt om det er relevant. Har bringebær og blåbær, sukrin, kanel, melk og syltetøy om det kan brukes. Og isåfall forklar meg til hva. Har og fun light saft med forskjellig smak om det kan være til noen hjelp. Denne burde vært i dumme spørsmål... That was clear to me now...

1. Riskaker kan spises som de er, men ja, de smaker litt papir, haha! Prøv med peanøttsmør!

2. Mager kesam er KJEMPEGODT med funlight saft og rosiner/tørket frukt. Eller så kan du blande mager kesam og vaniljekesam sammen, og ha oppi bær, havregryn osv. Eller så kan du ha i stevia dråper med forskjellig smak?

3. Cottage cheese liker jeg best naturell(<3) men ekstra godt med BLÅBÆR, bringebær og nøtter. Ha i en skje naturell yoghurt så blir konsistensen litt annerledens

4. Jeg koker havregryn + vann til at det blir havregrøt - har på MASSE kanel, steviadråper vanilje, vaniljeproteinpulver. På toppen kan du ha mager kesam/cc + masse friske bær

:)

1. Peanøttsmør og banan.

2. Mager kesam liker jeg kun som erstatning for lettrømme, altså til f. eks salat eller fisk. Egentlig godt til alt, spesielt som potetdipp for ovnsbakte poteter. Vaniljekesam liker jeg uansett, ekstra godt med bær og valnøtter i.

3. Med masse kanel, mandler og jordbær/appelsin/banan.

4. Havregryn i vann/melk et par minutter, kok opp, kanel og banan.

GOGO GAINZ.

Blander inn proteinpulver i havregrøten og topper den med blåbær/bringebær.

Prøv også å lage den dagen før, bland en proteinshake og hell over havregryna og sett det i kjøleskapet til dagen etter:)

Mager kesam(har byttet over til Synnøve sin Greske yoghurt), cc, et par dråper stevia vanilje, friske bær og kakaonibs:)

Tenkte å blande Philadelphia ost med litt kakao og proteinpulver, og så ha dette på rikskaken..men har ikke kommet så lengtar jeg hat testet det enda:)

Annonse

Annonse

Nei, men ser ut som hele Norge holder med meg i det siden alle pleier å ha noe i det annet enn å spise det reint. Det er forøvrig første gang jeg har kjøpt det, så ante ikke at det smakte så jævlig før jeg kom hjem og prøvesmakte. OG jeg kaster aldri mat. ALDRI. Så det må ned, og da må det tilbehør til. Så enkelt er det.

1: Riskake med honning og banan (y)

2: Vaniljekesam er digg uansett

3: Cottage cheese med vanilje, eple og pære er digg. Evnt kan du ka litt søtning og kanel på den orginale.

4: Kok den sammen med litt søtning, kanel, kokosmelk og bær

5: Du kan evnt slutte å ha hesteavføring på alt du spiser :troll::giggle:

Ikke gidd å spis noe om du ikke liker det, selv er jeg ikke egentlig en stor fan av CC. Liker CC i varme retter, men om jeg skal spise det kaldt må jeg blande det saftig ut. Riskaker liker jeg, utrolig nok, smaker ikke mye men er godt uansett. Eventuelt kan du kjøpe de typene med smak - er dyrere og med mer kcal, men likevel, gode!

Havregryn liker jeg, havregrøt? Not so much. Tar det "rent" med en klatt syltetøy, litt sukker (SUKKEEER, ikke sukrin), og melk. Smaker jo ikke all verdens, men det er jo bare frokost, så det skal vel ikke smake dritgodt? Brødskive med ost er heller ikke særlig godt, men det er da mat som man skal trøkke i seg for å våkne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...