Gå til innhold

Riskaker, kesam, cottage cheese og havregrøt


wombat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Evnt dropp fylla, så slipper du å spise kjedelig "papir". BOOM! 2 problems solved you see?! :wacky:

Har allerede gått tilbake til å være avholds 4 life. ALDRI MER!!!

MEEEN syns faktisk riskakene var gode (for jeg har ihvertfall spist opp hele pakken?)

Smakte som puffet ris som jeg spiste hele tiden når jeg var liten. Godt med melk til. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gått tilbake til å være avholds 4 life. ALDRI MER!!!

MEEEN syns faktisk riskakene var gode (for jeg har ihvertfall spist opp hele pakken?)

Smakte som puffet ris som jeg spiste hele tiden når jeg var liten. Godt med melk til. :p

Jeg spiser som regel snack a jack i stedet for potetgull hvis jeg må få litt salt kontrast fra alt det søte - funker fjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, unnskyld meg, men orket ikke surfe gjennom hele forumet siden jeg har dårlig tid og er sulten, håper det går bra.

1. Skal riskaker bare spises som de er? Smaker jo papir... :cautious:

2. Har kjøpt en mager kesam og en vanilje - hvordan tilberedes det så det ikke smaker hesteavføring?

3. Hvordan tilberedes cottage cheese for å ikke smake hesteavføring?

4. Hvordan tilberedes havregrøt? Skal det kokes? Og hva har man på for å dempe smaken?

Tåler ikke frukt om det er relevant. Har bringebær og blåbær, sukrin, kanel, melk og syltetøy om det kan brukes. Og isåfall forklar meg til hva. Har og fun light saft med forskjellig smak om det kan være til noen hjelp. Denne burde vært i dumme spørsmål... That was clear to me now...

1. Jeg spiser Snack a Jack med ostesmak, nam....

2. Mager kesam pleier jeg å bruke i stedet for rømme, men spiser det ikke alene. Kesam vanilje blander jeg med et pink lady eple og strør kanel over. Er som regel kveldsmaten min :)

3. og 4. Eneste jeg har brukt cc til er faktisk havregryn! Koker opp litt vann og litt melk, strør oppi havregryn. Når grøten er ferdig blander jeg med CC og en most banan med kanel og sukrin på. Haalleluja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...