Gå til innhold

Matlei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, sporet litt av denne tråden kanskje? :p

Uansett, fint å se at det ikke er bare jeg som er helt sinnsykt matlei for tiden. Sliter skikkelig med å få i meg både lunsj, middag og kvelds. Kunne egentlig tenkt meg til å bare leve på proteinpulver jeg :rolleyes:

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Ta deg en tur på en av disse store matbutikkene (meny, obsen, coop osv.) og bestem deg for å velge ut 20 matvarer du aldri har prøvd før ;) da får du ihvertfall mye å bryne deg på! .. og forhåpentligvis noen nye favoritter.

ps. det er ikke lov å ende opp med frossenpizza og nye godterityper. hehe

Annonse

Skrevet

Sååå... tilbake til start! Hvordan er det med matleiheten? Tror du har smitta meg. Det eneste jeg har lyst på er bacon og appelsin. Hver for seg altså..

Skrevet

Wow, her måtte man vasse gjennom mye rart for å komme fram til svar som var on topic, haha :p Jeg blir nesten aldri mat lei, men det er fordi jeg er matvrak og bruker en god del av tiden min på å se på kokkeprogrammer og forestille meg at det jeg spiser er det de har laget... :huh: (er ikke alltid sååå langt ifra men jaja). Blir alltid sulten hver gang jeg ser på denne her hvertfall:

Skrevet

Herregud, har jo boka til Jamie Oliver. Får bla litt i den for å finne inspirasjon og matgleden igjen. Men han får alt til å se så lett ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...