Gå til innhold

Hva tror du skjedde 9/11?


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

DET tror jeg er bedre at du leser selv, så slipper jeg å skrive alt, eller google translate it :) På tide å komme seg i køya, har postet en god del om det på side 1, da det startet med WTC7 som en av de første eksemplene. Tror også det var animasjoner i en av linkene. Men handlet om byggets konstruksjon hvor hvordan det fordelte vekten over bærekonstruksjonen, samt bygningens skader og omfattende brann. Tok vell 7 timer fra angrepet til WTC7 raste, og i den tiden var det bedrevet 0 brannslukking i det bygget grunnet rasfare og usikkert område. Bygget hadde også en enorm dieseltang som skulle fungere som nødstrømsaggregat som stod under press etc. Its all inn there, happy reading og go natt :)

alt har nok en forklaring. De er bare ikke altid like spennende! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Bare legger denne her.... ;)

"how do we know that 9/11 was not orchestradet by the Bush administration?..........it worked"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er villig til å tro at 9/11 var en inside job den dagen det kommer et fnutt av bevis for det.

"Extraordinary claims require extraordinary evidence."

Mye rart som skjedde den dagen, mye feil i den offisielle historien, men det i seg selv er ikke bevis. En youtube-video er heller ikke bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Konspirasjonsteorier eller ikke, se denne :

Lindauer has written a self-published book about her experience, Extreme Prejudice: The Terrifying Story of the Patriot Act and the Cover-Ups of 9/11 and Iraq.[24] Lindauer claims that for a number of years she had worked for the CIA and DIA undertaking communications with the Iraqi government, serving as a back-channel in negotiations.

Dette virket jo lovende, så kom:

In 2003 she was accused of conspiring to act as an unregistered agent for the Iraqi Intelligence Service and engaging in prohibited financial transactions with the government of Iraq under Saddam Hussein.[1][2][3] Lindauer was found mentally unfit to stand trial in two separate hearings. During her incarceration she won the right to refuse forced antipsychotic medication which the United States Department of Justice claimed would render her competent to stand trial.[4][5] She was released in 2006 and all charges were dropped in 2009.[6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindauer has written a self-published book about her experience, Extreme Prejudice: The Terrifying Story of the Patriot Act and the Cover-Ups of 9/11 and Iraq.[24] Lindauer claims that for a number of years she had worked for the CIA and DIA undertaking communications with the Iraqi government, serving as a back-channel in negotiations.

Dette virket jo lovende, så kom:

In 2003 she was accused of conspiring to act as an unregistered agent for the Iraqi Intelligence Service and engaging in prohibited financial transactions with the government of Iraq under Saddam Hussein.[1][2][3] Lindauer was found mentally unfit to stand trial in two separate hearings. During her incarceration she won the right to refuse forced antipsychotic medication which the United States Department of Justice claimed would render her competent to stand trial.[4][5] She was released in 2006 and all charges were dropped in 2009.[6]

They got to her, man. They got to her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen konspirasjonsteorier som har vist seg å være korrekte?

Historien viser jo at det har vært mange svin i skogen, jeg ser ikke hvorfor dette ikke er tilfellet i dag.

Men at wwc kollapset pga kontrollerte eksplosiver osv har jeg store vanskeligheter å tro på. Men jeg er rimelig sikker på at det vil i fremtiden dukke opp historier relatert til krigen mot terror som kanskje vil forandre\påvirke helhetsbilde folk har av krigen.

Det har allerede i dag dukket opp dokumentarer som viser at det foregår mye faenskap.

Det sies at en krigs første offer er sannheten, det har vist seg å stemme mer enn en gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindauer has written a self-published book about her experience, Extreme Prejudice: The Terrifying Story of the Patriot Act and the Cover-Ups of 9/11 and Iraq.[24] Lindauer claims that for a number of years she had worked for the CIA and DIA undertaking communications with the Iraqi government, serving as a back-channel in negotiations.

Dette virket jo lovende, så kom:

In 2003 she was accused of conspiring to act as an unregistered agent for the Iraqi Intelligence Service and engaging in prohibited financial transactions with the government of Iraq under Saddam Hussein.[1][2][3] Lindauer was found mentally unfit to stand trial in two separate hearings. During her incarceration she won the right to refuse forced antipsychotic medication which the United States Department of Justice claimed would render her competent to stand trial.[4][5] She was released in 2006 and all charges were dropped in 2009.[6]

Se filmen først, så er det faktisk det hun sier og forklarer, om hvordan det forløp før og etter, hun har også beviser på noen av teoriene sine. Har hverken påstått det ene eller det andre jeg, jeg synes bare det er skremmende om noe av dette faktisk stemmer, og det er ingenting som overrasker meg når det gjelder eks president Bush. Det er ikke noe problem for en stat å påvirke at noen blir erklært for ustabil til å kunne stå foran en domstol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

B-25 Empire State Building crash - Wikipedia, the free encyclopedia

Det er jo ikke første gang et fly har krasjet i en bygning. I dette tilfelle var det et bombefly faktisk.

"Despite the damage and loss of life, the building was open for business on many floors on the following Monday"

Litt kontrast fra at en bygning et stykke unna ble pulverisert til en sky av støv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne_

Dog, selv om det var et mye mindre fly; Kontrasten er veldig mye større mellom hva som skjedde med bygningene, enn kontrasten mellom et bittelite og et stort fly.

Det er ikke bare at de kollapset, men MÅTEN de gjorde det på. Alle tre byggene falt i sitt eget fotspor. Tre av tre. Hvis bare en hadde falt på den måten så hadde det vært mistenksomt. Se bygninger av sprengninger der de har gjort alt de kan for å få til et symmetrisk rett-ned-fall. De fleste er ikke i nærheten av symmetrien og perfeksjonen til de tre byggene i New York.

Håper virkelig dette blir avslørt en gang for alle i min levetid. Jeg er i alle fall ikke redd for å bli sett på som D-O-M, bli lollet av eller ansett mindre kul på internet på bekostning av min egen lille stemme inni hodet som sier at denne hendelsen er hinsides all fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog, selv om det var et mye mindre fly; Kontrasten er veldig mye større mellom hva som skjedde med bygningene, enn kontrasten mellom et bittelite og et stort fly.

Nettopp! Litt sånn som når du kaster en liten stein i vinduet og den bare spretter tilbake uten at noe skjer, også kaster du en litt større stein i vinduet også pulveriseres hele ruta. Hvor logisk er det? Ikke noe særlig! Tydelig at illuminati har en finger med i glassindustrien for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Ok, bitterf***er som Dag bekymrer meg ikke så veldig :) den logikken skulle dog tilsi at en stor sten ikke bare knuste ruta, men gjorde at hele huset eksploderte, og nabohuset.

Pinglo og eirich derimot. Jeg har faktisk selvinnsikt til å se at deres kilder er mer troverdige enn mine egne. Jeg har selvinnsikt til å forstå at dere har bedre evner enn meg til å filtrere informasjon. Hjernen er delt i to:

Logiske: All logikk tilsier at de har rett. Jeg ser parallellene til f.eks aspartammafiaen, der all særs seriøs forskning gruser konspirasjonsteoriene. Jeg vil så inderlig gjerne bare godta dette. Jeg tror jo ikke på noen av de andre tingene på de alternativsidene som presenterer det jeg tror har noe for seg mht 9/11. Kan ikke verden bare være så svart/hvitt?

Følelsene: Den offisielle historien stemmer ikke. Bygning7 kan ikke falle slik. No way.

Det er utrolig slitsomt for hodet, det hadde vært så mye enklere å bare godta det logiske. Men,

"denial is the most predictable of all human responses" (Matrix)

Verden VIL lures. Det er så mye enklere å godta at noen slemminger vil true vår frihet, enn at de skal passe på oss lyver. Det er for smertefullt i det hele tatt å tvile, at folk tviholder på det enkle, forståelige og trygge. Skylapper på.

Fenomenet beskrevet her: YouTube (veldig interresant,tar de livsløgnen fra.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alt du har å gå på er "jeg føler ikke den offisielle historien stemmer" og "Bygning 7 skal ikke falle sånn". Kan du ikke vise til noen faktiske bevis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Nrk dokumentaren om aluminium? De er såvidt innom 9/11 og argumenterer for at det var den enorme mengden aluminium som fikk byggningene til å kollapse. Nærmere halvparten av flyenes vekt var aluminium. Aluminiumen smeltet, rant nedover kom i kontakt med vann fra sprinkler anlegget og boom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...