olavf Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 I forbindelse med en skoleoppgave har jeg laget en liten undersøkelse om proteinpulver. Håper så mange av dere har mulighet og lyst til å sette av et minutt eller to til å svare på undersøkelsen. Her finner du undersøkelsen. På forhånd tusen takk for all hjelp! FatUnicorn 1 Siter
Oddis Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Besvart. Håper ikke du legger fram undersøkelsen som "proteinvaner blant den norske befolkning" Aaandreaaa, Kristin Charm og SlayerDad 3 Siter
olavf Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Skrevet 3. mai 2013 "Oddis skrev: Besvart. Håper ikke du legger fram undersøkelsen som "proteinvaner blant den norske befolkning" Hehehe, sjekk VG.no i morgen! Neida. Tusen takk alle sammen. Har de dataene jeg trenger nå. Splae og tisaksen 2 Siter
tisaksen Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 "olavf skrev: Hehehe, sjekk VG.no i morgen! Neida. Tusen takk alle sammen. Har de dataene jeg trenger nå. VegarL, olavf, PlastBox og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.