Gå til innhold

Aldersforskjell?


Forsvarsdama5.0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jepp... Såvidt utenfor.

Men jo.. Det er et sånn forhold som jeg umiddelbart ville sagt at ikke var bra. Det blir ikke sånn at jeg ville dømt det så voldsomt, men ville dømt han :p

Ikke spør meg om å rasjonalisere det på noen måte, det her går 100% på hva jeg umiddelbart følte.

Og jeg kjenner jo hverken deg eller han på noen måte, så kan jo ikke si noe om forholdet ellers :p

Edit; Var ment til Blondina x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsvarer hjernen din med hjernen til partneren din ser jeg ikke noe grunn til å telle tall. Altså, om begge er ansvarlige, forstår hva de begir seg ut på, og at det er frivilig.. oog Så lenge det er først og fremst er over seksuell lavalder. 15 + 20, og 13+17 er tvilsomt syns jeg.. Når man er såpass ung som 15 og 13, vet man lite, og kan lite som sine egne grenser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt ekkelt med "voksene" gutter som puler på småjenter under 16, egentlig på småjenter under 18.. Men jeg bør vel egentlig ikke si noe når jeg ikke har interesse av gutter på min egen alder, men liker menn som er 10-15 år eldre...

Enig :)

Heheh ;) Men om ett år går det jo da, ifølge "regelen": 25/2=12.5 +7=19.5 ok, ikke 110% men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i søskenflokken er alle sammen med 'eldre' folk

Kjæresten til søstra mi er 13 år eldre

Mannen min er 8 år eldre

Dama til bror min er 11 år eldre

Om datteren min på 13 kommer hjem med en på 17 så sliter jeg.Samme om hun er 15 og han 20. Når hun begynner å nærme seg 35 tror jeg at jeg kommer til å slapper mer av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler litt om oppvekst her. Alle jeg kjenner, inkludert meg selv, som har mistet faren sin i tidlig alder vil automatisk trekke til voksne menn. Snakker ikke om gamle "sugardaddys" (yæææk), men et lite aldersgap er viktig. Ikke for at den nye kjæresten skal være en slags farsrolle (neineineinei), det virker bare mer tiltrekkende med en trygg fyr enn en rampete guttunge. Samme går det litt andre veien, de jeg kjenner som har veldig strenge fedre vil trekke til morsomme litt små-barnslige gutter. Fordi de kan ha det gøy og finne på nye sprell sammen.

Dette er bare mine observasjoner altså, det trenger ikke å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...