Gå til innhold

Aldersforskjell?


Forsvarsdama5.0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er 24. Laveste du kan gå etter er 24/2 = 12, så plusser vi på 7, det er 19.

Du er 19. Det høyeste du kan gå etter er 19-7=12, så ganger vi med 2, det er 24.

Likestilling skal det værra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alder er veld ikke så viktig så lenge ingen lover brytes, men hvis jeg ser et par hvor han er 35ish og hu er under 20, så tar jeg meg selv i å tenke at han må være litt tilbakestående eller dum, mtp at han finner hu tilfredstillende, sånn mentalt... men igjen er mye forskjellige folk der ute.

Selv så liker jeg de på min egen alder eller litt eldre (23-30 år) ..var sammen med en som var 32år da jeg var 21år, og jeg trodde at han var så voksen og mann, men innså etterhvert at han var dum og kjedelig. Hadde ikke noe å snakke om, og han hadde ikke noe meninger eller tanker om noe, så han burde kanskje hatt en18åring(selv om de fleste 18år gamle jenter sikkert har mer mellom øra enn han hadde)

Så "mental alder" teller vel mer enn faktisk alder, selv om det er litt grenser her og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...