Gå til innhold

Stardust

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. LoL! Det var en korrigering på et feiltastet tall lenger opp.
  2. kr Kremt... Jeg mente selvfølgelig 210.
  3. Jeg ser på alder som en indikasjon på hvor en befinner seg i livet og ikke bare som et tall. Dermed blir det vanskelig å sette en grense for 'akseptabel' aldersforskjell. Men seksuell lavalder og modenhet hos den yngste er viktige og hellige grenser.
  4. Takk! Heldigvis er det ikke slik at man blir helt handikappet - en må bare finne ut hva en bør holde seg unna og hva som gir tålelig smerte. Og lykke til tilbake.
  5. Det startet med sviktende kne, samt knekkelyder. Ble fremprovosert ved stigning på blant annet tredemølle, turer i marka. Og smerten er såpass at jeg går konstant på smertestillende. Kneet blir også "stivt" ved sykling over tid. Akkurat nå venter jeg på innkallelse til ortoped, hvor jeg skal prøve å få en operasjon da det går utover livskvaliteten i og med at den begrenser aktiviteter som jeg kan være med på.
  6. Du bør nok oppsøke legen og be om henvisning til MR. (Jeg fikk nylig påvist bruskdefekt, etter lengre tids knesmerter)
  7. Er det slik at de fleste her går på diett eller har en eller annen form for kostholdsplan opp mot treningsopplegg? Grunnen til at jeg spør er at jeg har aldri tenkt over kostholdet mitt med tanke på trening, da jeg alltid har vært opptatt av sunn og "ren" mat. Men i det siste har jeg begynt å lure på om jeg bør være snillere med kroppen min mtp påfyll av feks proteiner da jeg sjeldent spiser kjøtt og trener styrke 5 dager i uken. Har ingen ønsker om å "vokse", men vil at kroppen skal kunne nyttiggjøre seg mest mulig av treningen samt restituere seg uten "kunstig" tilskudd.
  8. Etter masse surfing på nett, finner jeg ut at det nærmeste jeg kommer er Hack Squat, men i stående posisjon. Har aldri tenkt på det kunne hete noe annet i og med at navnet "Squat" har møtt meg hver gang jeg har brukt apparatet de siste 6 mnd. Ser tydelig at jeg bør vokte (og ikke minst dobbelsjekke) mine ord her inne.
  9. Lol, det skulle tatt seg ut! Squat som i apparat, ja. I knebøy med stang du nok trekke fra i overkant av 110 kg. (Fersking på forumet og i treningssjargong må bare beklage misforståelser)
  10. Sukk... Der får man igjen for å lese og skrive når man er ettermiddagssløv. Squat er selvsagt Knebøy.
  11. Jeg tar 280 i Squat (Stående beinpress) og 160 i sittende, men nå har jeg trent disse regelmessig i 6 mnd. ( Er 168 kg og 61 kg) Men jeg har bitt meg i at de fleste jentene som jeg trener med ligger på betraktelig mindre enn meg og det gjør også flertallet gutta.
×
×
  • Opprett ny...