Gå til innhold

Hva gjør jeg feil??


ned 25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! Så bra at du ser resultater på vekta! Eg har også fulgt GR-kosthald tidligare, og klart å gå ned på det, men blir veldig svolten av å spise så masse brødmat (får cravings av karbs). Det går fint an å bytte ut brødrasjonen i GR med feks andre karbs som havregryn/havregraut eller magerkesam med bær og 4-korn, evt slenge saman ein omelett (to egg piskes oppi ein kopp, putt i mikro, så sparar du olje-kaloriar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en nevnte over her, så er nok en del av vekttapet på grunn av vanntap. Du kan nok ikke forvente å gå ned i samme tempo, men jeg tror absolutt du vil merke gode effekter av å kutte ned på brødmat! Gi det noen uker og se hvordan vekten endrer seg. Følg også med i speilet/med målbånd. Det er ikke alltid vekten er det beste målet på fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeeei, i dag har jeg målt meg og fra sist tirsdag til i dag har jeg mistet 10 cm (hals, overarm, rumpe, midje, hofte og lår) skal veie meg på siste grete roede kurs i kveld.... men litt nervøs for det, føler meg oppblåst og tung i tillegg til tante rød på besøk (der følte jeg meg plutselig 30 år eldre) men så lenge jeg har mistet såpass med cm skal jeg vell være fornøyd uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeeei, i dag har jeg målt meg og fra sist tirsdag til i dag har jeg mistet 10 cm (hals, overarm, rumpe, midje, hofte og lår) skal veie meg på siste grete roede kurs i kveld.... men litt nervøs for det, føler meg oppblåst og tung i tillegg til tante rød på besøk (der følte jeg meg plutselig 30 år eldre) men så lenge jeg har mistet såpass med cm skal jeg vell være fornøyd uansett..

Bra jobba!:thumbsup: Du skal absolutt være fornøyd med å ha mista cm, selv om vekta kanskje ikke viser hva det du håper på. Ikke ta tallene på vekta så tungt, du har jo jobba bra for å miste cm! Vær stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...