Superhelt Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Pepsi max LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Påskemarsipaaaaaan <3 LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg fikk et kjempe stort påske egg i fjor av kjæresten med en pose smågodt og forskjellige lapper. På noen av lappene så sto det søte ting som "elsker deg" osv også var det tre lapper som ba meg om å gå dit og dit hjemme hvor jeg fant blader, bok og undertøy! Det er det beste påske egget jeg har fått Smågodt, blader og bøker gjør helligdagene 10 tusen ganger bedre og undertøy er jo alltid litt romantisk (her tenkte vel litt på seg selv også. hehe) Dette ville jeg likt å få i mitt påskeegg også.. synd det ikke kommer til å skje LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngvildK Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg er så svak for gummigodis SVARTE krokodiller og rosa fisker er favoritten og et must i mitt påskeegg LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Påskeegg skal inneholde SJOKOLADE. Ikke så mye anna krimskrams. Stapp den med sjokkis, og server gjerne med tre 200gr sjokoladeplater ved siden av. LeanMachine og SlayerDad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friskus21 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Smågodt (sjokoladefamilen, fudge, myke salte lakrishoder, sure myke hoder, festkarameller, røde fisker, sjokoladecrisp (sånne biter som er seige i midten)), freie påskeegg, pastiller og tyggis. Da er jeg happy!! LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 ALDRI fått slikt jeg Men jeg ønsker meg boble melkesjokolade(det øsnker jeg meg alltid nå for tiden..).. Trenger ikke noe annet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 ALDRI fått slikt jeg Men jeg ønsker meg boble melkesjokolade(det øsnker jeg meg alltid nå for tiden..).. Trenger ikke noe annet! Whaaaat aldri?? Det er utrolig trist Chiara 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelise Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Smågodt og sjokolade, marsipan er bare:yuck: ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Whaaaat aldri?? Det er utrolig trist I KNOOOOOW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiken Fikus Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Salt lakris, sure ting og sjokolade må det være.:happy: Har flere ganger blitt skuffet av å blitt møtt med et syn av søte gummisaker rullet i sukker, o.l. Uff! Er det flere som er like sære som meg, som liker å blande to ting i kjeften samtidig? Salt lakris og noe surt, er en klassiker. Og heksehyl og smil er merkverdig godt..! LeanMachine og SuperLine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terskeltrening Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Først et spørsmål: Lesestoff i påskeegget? Hvor stort påskeegg har dere egentlig?? Og når det gjelder min smak: Små påskeegg med marsipan og sjokolade er digg! Smågodt (sjokoladepreget) men også de røde fiskene er godt. Men det jeg ønsker aller mest er cognackulene fra Nidar som forsvant for mange år siden. LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeppe Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Marsipan, marsipan og marsipan LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parkert_fgmgkh Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Sleng med noen freia påske-egg! Eggception! [ATTACH]94704[/ATTACH] LeanMachine og smågodt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Sleng med noen freia påske-egg! Eggception! [ATTACH]94704[/ATTACH] De der er farlig gode. Har lovet meg selv at jeg skal vente heeeeeelt til påskeaften med å spise et. Kan bli hardt.. Parkert_fgmgkh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parkert_fgmgkh Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 De der er farlig gode. Har lovet meg selv at jeg skal vente heeeeeelt til påskeaften med å spise et. Kan bli hardt.. haha vet! sklei ut med en HEL pakk nå i dag ;(( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 haha vet! sklei ut med en HEL pakk nå i dag ;(( Hehe, ja jeg har sjokolade her så det er kanskje ikke så mye bedre igrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parkert_fgmgkh Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hehe, ja jeg har sjokolade her så det er kanskje ikke så mye bedre igrunn Godt å vite at jeg ikke er den enesten! bon appetit:hungry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Godt å vite at jeg ikke er den enesten! bon appetit:hungry: Synding på høyt nivå NaM Men det er fredag, så det er lov. Parkert_fgmgkh 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karine Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Åhhh jeg er så SUR for at jeg ikke får dratt hjem til Norge til påsken!! Her i skottland er de ville etter "cadbury creme eggs" til påske - de ser ut som Freia påskeegg, men smaker helt forjævlig Heldigvis har jeg fått mamma til å spare en eske med Freia påskeegg til jeg kommer hjem i Mai! Oh yeah, jeg er SÅ ørsk! Enig, de er ikke gode. Men ååååhhh, hadde jeg bodd i Skottland hadde jeg proppet meg med Galaxy Caramel Eggs. Hvis du liker flytende karamell og sjokolade MÅÅÅÅÅ du bare prøve disse. Savn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.