Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har spist 300 g blåbær i dag. Jeg var så sur da det var tomt. Så blir nok blåbærfrotsing på høyt plan i helga ja :hungry:

Blåbær er dop fra naturens side! Sverger til gud, kunne levd på blåbær for resten av livet! :p:D

Fortsetter under...

Annonse

Godt å se noen som spiser dream isen rett fra boksen. Jeg har en pågående diskusjon med en venninne om den isen, der jeg mener at dream isen kommer i en porsjonspakning til en person og hun mener den holder til minst 3 porsjoner!:eek:

Spinat shake!

Bland oppi en banan, masse forskjellig frossen bær som f.eks blåbær, skogsbær, bringebær, kirsebær, jordbær, 1-2 scoops proteinpulver, litt havregryn. Og selfølgelig spinat :)

Nomnom! Da vet jeg hva spinaten skal gå til!

Godt å se noen som spiser dream isen rett fra boksen. Jeg har en pågående diskusjon med en venninne om den isen, der jeg mener at dream isen kommer i en porsjonspakning til en person og hun mener den holder til minst 3 porsjoner!:eek:

Definitivt bare for en! Hhaa

Utifra de varene du har, jeg anbefale deg å blande sukrinmelis, kakaopulver, kaffe og litt philadelphia! (evnt litt vann). Dette blir en fantstisk sjokoladeglasur :D Jeg pleier å dyppe frukt i, type banan, jorbær osv. Smaker også fantastisk å bare spise med skje:love:

Annonse

Dovendyret og LeanMachine, nå fant jeg det proteinpulveret jeg tenkte på, men det var visst med både sjokolade OG blåbær. Finnes her: http://nutrishop.no/produkt/proteinpulver/whey-protein/wnt-whey-protein-sjokoladeblabar-1000g

Ellers surra jeg akkurat litt inne på iherb også, og der har de proteinpulver med blåbærmuffins-smak.. hehehe! F.eks denne: Dymatize Nutrition, Elite XT, Extended Release, Multi-Protein Matrix, Blueberry Muffin, 2.2 lbs (998 g) - iHerb.com (1 kg for 120kr!!), eller med bare blåbærsmak: Dr. Mercola, Miracle Whey, Protein Powder, Blueberry, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Dovendyret og LeanMachine, nå fant jeg det proteinpulveret jeg tenkte på, men det var visst med både sjokolade OG blåbær. Finnes her: http://nutrishop.no/produkt/proteinpulver/whey-protein/wnt-whey-protein-sjokoladeblabar-1000g

Ellers surra jeg akkurat litt inne på iherb også, og der har de proteinpulver med blåbærmuffins-smak.. hehehe! F.eks denne: Dymatize Nutrition, Elite XT, Extended Release, Multi-Protein Matrix, Blueberry Muffin, 2.2 lbs (998 g) - iHerb.com (1 kg for 120kr!!), eller med bare blåbærsmak: Dr. Mercola, Miracle Whey, Protein Powder, Blueberry, 1 lb (454 g) - iHerb.com

OOOOOOOOOOOOOOOH, takktakktakktakktakktakktakktakk :love:

eyyyyy! Lenge leve :D

Protein/havre/sjokolade-boller! Min favoritt i alle fall :)

- havregryn

- kakaopulver

- (proteinpulver, om du vil dem mer proteinrike)

- sukrin og/eller sukrin gold og/eller flytende natreen (jeg bruker alle tre :p )

- mager kesam til deigen blir slik at du kan rulle kuler

Så kan du etterpå rulle kulene i mer kakao, mer sukrin eller kanskje kokosmasse! Du kan også gjøre dem enda bedre om du putter peanøttsmør i midten av kulene. Varmer du dem litt i microen blir de litt som brownies - myke og enda søtere. Eller du kan putte dem i kjøleskapet/fryseren en liten stund, steke dem litt i ovnen, eller rett og slett spise dem med en gang! Nomz :hungry:

8551857823_b918252ab4.jpg

Disse laget jeg i går, og jeg skal lage dem igjen nå :D

slike blir veldig gode hvis du smelter cocosa og blander i ,da blir de kjempegode avkjølt;) personlig pleier jeg ikke å ha kesam i disse i det hele tatt,bare proteinpulver,bakekakao,cocosa,eggehvitter,havregryn,søtning og kaffe.Man kan også bruke mandelmel eller finmalte mandler i disse:) Men det er etter min mening det beste ,smaken er som baken,men synes det gjør seg med cocsa i de som sagt:)
slike blir veldig gode hvis du smelter cocosa og blander i ,da blir de kjempegode avkjølt;) personlig pleier jeg ikke å ha kesam i disse i det hele tatt,bare proteinpulver,bakekakao,cocosa,eggehvitter,havregryn,søtning og kaffe.Man kan også bruke mandelmel eller finmalte mandler i disse:) Men det er etter min mening det beste ,smaken er som baken,men synes det gjør seg med cocsa i de som sagt:)

Jeg har ikke cocosa tilgjengelig, men takk for tipset :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...