LeanMachine Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "MartinK skrev: Det var nå som bare svarte f... da! *setter seg i bilen og kjører til Meny hahahahahahahaha MartinK 1 Siter
llorcav2 Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 ben and jerry's cookie dough! uten tvil. melis1988 1 Siter
LeanMachine Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "MartinK skrev: [ATTACH=full]93246[/ATTACH] ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. Jeg tror jeg har sånn i frysern. Søren og. MartinK 1 Siter
MartinK Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Haha LeanMachine, bare å bryte sammen og tusle bort i fryseboksen ;-) Siter
LeanMachine Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "MartinK skrev: Haha LeanMachine, bare å bryte sammen og tusle bort i fryseboksen ;-) Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....................................................................................... hjelp MartinK 1 Siter
02-snapper Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Skrevet 7. mars 2013 "LeanMachine skrev: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....................................................................................... hjelp Mener du; "Naaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!" ?? LeanMachine og MartinK 2 Siter
LeanMachine Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "02-snapper skrev: Mener du; "Naaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!" ?? NEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII Ikke NAM. HJELP. Jeg ser allerede ut som en oppblåst flodhest etter potetgull og en stooooooor dose med lasagne. Så hjelp . Blir nok ikke no pack her gitt Siter
02-snapper Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Skrevet 7. mars 2013 "LeanMachine skrev: NEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII Ikke NAM. HJELP. Jeg ser allerede ut som en oppblåst flodhest etter potetgull og en stooooooor dose med lasagne. Så hjelp . Blir nok ikke no pack her gitt Onepack.. HanneBoost 1 Siter
LeanMachine Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "02-snapper skrev: Onepack.. Ja.. Har nå hatt oncepack hele livet igrunn, og jeg syns igrunn det var på tide å bytte den ut til sommeren. SÅ jeg - kan - ikke - spise - mer - møkk - med - mer - møkk - PÅ............... hahahaa IS<3 MartinK 1 Siter
02-snapper Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Skrevet 7. mars 2013 Yumyum:) Ble denne. Men nå r fryseren full av flere andre smaker! Is på en torsdag...null dårlig samvittighet. ..LOVE IT!! Asta, MartinK, melis1988 og 1 annen 4 Siter
Kristinea Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 kokossorbeten fra island way og kulinaris!!! åhhh kokosis! beste som finnes 090930 1 Siter
Kristinea Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 noe av det kuleste med kokosisen fra island way er jo også at den kommer i et kokosskall! 02-snapper, Neon, 090930 og 2 andre 5 Siter
Gjest Slettet Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Nettopp spist Dream is belgisk sjokolade! NAAAAM <3 kvardags og FatUnicorn 2 Siter
Lea Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 DREAM yoghurtis med brownies og karamel er kjempegod Har dog aldri smakt Ben & Jerry's. Eller en gang, men det var på nach, og smakssansen min var ikke helt på topp da. Hvor selges det forresten? Tror aldri jeg har sett det i Norge. jallajalla 1 Siter
LeanMachine Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "Nitram skrev: Nettopp spist Dream is belgisk sjokolade! NAAAAM <3 Jeg har jobbet inni fabrikken der den blir laget. Fri tilgang til belgisk sjokolade HEeeeeeeeeeeeeeeeele dagen <3 Siter
Gjest Slettet Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "Lea skrev: DREAM yoghurtis med brownies og karamel er kjempegod Har dog aldri smakt Ben & Jerry's. Eller en gang, men det var på nach, og smakssansen min var ikke helt på topp da. Hvor selges det forresten? Tror aldri jeg har sett det i Norge. Her finner du oss | Ben & Jerry's "I dag finner du oss i 7-Eleven, Meny, Centra, Ultra, Deli de Luca, Cc Martn og Smart Club, flere Shell, Eurospar, Ica Super og Ica Maxi, noen Narvesen, Mix, Spar, Bunnpris, Safaributikker og Helgøkjeden, samt i en og annen enkeltstående butikk rundt omkring. Og midt på Karl Johan finner du vår egen Ben & Jerry’s-iskrembar!" Siter
Lea Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 "Nitram skrev: Her finner du oss | Ben & Jerry's "I dag finner du oss i 7-Eleven, Meny, Centra, Ultra, Deli de Luca, Cc Martn og Smart Club, flere Shell, Eurospar, Ica Super og Ica Maxi, noen Narvesen, Mix, Spar, Bunnpris, Safaributikker og Helgøkjeden, samt i en og annen enkeltstående butikk rundt omkring. Og midt på Karl Johan finner du vår egen Ben & Jerry’s-iskrembar!" Aha, takk for svar Så den er faktisk å få tak i! Problemet er bare det at jeg vanligvis handler på rema, coop, rimi eller kiwi, så derfor jeg aldri har sett den før. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.