Gå til innhold

A eller B menneske?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, folkens! Er type bege deler i grunnen. Elsker å sitte lenge oppe, og elsker å stå opp tidlig. Alt etter hva jeg føler for. Er mer opplagt når jeg står opp tidlig, som nå, men fungerer utmerket om jeg sover til 2-3på dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A! Hadde ligget i senga i type tre timer når det første innlegget her ble skrevet :sleep: Å stå opp er allikevel det aller verste jeg vet, men idet jeg er ute av senga (som regel ca 0530) er alt fint. Praktisk i hverdagen, men betyr også at jeg må ta en ettermiddagshvil dersom jeg skal ut/være sent oppe i helgene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke si annet enn at jeg er et ekte A-menneske. Når klokken har passert ni på kvelden og nærmer seg 23.00, så er jeg dauferdig :p Siden jeg blir kaputt tidlig på kvelden, så er jeg klar for en ny dag gjerne før syv, men kan drøye meg til klokken åtte i helgene hvis jeg har klart å være ekstra lenge oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg e håpløst A-menneske. Kan gjerne våkne før ungan i helga, ligge og bare vente på at dæm skal våkne snart så jeg også har "grunn" til å stå opp. Men så er jeg ikke no nachspielkonge akkurat heller, og får sjelden med meg andre halvdel av Senkveld på fredagene... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan KLARER man å gå å legge seg så tidlig? Jeg klarer det bare ikke, selv om jeg skal opp tidlig nesten morra :p

Hehe, man jobber fra ca 8.00 til 16.00, stopper hjemme og skifter til treningstøy, går til trening og er ferdig der klokken 18.30, går hjem og handler og lager middag, voila så er klokka 20.00 i det man setter seg ned i sofaen for å spise og kroppen er sliten. Gjenta dette 5-6 dager i uken, så er det ingen problem å legge seg tidlig hehe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var et ekstremt B-mennesket tidligere, men det har endret seg de siste årene.

Nå spretter jeg opp 05.30 på hverdager, men det har nok noe med at jeg legger meg mellom 21 og 21.30. Begynner å glippe med øynene allerede i 20-tiden, men "tvinger" meg selv til å holde meg våken til 21... haha.. I helgene sover jeg helt til 8-9, men da legger jeg meg også litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man jobber fra ca 8.00 til 16.00, stopper hjemme og skifter til treningstøy, går til trening og er ferdig der klokken 18.30, går hjem og handler og lager middag, voila så er klokka 20.00 i det man setter seg ned i sofaen for å spise og kroppen er sliten. Gjenta dette 5-6 dager i uken, så er det ingen problem å legge seg tidlig hehe :p

Hmm, det må jeg prøve xD :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil B-menneske, men det har på sett og vis kommet noe med årene. Tidligere kunne jeg sove lenge i helgene, men klarte fint å komme meg opp til skole i ukedagene. Nå er jeg tidlig oppe nesten uansett hva jeg har gjort dagen i forveien. Drikker ikke og fester derfor sjeldent, men selv da er jeg som regel oppe før ti. Henger nok sammen med at jeg føler at hele dagen forsvinner hvis jeg ligger i senga til langt på dagen, men faktum er vel at jeg ikke går glipp av annet enn noen tiltrengte timer med søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...