Gå til innhold

A eller B menneske?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har følt meg som et temmelig håpløst tilfelle når alle andre rundt meg alltid har vært så fornuftige og gått å lagt seg.. mens jeg .. nei jeg går ikke å legger meg , for jeg kan jo gå glipp av noe.. TENK OM DET DA :eek:

Sykt at du sier det, for jeg tenker det samme! Det er liksom ingenting som kan vente til i morgen, neeeeeeida, skal bli lest/funnet/sett i dag! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt at du sier det, for jeg tenker det samme! Det er liksom ingenting som kan vente til i morgen, neeeeeeida, skal bli lest/funnet/sett i dag! (y)

Ja, TENK om det kunne hjulpet deg i går istedet for i morra liksom, det hadde sikkert gjort all verdens forskjell :eek: Teite A mennesker som ikke tenker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... Tror ikke jeg kvalifiserer som noen av delene.

Våkner som regel før/rundt klokka 10 når jeg ikke har noe jeg skal gjøre, og elsker å være våken om natta.

Så for det meste av livet mitt, så har jeg blitt stempla som syvsover av a-menneskene, og morgenfugl av b-menneskene.

Synd, trist, leit... Jeg drikker vann og glemmer sorgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...