Jump to content
LeanMachine

A eller B menneske?

Recommended Posts

A eller B menneske?

Jeg sitter hvertfall her som et håpløst B menneske og klarer ikke å gå å legge meg. Er det flere håpløse mennesker der ute som kan dele litt av seg? :D Jeg føler meg temmelig håpløs som ikke kommer meg i seng.. haha :roflmao:

Fortsetter under...

Har følt meg som et temmelig håpløst tilfelle når alle andre rundt meg alltid har vært så fornuftige og gått å lagt seg.. mens jeg .. nei jeg går ikke å legger meg , for jeg kan jo gå glipp av noe.. TENK OM DET DA :eek:

Annonse

Har følt meg som et temmelig håpløst tilfelle når alle andre rundt meg alltid har vært så fornuftige og gått å lagt seg.. mens jeg .. nei jeg går ikke å legger meg , for jeg kan jo gå glipp av noe.. TENK OM DET DA :eek:

Sykt at du sier det, for jeg tenker det samme! Det er liksom ingenting som kan vente til i morgen, neeeeeeida, skal bli lest/funnet/sett i dag! (y)

Sykt at du sier det, for jeg tenker det samme! Det er liksom ingenting som kan vente til i morgen, neeeeeeida, skal bli lest/funnet/sett i dag! (y)

Ja, TENK om det kunne hjulpet deg i går istedet for i morra liksom, det hadde sikkert gjort all verdens forskjell :eek: Teite A mennesker som ikke tenker sånn.

Ja, TENK om det kunne hjulpet deg i går istedet for i morra liksom, det hadde sikkert gjort all verdens forskjell :eek: Teite A mennesker som ikke tenker sånn.

B4life

Annonse

Eh... Tror ikke jeg kvalifiserer som noen av delene.

Våkner som regel før/rundt klokka 10 når jeg ikke har noe jeg skal gjøre, og elsker å være våken om natta.

Så for det meste av livet mitt, så har jeg blitt stempla som syvsover av a-menneskene, og morgenfugl av b-menneskene.

Synd, trist, leit... Jeg drikker vann og glemmer sorgene.

"Et B-menneske er et menneske med en naturlig trang til at være vågen til sent ud på natten, og som konsekvens deraf sover længe næste dag, hvis omstændighederne tillader det, modsat A-mennesker."

dog på dansk, men vil si det passer ganske perfekt, ja!