Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Mine fortsatte å bli mindre etter 2 uker, så det tror jeg nok ja! Hvor mye la du inn om jeg kan spørre? :)

hmm, jeg håper ikke mine blir det. jeg la inn 290 ml i hver pupp. hadde "litt pupp" fra før av, bruke bh str 75c før.

men håper ikke de blir så mye mindre enn de er nå. når jeg har sett bilder, så virker det som de har blitt større når de har "falt" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, jeg håper ikke mine blir det. jeg la inn 290 ml i hver pupp. hadde "litt pupp" fra før av, bruke bh str 75c før.

men håper ikke de blir så mye mindre enn de er nå. når jeg har sett bilder, så virker det som de har blitt større når de har "falt" ?

Jeg la inn 295 og brukte 80A før, hadde omtrent ingenting! Det er klart det er en forskjell og at de er større enn før, men de er fortsatt "små" og mindre enn jeg forventet! Kjipt når du har brukt 50k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn 295 og brukte 80A før, hadde omtrent ingenting! Det er klart det er en forskjell og at de er større enn før, men de er fortsatt "små" og mindre enn jeg forventet! Kjipt når du har brukt 50k.

selvfølgelig er det kjipt. det er ikke lett å vite hvor mye man skal ta heller. jeg valgte å stole på kirurgen min, så vi for se om jeg er fornøyd når de har lagt seg riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er det kjipt. det er ikke lett å vite hvor mye man skal ta heller. jeg valgte å stole på kirurgen min, så vi for se om jeg er fornøyd når de har lagt seg riktig :)

Lykke til :-) Du skal se du blir kjempefornøyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er det kjipt. det er ikke lett å vite hvor mye man skal ta heller. jeg valgte å stole på kirurgen min, så vi for se om jeg er fornøyd når de har lagt seg riktig :)

Det blir helt sikkert veldig fint, du hadde i tillegg pupper fra før av ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor lenge jeg bør ta fri ved eventuell operasjon. Jobber med barnepass, og har innom barn som ikke trenger mye hjelp, til babyer på 6uker som bæres osv. Hva tror dere? Er to uker nok? Hvordan gjorde dere det? Hvis to ikke er nok, så er det jo ikke bare bare å ta en til på kort varsel. Bør jeg søke tre? Dette blir utenom fire uker sommerferie, så kan ikke håpe på for mange uker fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i barnehage da jeg tok min operasjon, og hadde vel to uker fri og det gikk bra. Var veldig forsiktig med bevegelsene og tok det rolig. Jeg var nok ganske så støl og stiv i forhold til andre, men jeg overlevde. Det tok vel kanskje to mnd før jeg var helt 100% trygg på alt og ting var normalt igjen.

Vanskelig å forutsi hvordan du vil føle deg de førte ukene etter operasjonen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i barnehage da jeg tok min operasjon, og hadde vel to uker fri og det gikk bra. Var veldig forsiktig med bevegelsene og tok det rolig. Jeg var nok ganske så støl og stiv i forhold til andre, men jeg overlevde. Det tok vel kanskje to mnd før jeg var helt 100% trygg på alt og ting var normalt igjen.

Vanskelig å forutsi hvordan du vil føle deg de førte ukene etter operasjonen :(

Tusen takk for svar :) Håper to uker er greit. Er ikke hver dag jeg har inne så små barn at jeg må gjøre noe særlig med de heller, så det går vel bra.

Først må jeg bestemme meg for om jeg skal ta nå i sommer eller til vinteren. Er det ca 6uker man må gå med sportsbhen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt fra klinikk til klinikk, men jeg måtte bruke min dag og natt i to mnd :) Byttet til spilefri en kveld i ny og ne hvis jeg skulle noe spesielt, noe som gikk fint.

Jeg tok min på vinteren slik at alt var klart til vår/sommer hehe :) Tenkte det var kjedelig å gå både med sportsbh og tape over arrene på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt fra klinikk til klinikk, men jeg måtte bruke min dag og natt i to mnd :) Byttet til spilefri en kveld i ny og ne hvis jeg skulle noe spesielt, noe som gikk fint.

Jeg tok min på vinteren slik at alt var klart til vår/sommer hehe :) Tenkte det var kjedelig å gå både med sportsbh og tape over arrene på sommeren.

Ja, er det med årstid jeg også har tenkt, men nå er jeg veldig lite keen på å vente om jeg bestemmer meg på konsultasjonen. Har lyst å ta en hos Fornebu klinikken fordi jeg har hørt de har de beste garantiene. Selv om mange er fornøyd med Fana Medisinske her i Bergen.

Litt utolmodig blitt :) Har det gått fint med dine? Lenge siden du tok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utolmodig blitt :) Har det gått fint med dine? Lenge siden du tok?

Det har gått fint med meg og mine :) Jeg tok på fornebuklinikken i 2008, så de har blitt noen år nå hehe. Har ikke fått noe negative omtaler i ettertid da kirurgen jeg hadde var opptatt av at de skulle passe til kroppen, så jeg er fornøyd. Da kan jeg bestemme selv om jeg vil "vise" de fram eller ikke siden det ikke lyser silikon av dem i normale klær med vanlig bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert igår så nå sitter jeg her og venter på bedre tider:) så lenge jeg sitter helt i ro gjør det ikke vondt men med en liten bevegelse er det grisevondt.. Gleder meg til første uken er over. Er rastløs allerede, kommer til å bli GAL av å sitte i ro!! Men ellers gikk alt fint. Bare lagt inn 260 i hver, men foreløpig syns jeg det virker nok. Hadde nesten ingenting fra før, men er bare 160 høy og 55 kg så tror det er passe til min kropp:) skal på kontroll idag, blir spennende å se, har ikke smugtittet enda, turte ikke ta av sportsbh'en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble veldig bra:) godt å være ferdig ja!! Begynner faktisk allerede å gjøre mindre vondt, ikke tatt smertestillende siden i morges så trenger nok ikke mer nå:)

Fana medisinske ved Bugge? Hva betalte du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fana medisinske ved Bugge? Hva betalte du? :)

Jeg valgte dr Ørner på Teres Bergen. Syns han hadde den beste løsning for meg etter konsultasjon hos både Dr bugge på FMS og dr barstad på fornebuklinikken. Er veldig fornøyd med resultat og føler dette var riktig for meg:) betalte 33 000. Men er nok superflinke de andre også så er vel bare å finne " det rette stedet" for seg.. Fikk ulike anbefalinger fra alle 3 så måtte ta et valg hva jeg ville ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man gjøre dette mener du? For å forstå hvorfor folk tar silikon?

Jeg gjør akkurat det du nevner hver uke, og jeg fatter det fortsatt ikke. Syns puppene mine er lekre jeg, selvom det per def ikke er noe pupp der. :D

Tja, det er vel der vi alle er forskjellige da? Noen trives med å ikke ha pupper, ha små pupper, stramme, løse, store osv.. Men for min del er pupper noe av det som gjør meg både symmetrisk OG feminin, så jeg syns ikke mine pupper var lekre, tvert imot! De manglet, og det var ikke kult :)

Til syvende og sist er det jo dèt som er viktig; hva vi selv syns og ønsker rundt egen kropp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk henger seg opp i det fordi det koster 30 000 kr. Og fordi størrelse egentlig ikke har noe å si med tanke på biologisk funksjon. Og fordi jo flere damer som gjør det, jo flere jenter vil få komplekser de ikke skulle hatt fordi de tror det ikke er fint med små (fått feil bilde/signaler utenfra).

Altså, jeg har ikke noe i mot at folk velger å gjøre det altså, og jeg synes pupper i alle størrelser er fine uansett. Jeg bare måtte svare siden du lurte på hvorfor folk henger seg opp i det. :)

JA, jeg lurer fortsatt på det, for ingen har noe med det uansett? Og om man har råd til det, og ønsker seg det, så hvorfor ikke? Man ammer like bra med, som uten. Jeg har aldri fått høre noe negativt om mine pupper, men jeg har likt formen og utseendet silikon gir siden jeg gikk i ungdomstrinnet, uten å gjøre noe med det.

Jenter får vel like mye dårlig påvirkning av den dømmende holdningen endel utviser, ikke rart de blir forvirret :) Man skal ikke være for trent, for pen ,for tynn, for ditt og datt.. og ofte er det vårt eget kjønn som sitter og prakker på oss disse reglene for hvordan standarden bør være. Jeg er for at alle skal være seg selv, og gjøre som det passer, sålenge det ikke skader andre. Det betyr å ha det helt supert, med pupper, silikon or not, og drite i hva alle andre syns. Det er jo heldigvis intellektet og oppførselen vår som viser hvem vi er, og ikke hva vi har i BH`en :) Det ville fungert kjempebra den dagen alle mennesker slutter å dømme andre på eksteriør :)

Nå skal jeg skvise puppene i en treningstopp, og gå dit jeg blir lykkelig: Gymmet (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det er noe verre enn å se to plastkuler som strutter ut fra kroppen. ;)

Har tilgode å se silikonpupper som faktisk er en forbedring av naturlige pupper. Med unntak av de få tilfellene der "eieren" faktisk hadde deformerte pupper i utgangspunktet.

Men det er DIN personlige mening, som du har rett til å ha :) De fleste menn jeg kjenner/har møtt/hørt om liker begge deler, selv om endel i utgangspunktet har sett ned på , eller snakket nedsettende om silikoninnlegg.

Jeg for egen del blir trøtt på at det er så greit å bemerke andre mennesker generelt. Tynne får pes for å være tynne, de må spis MER ... jeg er for SVÆÆÆÆR og jeg MÅÅÅ jo KOOOOOOOOOSE meg litt og trene mindre.. Dette kommer ofte fra folk som ikke har samme livsstil, eller folk uten sosiale antenner (?) Vi MÅ ingenting vi. Ingen av oss, og ikke du heller! - Jeg ville aldri kommentert andres kropp i negative ordelag, da holder jeg heller kjeft :) ( Nå snakker jeg generelt, og tenker ikke spesielt på innlegget ditt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...