Gå til innhold

Den store silikontråden

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å ta silikon. Skal operere den 20. mai. Ikke lenge til heldigvis :D Gleder meg veldig, og ser på dette som veldig positiv så langt. Noen som har noe tips til hvordan man kan forholde seg litt etter man har gjort dette? Noen ting man burde holde seg unna eller bør gjøre?

Veldig spennende! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

• Svar 2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Mye fail-logics her. Det er simpelthen ikke mulig å ta silikon-pupper KUN for seg selv. Hvorfor tror dere at dere kommer til å føle dere bedre med større pupper? Jo, det er fordi da tror dere at dere

Eg lever eg lever Har fått 375g pluss 350g ganske gøy å se ned på brystet å faktisk se pupper og ikke mage

Jeg velger (tilfeldigvis) å si det samme som Jørgen Andreassen: så lenge puppen er festa på en bra jente så er det samme om den er stor eller liten

Postede bilder

Hei, jeg opererte meg 2.mai.

Operasjonen gikk strålende, og ikke vondt i det hele tatt hverken op.dagen eller etter.

lurer på hvor lang tid det tar før hovenheten går ned, og begynner å se det virkelige resultatet?

takk for svar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stephanie F , men hvorfor skal jeg henge meg opp i hva en annen person velger å bruke 30 000 kr på?

Jeg har ingenting for, eller imot silikon.

Forstår likevel både at jenter tar, og at jenter lar være. Folk liker å se bra ut for andre, liker å få oppmerksomhet. Dette ligger i vår natur. I det øyeblikket ingen kjoler, topper o.l. passer, så ser jeg jo fordelen for de jentene som velger å gå opp til en størrelse som er naturlig for kroppsformen.

Samtidig forstår jeg og at folk ikke vil, da kroppen antakeligvis vil forandre seg med årene som kommer også, og det kan være en får pupper av seg selv e.c.t.

Mange bruker fort 30 000 kr på klær og sminke iløpet av et år, hvorfor? For å se bra ut for andre.. men ingen kritiserer folk som handler vesker til 3-4 tusen, sko til flere tusen og designerkjoler?

Evnt som en gutt som velger å bruke 30 000 ekstra for å få bilen med større felger og metallic lakk.. Det er jo for at en ønsker å vise seg frem for andre..

Kjenner flere som har valgt å ta silikon, og flere som har vurdert men valgt å takke nei. Forstår begge sider og respekterer de like mye :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Hei, jeg opererte meg 2.mai.

Operasjonen gikk strålende, og ikke vondt i det hele tatt hverken op.dagen eller etter.

lurer på hvor lang tid det tar før hovenheten går ned, og begynner å se det virkelige resultatet?

takk for svar

Etter 4-6 uker hadde vel det meste av hevelse gått ned tror jeg. Helt sykt hvor stor forskjellen er fra med en gang og nå! Mine er mye mindre enn jeg forventet og angret ekstremt på at jeg ikke la inn mer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Etter 4-6 uker hadde vel det meste av hevelse gått ned tror jeg. Helt sykt hvor stor forskjellen er fra med en gang og nå! Mine er mye mindre enn jeg forventet og angret ekstremt på at jeg ikke la inn mer!

Blir de mindre enn de er når de er nå etter 4 dager??

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Blir de mindre enn de er når de er nå etter 4 dager??

Mine fortsatte å bli mindre etter 2 uker, så det tror jeg nok ja! Hvor mye la du inn om jeg kan spørre? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mine fortsatte å bli mindre etter 2 uker, så det tror jeg nok ja! Hvor mye la du inn om jeg kan spørre? :)

hmm, jeg håper ikke mine blir det. jeg la inn 290 ml i hver pupp. hadde "litt pupp" fra før av, bruke bh str 75c før.

men håper ikke de blir så mye mindre enn de er nå. når jeg har sett bilder, så virker det som de har blitt større når de har "falt" ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
hmm, jeg håper ikke mine blir det. jeg la inn 290 ml i hver pupp. hadde "litt pupp" fra før av, bruke bh str 75c før.

men håper ikke de blir så mye mindre enn de er nå. når jeg har sett bilder, så virker det som de har blitt større når de har "falt" ?

Jeg la inn 295 og brukte 80A før, hadde omtrent ingenting! Det er klart det er en forskjell og at de er større enn før, men de er fortsatt "små" og mindre enn jeg forventet! Kjipt når du har brukt 50k.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg la inn 295 og brukte 80A før, hadde omtrent ingenting! Det er klart det er en forskjell og at de er større enn før, men de er fortsatt "små" og mindre enn jeg forventet! Kjipt når du har brukt 50k.

selvfølgelig er det kjipt. det er ikke lett å vite hvor mye man skal ta heller. jeg valgte å stole på kirurgen min, så vi for se om jeg er fornøyd når de har lagt seg riktig :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
selvfølgelig er det kjipt. det er ikke lett å vite hvor mye man skal ta heller. jeg valgte å stole på kirurgen min, så vi for se om jeg er fornøyd når de har lagt seg riktig :)

Lykke til :-) Du skal se du blir kjempefornøyd =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Det blir helt sikkert veldig fint, du hadde i tillegg pupper fra før av ;) hihi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor lenge jeg bør ta fri ved eventuell operasjon. Jobber med barnepass, og har innom barn som ikke trenger mye hjelp, til babyer på 6uker som bæres osv. Hva tror dere? Er to uker nok? Hvordan gjorde dere det? Hvis to ikke er nok, så er det jo ikke bare bare å ta en til på kort varsel. Bør jeg søke tre? Dette blir utenom fire uker sommerferie, så kan ikke håpe på for mange uker fri.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet i barnehage da jeg tok min operasjon, og hadde vel to uker fri og det gikk bra. Var veldig forsiktig med bevegelsene og tok det rolig. Jeg var nok ganske så støl og stiv i forhold til andre, men jeg overlevde. Det tok vel kanskje to mnd før jeg var helt 100% trygg på alt og ting var normalt igjen.

Vanskelig å forutsi hvordan du vil føle deg de førte ukene etter operasjonen :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg jobbet i barnehage da jeg tok min operasjon, og hadde vel to uker fri og det gikk bra. Var veldig forsiktig med bevegelsene og tok det rolig. Jeg var nok ganske så støl og stiv i forhold til andre, men jeg overlevde. Det tok vel kanskje to mnd før jeg var helt 100% trygg på alt og ting var normalt igjen.

Vanskelig å forutsi hvordan du vil føle deg de førte ukene etter operasjonen :(

Tusen takk for svar :) Håper to uker er greit. Er ikke hver dag jeg har inne så små barn at jeg må gjøre noe særlig med de heller, så det går vel bra.

Først må jeg bestemme meg for om jeg skal ta nå i sommer eller til vinteren. Er det ca 6uker man må gå med sportsbhen? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det varierer litt fra klinikk til klinikk, men jeg måtte bruke min dag og natt i to mnd :) Byttet til spilefri en kveld i ny og ne hvis jeg skulle noe spesielt, noe som gikk fint.

Jeg tok min på vinteren slik at alt var klart til vår/sommer hehe :) Tenkte det var kjedelig å gå både med sportsbh og tape over arrene på sommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det varierer litt fra klinikk til klinikk, men jeg måtte bruke min dag og natt i to mnd :) Byttet til spilefri en kveld i ny og ne hvis jeg skulle noe spesielt, noe som gikk fint.

Jeg tok min på vinteren slik at alt var klart til vår/sommer hehe :) Tenkte det var kjedelig å gå både med sportsbh og tape over arrene på sommeren.

Ja, er det med årstid jeg også har tenkt, men nå er jeg veldig lite keen på å vente om jeg bestemmer meg på konsultasjonen. Har lyst å ta en hos Fornebu klinikken fordi jeg har hørt de har de beste garantiene. Selv om mange er fornøyd med Fana Medisinske her i Bergen.

Litt utolmodig blitt :) Har det gått fint med dine? Lenge siden du tok?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt utolmodig blitt :) Har det gått fint med dine? Lenge siden du tok?

Det har gått fint med meg og mine :) Jeg tok på fornebuklinikken i 2008, så de har blitt noen år nå hehe. Har ikke fått noe negative omtaler i ettertid da kirurgen jeg hadde var opptatt av at de skulle passe til kroppen, så jeg er fornøyd. Da kan jeg bestemme selv om jeg vil "vise" de fram eller ikke siden det ikke lyser silikon av dem i normale klær med vanlig bh.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble operert igår så nå sitter jeg her og venter på bedre tider:) så lenge jeg sitter helt i ro gjør det ikke vondt men med en liten bevegelse er det grisevondt.. Gleder meg til første uken er over. Er rastløs allerede, kommer til å bli GAL av å sitte i ro!! Men ellers gikk alt fint. Bare lagt inn 260 i hver, men foreløpig syns jeg det virker nok. Hadde nesten ingenting fra før, men er bare 160 høy og 55 kg så tror det er passe til min kropp:) skal på kontroll idag, blir spennende å se, har ikke smugtittet enda, turte ikke ta av sportsbh'en..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...