Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har nettopp bestilt kosultasjonstime. Gleder meg som en liten unge! Men to spm. Har gått på ett stryke program i 8 mnd, samt diett for bygging av muskler. Skal på en redusert diett om en mnds tid. Hvordan er det å kjøre diett under denne perioden? Vet det er seks uker uten trening, men kan jeg fortsatt kjøre en diett for å miste fett? Og.. Mister man veldig mye muskler? Vurderer eventuelt å legge operasjonen til etter sommeren.. Men det er jo samtidig litt kjipt. Hehe

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har nettopp bestilt kosultasjonstime. Gleder meg som en liten unge! Men to spm. Har gått på ett stryke program i 8 mnd, samt diett for bygging av muskler. Skal på en redusert diett om en mnds tid. Hvordan er det å kjøre diett under denne perioden? Vet det er seks uker uten trening, men kan jeg fortsatt kjøre en diett for å miste fett? Og.. Mister man veldig mye muskler? Vurderer eventuelt å legge operasjonen til etter sommeren.. Men det er jo samtidig litt kjipt. Hehe

:)

Kult at du har bestilt tid til konsultasjon! :) når tenker du at du skal operere?

Man mister endel muskler og blir svakere i overkroppen under disse 6ukene, så dersom du går på diett og skal ned i fett, så kan du regne med at en del også er muskler..

Nå startet jeg å trene beina lett allerede etter 8dager, ettersom jeg var altfor utålmodig.. Men jeg ble skremt over hvor mye masse som forsvant på overkroppen, og nå har det tatt endel uker før jeg er tilbake til der jeg var før operasjonen. Men du får velge selv om du vil være på diett eller ei, greit å passe litt på hvor mye du spiser når du blir inaktiv en periode :)

Men kroppen har jo gått av restitusjon også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du har bestilt tid til konsultasjon! :) når tenker du at du skal operere?

Man mister endel muskler og blir svakere i overkroppen under disse 6ukene, så dersom du går på diett og skal ned i fett, så kan du regne med at en del også er muskler..

Nå startet jeg å trene beina lett allerede etter 8dager, ettersom jeg var altfor utålmodig.. Men jeg ble skremt over hvor mye masse som forsvant på overkroppen, og nå har det tatt endel uker før jeg er tilbake til der jeg var før operasjonen. Men du får velge selv om du vil være på diett eller ei, greit å passe litt på hvor mye du spiser når du blir inaktiv en periode :)

Men kroppen har jo gått av restitusjon også :)

Takk for svar :D ! Hm, har tenkt litt på påskeferien.. Da får jeg en uke med total ro, pluss at ting er litt "på plass" til sommeren. Og forhåpentligvis ikke trenger å bruke sportsbh hele ferien. Hvis ikke tenkte jeg på i august. Men må jo se hva de har av ledige timer osv.

Greia er at jeg betaler jo en del for ett opplegg, og jeg bare lurer på om jeg får noen effekt av dietten når jeg ikke kan trene. Men - regner vel det. Også må man jo bare være forberedt på at muskelmassen forsvinner litt. Men som du sier - den kommer jo tilbake igjen ;)

Ble du veldig oppblåst av legemiddlene? Leste noe om det. Og eventuelt hvor lenge? Sitter med mange spm, men det er vel bare å komme seg på kosultasjonstimen, så får man vel en del svar ! Wohoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D ! Hm, har tenkt litt på påskeferien.. Da får jeg en uke med total ro, pluss at ting er litt "på plass" til sommeren. Og forhåpentligvis ikke trenger å bruke sportsbh hele ferien. Hvis ikke tenkte jeg på i august. Men må jo se hva de har av ledige timer osv.

Greia er at jeg betaler jo en del for ett opplegg, og jeg bare lurer på om jeg får noen effekt av dietten når jeg ikke kan trene. Men - regner vel det. Også må man jo bare være forberedt på at muskelmassen forsvinner litt. Men som du sier - den kommer jo tilbake igjen ;)

Ble du veldig oppblåst av legemiddlene? Leste noe om det. Og eventuelt hvor lenge? Sitter med mange spm, men det er vel bare å komme seg på kosultasjonstimen, så får man vel en del svar ! Wohoo

Hehe, du får finne ut når du vil operere deg etter du har vært hos kirurgen på konsultasjon :)

Jeg ble ikke særlig oppblåst, men det har kanskje noe med at jeg heller ikke tok så mye av smertestillende dagene etter. Ble litt forstoppet, men jeg klarte jo heller ikke å spise noe særlig etter operasjonen, så kanskje det har noe med det også å gjøre :)

Det er bare å stille spørsmål, så kanskje noen av oss her inne kan dele våre erfaringer på spørsmålene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lise Nicole Wold og Eilin - har dere under eller over muskel, og rund eller dråpeformet? :) Jeg har selv time 17.februar i Bergen med Bjørn Tore Haga, og skal ta 295g dråpeformet over muskel! Gleder meg til å få det overstått, men gruer meg veldig til tiden etterpå mtp null trening på en god stund :censored:

Heisann :)

Jeg tok moderat, 295 venstre og 330 i høyre! :)

Som mange andre jenter så kunne jeg ønsket meg litt større igjen jeg nå da :p hahaha..

Men er meget fornøyd resultatet :)

Dråpeformet bruker mann vell for å få enda mere narturlig fassong, men anbefales for kvinner som har hatt barn, om jeg ikke missforstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! :D Hvordan har det gått med deg de siste dagene?

Det går finfint. Brukte kun smertestillende de to første dagene. Eneste nå er at jeg synes brystbåndet strammer ubehagelig og at jeg kjennes stiv og støl ut. Men ellers veldig bra. 6 dager post op nå.

Ser ut som puppene står godt til kroppen min og ikke er altfor store. Spent på om jeg vil synes de blir for små etterhvert. Håper ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går finfint. Brukte kun smertestillende de to første dagene. Eneste nå er at jeg synes brystbåndet strammer ubehagelig og at jeg kjennes stiv og støl ut. Men ellers veldig bra. 6 dager post op nå.

Ser ut som puppene står godt til kroppen min og ikke er altfor store. Spent på om jeg vil synes de blir for små etterhvert. Håper ikke ;)

Så bra!

Nå er min operasjon over også, eeek! Ligger på hotellrommet og venter på takeaway pizza :whistle: Alt er fint enda, føles bare ut som jeg har veldig gangsperre i brystet.. Størrelsen ser OK ut, sikkert noe hovne nå, men håper de ikke blir mye mindre, hehe...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir vant med puppene, så tenker de aller fleste at de kunne vært større :p

Men da ser jeg bare tilbake på når jeg ikke hadde pupper, og ser på forskjellsbildene, og DA innser jeg at jeg faktisk har ganske store pupper :p Så ikke bli blind på dere selv, men ha gjerne ett før og etter bilde :) Så forstår dere at dere har ganske store i forhold til hva dere hadde før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynte folk å trene igjen etter operasjonen ?

Evt noen tips om hva jeg kan trene ? Opererte for 3 uker siden, og begynner å bli litt rastløs etter å trene igjen.

Jeg begynte å trene forsiktig etter 8 dager jeg.. så lenge klarte jeg å være i ro :p

Da startet jeg rolig på beinøvelser uten vekter, med strikk og kroppsvekt :) Gikk kjempebra for min del :)

Kjørte litt tyngre og med vekter (uten at det var å løfte noe) etter 2-3 uker. Så begynte jeg å trene overkropp (armer etter 4-5 uker, skuldre etter 5 uker og bryst har jeg enda ikke begynt med, og nå er det vel 11 uker siden operasjon) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, da kan vell jeg kanskje begynne med noen bein øvelser snart..

Hvorfor har du ikke trent bryst enda? :p

Kan jeg trene mage eller anstrenger det for mye på brystene ?:)

Har ikke hatt behov for det da jeg har kløft fra før av ;) Har begynt igjen med litt pushups, men generelt brysttreninger kommer jeg ikke til å kjøre lengre :) Kanskje av og til, men ikke mye.

Det må du nesten føle på selv :) Jeg lyttet hele tiden til kroppen min, og dersom det var noen øvelser som gjorde vondt, da droppet jeg dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også rastløst etter å komme igang å trene, men jeg er kjemperedd for å tulle til operasjonen fordi ejg er utålmodig så jeg drøyer det litt til tror jeg.. SYnes ikke at jeg kan bruke 32k på noe jeg skal tulle til med en gang :oops:

Så lenge du lytter til kroppen din så går det fint :) jeg gjorde ikke mer enn kroppen tålte, og jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg kunne starte å sykle, trene bein og gå tur når jeg følte formen var der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...