Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Mye fail-logics her. Det er simpelthen ikke mulig å ta silikon-pupper KUN for seg selv. Hvorfor tror dere at dere kommer til å føle dere bedre med større pupper? Jo, det er fordi da tror dere at dere får bedre respons fra menn, høyere "status" og dere kommer nærmere dagens "skjønnhets ideal" - som er en del av sosial-programmeringen i dagens samfunn. Dat dere external approval

No offense, men synes voksne folk burde være litt mere reflektert enn som så, og klare å se på seg selv objektivt. Jeg trener ikke kun for meg selv. Jeg trener også fordi det har en innvirkning på folk, hvordan folk behandler deg på og hvordan folk ser en. Aint no shame - we all do it

335707206_700.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det Nicole mener er vel at hun gjør det for å føle seg bedre, og få en bedre selvtillit. Og da gjør hun det jo faktisk for sin egen del. Det er vel ikke så veldig forskjellig fra hvorfor de fleste her inne trener? Det er jo for å få det bedre med seg selv, det å SE bedre ut i andre sine øyne er jo en naturlig del av det, men det betyr jo ikke dermed at du gjør det for andre? :)

Om hun vil ta det for sin egen del, og føler hun har råd til det så ser jeg ikke vitsen med å rakke ned på henne av den grunn :) Selv om du ikke ville gjort det Wombat, og du ikke syns det er fint Yngvea, så er det ikke dermed sagt at dere sitter med fasiten ;) Personlig syns jeg det kan være både flott og stygt med silikon, alt med måte. Og mange silikonpupper er faktisk digg å ta på:D

Sier meg enig i yngvea sitt innlegg.

Jeg tror veeeeeeldig mange som trener gjør det fordi... Det er en del folkesykdommer her til lands: "alle-har-silikon-da-må-jeg-også", "alle-trener-da-må-jeg-også" og "alle-har-restylane-da-må-jeg-også". Hadde ingen hatt silikon, hadde vel heller ikke folk plutselig følt behov for det? Konkurransen hadde ikke vært så hard om å ha digge pupper, hvis du skjønner hva jeg mener. Eller enklere sagt: "kroppspresset" hadde blitt mindre.

Forøvrig så vil jeg ha meg frabedt at jeg har rakket ned på henne, for det har jeg faktisk ikke gjort.

Jeg har ikke sagt at det er noen fasit at jeg ikke vil ha silikonpupper (kunne gjerne hatt en lesbekjæreste med silikonpupper altså), jeg bare stilte spørsmål ved at det KUN var for henne selv (spesielt siden hun skrev det som hun skrev etter yngvea sitt innlegg).

Jeg er enig i at det kan være både flott (faktisk jævlig flott, og let's be honest: utseendemessig kan ikke naturlige pupper måle seg med godt utførte silikonpupper) og stygt. Har fortsatt ikke prøvd å ta på noen, så u ladies in here come my way. Haha. Men jeg syns også det er litt trist at det er blitt så vanlig. Det blir litt som at mange ikke gidder å begynne med bodybuilding fordi de innser at de aldri kan bli svære nok uten steroider - så gidder ikke folk ha vanlige pupper fordi de aldri blir bra nok når alle andre har silikon?-kind of thing.

(PS: Trening har jo faktisk en del funksjonelle goder ved seg, silikon er jo rent utseendemessig og uten funksjon som nevnt - så det var jo forøvrig en litt merkelig sammenligning?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see no problem ! Trener benk, ganske sikker på at E-cup passer meg perfekt :troll:

Jo større tits, desto mindre løftevei i benk. Come on, girls - pump'em up!:D

Edit: De fleste innen styrketrening har jo hørt om boardpress.

Jeg innfører herved begrepet; tits-press.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Nicole mener er vel at hun gjør det for å føle seg bedre, og få en bedre selvtillit. Og da gjør hun det jo faktisk for sin egen del. Det er vel ikke så veldig forskjellig fra hvorfor de fleste her inne trener? Det er jo for å få det bedre med seg selv, det å SE bedre ut i andre sine øyne er jo en naturlig del av det, men det betyr jo ikke dermed at du gjør det for andre? :)

Om hun vil ta det for sin egen del, og føler hun har råd til det så ser jeg ikke vitsen med å rakke ned på henne av den grunn :) Selv om du ikke ville gjort det Wombat, og du ikke syns det er fint Yngvea, så er det ikke dermed sagt at dere sitter med fasiten ;) Personlig syns jeg det kan være både flott og stygt med silikon, alt med måte. Og mange silikonpupper er faktisk digg å ta på:D

Takk, var akkuratt det jeg mente Janne :)

Og bare som en liten respons på det at jeg liksom "egentlig" ikke gjør det for min egen del:

Samboeren min vil egentlig ikke at jeg skal gjøre det, men støtter meg i valget mitt fordi han vet at det er for at jeg skal føle meg vell med meg selv. Det handler ikke om å få lange blikk på gaten, eller mange likes på bilder eller noe i den dur, det handler om at jeg skal føle meg bra med meg selv, noe som problemet mitt begrenser meg noe veldig i akkuratt slik ting er nå.

Jeg tok heller ikke kommentaren personlig som Wombat påstår. Det var overhodet ikke noe "kraftig" svar for meg. Jeg ønsket bare å komme med et motstikk til det at "det er turnoff", for det bryr meg som sagt ikke da jeg gjør det for min egen del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, var akkuratt det jeg mente Janne :)

Og bare som en liten respons på det at jeg liksom "egentlig" ikke gjør det for min egen del:

Samboeren min vil egentlig ikke at jeg skal gjøre det, men støtter meg i valget mitt fordi han vet at det er for at jeg skal føle meg vell med meg selv. Det handler ikke om å få lange blikk på gaten, eller mange likes på bilder eller noe i den dur, det handler om at jeg skal føle meg bra med meg selv, noe som problemet mitt begrenser meg noe veldig i akkuratt slik ting er nå.

Jeg tok heller ikke kommentaren personlig som Wombat påstår. Det var overhodet ikke noe "kraftig" svar for meg. Jeg ønsket bare å komme med et motstikk til det at "det er turnoff", for det bryr meg som sagt ikke da jeg gjør det for min egen del :)

Så om typen syns brystene dine er fæle og unaturlige etter operasjonen, så plager ikke det deg? Hmm. Du er meg en merkelig skrue, du.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så om typen syns brystene dine er fæle og unaturlige etter operasjonen, så plager ikke det deg? Hmm. Du er meg en merkelig skrue, du.:)

Han vil ikke at jeg skal gjøre det, for han liker det jeg har. Det er ikke akkuratt sånn at han kommer til å synes at det er ekkelt eller noe! Han har ikke noe i mot at jeg gjør det, han bare vil at jeg skal vite at han synes jeg er perfekt som jeg er, og at det er opp til meg om jeg vil gjøre det eller ikke, og han støtter meg uansett.

Voldsomt så mange som skulle rakke ned på meg da o_O Jeg har da ikke skrevet noe drastisk annet enn det som står på de 51 tideligere sidene på tråden?

Dessuten! Hvem har sagt de blir fæle og unaturlige? Er en grunn til at jeg velger den klinikken og sånt som jeg gjør, er nettopp for å få et bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke at jeg skal gjøre det, for han liker det jeg har. Det er ikke akkuratt sånn at han kommer til å synes at det er ekkelt eller noe! Han har ikke noe i mot at jeg gjør det, han bare vil at jeg skal vite at han synes jeg er perfekt som jeg er, og at det er opp til meg om jeg vil gjøre det eller ikke, og han støtter meg uansett.

Voldsomt så mange som skulle rakke ned på meg da o_O Jeg har da ikke skrevet noe drastisk annet enn det som står på de 51 tideligere sidene på tråden?

Dessuten! Hvem har sagt de blir fæle og unaturlige? Er en grunn til at jeg velger den klinikken og sånt som jeg gjør, er nettopp for å få et bra resultat.

Ikke sikkert du får et bra resultat selv om du går til en god kirurg. It's a risky game!

Ikke sikkert de blir fæle, men unaturlige blir dem. Ikke naturlig med silikon i tatti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du får et bra resultat selv om du går til en god kirurg. It's a risky game!

Ikke sikkert de blir fæle, men unaturlige blir dem. Ikke naturlig med silikon i tatti.

Vil uansett påstå at en har en ganske bra garanti at det blir bra når en velger dyktig kirurg og riktig klinikk. Jeg ser nesten på det som når en skal ta tatovering (nei, sammenligner ikke operasjon med tatovering). Du velger selvsagt den tatovøren du har mest tro på at kommer til å gjøre en god jobb på deg, som du har sett arbeidet til som du synes er bra, så du vet forsåvidt at det kommer til å bli bra. Ved å velge en dyktig kirurg har du en viss garanti for at det blir bra.

Har også tilgode å høre om noen som har en dårlig opplevelse med Fornebuklinikken, som er den jeg har bestemt meg for. Har sett mange bra pupper som er "kjøpt" der :) Og dersom en ikke er fornøyd, fikser de det for deg.

Har sett en god del silikonpupper som ser 100% naturlige ut, men jeg skjønner hva du mener ;) Kjenner to stk som jeg ble direkte sjokket av å få vite at puppene deres ikke er ekte, for de ser virkelig helt naturlige ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil uansett påstå at en har en ganske bra garanti at det blir bra når en velger dyktig kirurg og riktig klinikk. Jeg ser nesten på det som når en skal ta tatovering (nei, sammenligner ikke operasjon med tatovering). Du velger selvsagt den tatovøren du har mest tro på at kommer til å gjøre en god jobb på deg, som du har sett arbeidet til som du synes er bra, så du vet forsåvidt at det kommer til å bli bra. Ved å velge en dyktig kirurg har du en viss garanti for at det blir bra.

Har også tilgode å høre om noen som har en dårlig opplevelse med Fornebuklinikken, som er den jeg har bestemt meg for. Har sett mange bra pupper som er "kjøpt" der :) Og dersom en ikke er fornøyd, fikser de det for deg.

Har sett en god del silikonpupper som ser 100% naturlige ut, men jeg skjønner hva du mener ;) Kjenner to stk som jeg ble direkte sjokket av å få vite at puppene deres ikke er ekte, for de ser virkelig helt naturlige ut.

Du kan nok pupper bedre enn meg, så jeg lar det bli med det. Lykke til!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, var akkuratt det jeg mente Janne :)

Og bare som en liten respons på det at jeg liksom "egentlig" ikke gjør det for min egen del:

Samboeren min vil egentlig ikke at jeg skal gjøre det, men støtter meg i valget mitt fordi han vet at det er for at jeg skal føle meg vell med meg selv. Det handler ikke om å få lange blikk på gaten, eller mange likes på bilder eller noe i den dur, det handler om at jeg skal føle meg bra med meg selv, noe som problemet mitt begrenser meg noe veldig i akkuratt slik ting er nå.

Jeg tok heller ikke kommentaren personlig som Wombat påstår. Det var overhodet ikke noe "kraftig" svar for meg. Jeg ønsket bare å komme med et motstikk til det at "det er turnoff", for det bryr meg som sagt ikke da jeg gjør det for min egen del :)

*Redigert*

Jeg påsto vel heller ikke det, jeg sa vel helst at det virket som du tok den personlig. Om jeg hadde hatt silikon og lest en sånn kommentar ser jeg for meg at jeg hadde dritt rimelig kraftig i det og ikke giddet å skrive noe motargument hvis jeg faktisk var veldig sikker i min sak. Men du om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God made or man made i love em both :cool: Så lenge jenta er fornøyd så ser jeg ikke noen grunn til at det ikke skal settes inn implantater, men det må være for egen selvfølelse og velvær, ikke for noen andres.

Så til mitt store spm, til dere som har tatt silikon eller saltvann (aner ikke om det finnes flere alternativer av implantater) Fikk høre på gymmet at man ikke kunne trene så tungt eller hardt om man hadde implantater da dem kunne sprekke? Er det noe fakta i dette og i så tilfelle hva?

Ja jeg forstår jo at de 6-8 ukene etter innsettelse så skal man ta det litt rolig og ikke gi full gass, men si etter ca 6 mnd da, er det noen reel fare for brist eller skading av implantatene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Redigert*

Jeg påsto vel heller ikke det, jeg sa vel helst at det virket som du tok den personlig. Om jeg hadde hatt silikon og lest en sånn kommentar ser jeg for meg at jeg hadde dritt rimelig kraftig i det og ikke giddet å skrive noe motargument hvis jeg faktisk var veldig sikker i min sak. Men du om det.

Tok det overhodet ikke personlig ;) Tenker som så at når jeg først har skrevet noe får jeg da også svare, selv om jeg ærlig talt ikke bryr meg om hva andre mener. Derfor kom det et svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God made or man made i love em both :cool: Så lenge jenta er fornøyd så ser jeg ikke noen grunn til at det ikke skal settes inn implantater, men det må være for egen selvfølelse og velvær, ikke for noen andres.

Så til mitt store spm, til dere som har tatt silikon eller saltvann (aner ikke om det finnes flere alternativer av implantater) Fikk høre på gymmet at man ikke kunne trene så tungt eller hardt om man hadde implantater da dem kunne sprekke? Er det noe fakta i dette og i så tilfelle hva?

Ja jeg forstår jo at de 6-8 ukene etter innsettelse så skal man ta det litt rolig og ikke gi full gass, men si etter ca 6 mnd da, er det noen reel fare for brist eller skading av implantatene ?

En kan ta over eller under muskel. De som tar over har i hvertfall ingen risiko for å skade implantatet ved trening i seg selv. Under muskel må nesten de som har det her inne svare på, men det skal ikke være noe i veien med å trene tungt fordet om, ellers regner jeg med at ikke så mange på forumet her hadde hatt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan ta over eller under muskel. De som tar over har i hvertfall ingen risiko for å skade implantatet ved trening i seg selv. Under muskel må nesten de som har det her inne svare på, men det skal ikke være noe i veien med å trene tungt fordet om, ellers regner jeg med at ikke så mange på forumet her hadde hatt det :)

Nei som PT kan det jo være litt kjekt å vite, ser jo ikke noe grunn til at implantater skulle sprekke om dem lå under muskelen heller siden den får jevnt trykk over store deler, men bedre å spørre og høre med dere jenter som har lagt inn og fått forklaring fra spesialist :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og vurderte breatlift + implantat, men så oppdaga jeg 3D animasjons sidene deres. I'm cured :p Tror jeg skal vente å se om jeg vil ha barn eller ei..

Haha, ser den! Velger å ikke tenke på det som skjer mellom jeg sovner av narkosen til jeg våkner igjen :p Ikke noe jeg kommer til å "oppleve" uansett, jeg skal bare ha jævlig vondt i etter jeg våkner :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok for snart ( herregudåtiaflyr!) halvt år siden.. Hadde tenkt på dette siden VGS og viste aldri "rosinene" til noen.. Så det var lenge og godt gjennomtenkt , men jeg var livredd og tok det hele veldig alvorlig og gjorde det til en big deal.. Er ei lita pyse når det kommer til sykehus etc, og tilogmed blodprøver får meg til å gå i panikkanfall.. Så jeg trosset den store frykten, og gjorde drømmen om til en virkelighet.. Med hånda på hjertet kan jeg si, dette er INGEN stress. Det er som å gå til tannlegen, kanskje tannlegen er hakket verre ( faktisk ) du kommer til operasjonen, sover søtt en time eller to våkner opp, og er dopa ned en ukes tid.. thats fucking it! Mer enn det er det ikke.. Velger man en ordentlig klinikk og leger som kan jobben sin, så er det ingen big deal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...