Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Hehehe. Jeg samlet alle de gamle BH'ene mine i en handlepose i dag, ready to be tossed! Farvel små BH'er med tjukk pushup :lol:

Jeg tror kanskje jeg har én bh fra når jeg akkurat var ferdig med å slanke meg, som faktisk kommer til å passe. CM rundt mage, hofter, legger og lår har vært omtrent samme siden jeg var "ferdig", men puppene har faensprette meg fortsatt å krympe, TAKKSKARRUHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 jan er de 2mnd gamle.. Håper de har roet seg til da, jeg har store planer om å bytte ut HELE bh-skuffen!

Colosseum, under muskel og 350-450g runde :)

Bli medlem av Club Change :)

Da får du tilbud på mail hver gang de har salg osv hvor du som medlem får rabattene før salget starter! :D

Genialt! De har mange fine og store str med liten midje.

Det er utroooolig viktig at du får riktig mål rundt livet. Jeg KAN kjøpe 80D på H&M hvor de passer i cupen men jeg er eeegentlig 70E på Change. Når jeg skal ut å sånn så går jeg nesten aldri med BH hvis kjolen tillater det..

Drit digg!! :D Og faktisk ta UT innleggene når du kjøper BH!

Gled dere jenter!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til sørlandsparken spesialistsenter i Kristiansand. Har googlet mye rundt for å lese om erfaringer, men finner ikke noen med erfaringer derfra. Det gjør meg litt skeptisk, men jeg går i alle fall der på konsultasjon for å høre og se om det virker trygt og greit :)

Kusinen min tok der og er ikke fornøyd...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, ikke bra :( Hva er det som gjør at hun ikke er fornøyd?

Formen og størrelsen var ikke som forventet. Ho fikk små dråpeformede innlegg og ville heller ha runde men ble visst overtalt av kirurgen til å gå for en naturlig look...helt ærlig så ser man omtrent ikke forskjell på henne før og etter. Greit at det skal se naturlig ut men kjipt å bruke mye penger på veldig lite! I tillegg fikk hun veldig lite informasjon før operasjon,og lite oppfølging etterpå..jeg fikk masse info og fe ringte meg flere ganger både før og etter operasjon for å høre hvordan det gikk. Jeg har operer meg to ganger på 9 år,begge gangene hos Pål Schistad på Fornebuklinikken:) veldig fornøyd der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å bli direkte blålilla neders på puppene/litt på siden av sportsBH'en? Har operert over muskel.

Det er ett stort sår Inne i puppen din og det kan være at du har hatt en liten blødning. men husk at de farer ganske hardt frem med disse puppene våre når de holder på...var skikkelig blå etter ett par dager og så ikke ut...Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt og spurt;) Ringte maaassse og spurte jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett stort sår Inne i puppen din og det kan være at du har hatt en liten blødning. men husk at de farer ganske hardt frem med disse puppene våre når de holder på...var skikkelig blå etter ett par dager og så ikke ut...Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt og spurt;) Ringte maaassse og spurte jeg:)

Jeg ringte og hun sa det var normalt, men det har bare blitt mer og mer, og jeg ser skambanket ut :p får ringe igjen hvis det ikke gir seg etter noen dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som jeg er så glad i opererte på torsdag (under muskel) og har overlevd gjennom helgen uten å ta helt av på Pinex Forte knaskingen. Hun er selvfølgelig fortsatt veldig øm og har vondt, men er i stadig bedring. Tusen takk til alle dere som har delt og fortsatt deler erfaringer - det har gjort meg i stand til å være en mye bedre støtte enn jeg ellers ville vært.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som jeg er så glad i opererte på torsdag (under muskel) og har overlevd gjennom helgen uten å ta helt av på Pinex Forte knaskingen. Hun er selvfølgelig fortsatt veldig øm og har vondt, men er i stadig bedring. Tusen takk til alle dere som har delt og fortsatt deler erfaringer - det har gjort meg i stand til å være en mye bedre støtte enn jeg ellers ville vært.

:)

Det var veldig fint å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta operasjon til sommeren, bor i Trondheim, men er litt usikker på Klinikk Stokkan. Har sett et par dårlige resultat derfra og det står heller ikke opplyst om hvilke garantier man har ved eventuelle komplikasjoner, hvilken erfaring har dere derfra?

Jeg har også kikka på andre klinikker og syns Fornebu klinikken virker veldig profesjonell, samt at de har veldig god garanti om noe skulle skje, føler på at jeg har lyst å ta operasjon der egentlig. Men hvordan blir det da å reise når man er nyoperert? Hvor lenge må man bli i Oslo før man er istand til å reise hjem igjen? Hvilke erfaringer har dere med Fornebu klinikken?

Det er så klart mest praktisk å gjøre det i Trondheim siden jeg har venner og foreldre som kan hente meg og jeg kan være sammen med første tiden + at de har mulighet for å hjelpe meg med andre praktiske ting som matlaging osv. Meeeen er så usikker på klinikk stokkan! Jeg syns det er veldig viktig at en klinikk har gode garantier hvis noe skulle skje, og jeg betaler heller litt mere for å få disse garantiene. Jeg går ikke etter pris, men profesjonalitet, kvalitet og gode fallskjerm løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta operasjon til sommeren, bor i Trondheim, men er litt usikker på Klinikk Stokkan. Har sett et par dårlige resultat derfra og det står heller ikke opplyst om hvilke garantier man har ved eventuelle komplikasjoner, hvilken erfaring har dere derfra?

Jeg har også kikka på andre klinikker og syns Fornebu klinikken virker veldig profesjonell, samt at de har veldig god garanti om noe skulle skje, føler på at jeg har lyst å ta operasjon der egentlig. Men hvordan blir det da å reise når man er nyoperert? Hvor lenge må man bli i Oslo før man er istand til å reise hjem igjen? Hvilke erfaringer har dere med Fornebu klinikken?

Det er så klart mest praktisk å gjøre det i Trondheim siden jeg har venner og foreldre som kan hente meg og jeg kan være sammen med første tiden + at de har mulighet for å hjelpe meg med andre praktiske ting som matlaging osv. Meeeen er så usikker på klinikk stokkan! Jeg syns det er veldig viktig at en klinikk har gode garantier hvis noe skulle skje, og jeg betaler heller litt mere for å få disse garantiene. Jeg går ikke etter pris, men profesjonalitet, kvalitet og gode fallskjerm løsninger.

Har du vært på konsultasjon? Jeg opererte meg på Klinikk Stokkan for en og en halv uke siden (325ml over muskel), og jeg er veldig fornøyd så langt. Det du må passe på er å spørre om absolutt alt du lurer på (vær veldig konkret), og ikke holde igjen noe som helst, for da får du heller ikke informasjon ut av de. Jeg synes de var litt dårlige å informere meg, men det kommer an på hvilken kirurg du får. Jeg fikk godt svar på alle de spørsmålene jeg kom på der og da.

Kirurgen min fortalte meg at dersom det oppstår komplikasjoner iløpet av de første årene, så får man gratis behandling, for det er det samme som mangel på vare. Jeg synes du skal bestille en konsultasjonstime der og danne ditt eget inntrykk. Har hørt mye jeg også, men jeg bestemte meg for at jeg ble fornøyd. Resultatet ble jeg fornøyd med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...