Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal til sørlandsparken spesialistsenter i Kristiansand. Har googlet mye rundt for å lese om erfaringer, men finner ikke noen med erfaringer derfra. Det gjør meg litt skeptisk, men jeg går i alle fall der på konsultasjon for å høre og se om det virker trygt og greit :)

blir du å ta der? kan bare si at jeg har ikke hørt så mye positivt der desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inge personlig erfaring, men har hørt enormt mye bra om dem.

Ok - godt å høre noen har hørt noe bra da ihvertfall :) Synes det er greit å ta det i nærheten om det skulle bli noe problem - så slipper jeg å reise landet rundt om det verste skulle skje.

Blir nok en stund til enda, men helt siden jeg sluttet å amme eldstemann har formen vært litt "slapp" - iom at de var dobbelt så store lenge (ammet i 1,5 år). Var også 15 år og 45kg når jeg ble gravid, så hadde ikke så mye pupper før det liksom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :D Jeg kastet opp 3 ganger samme kveld. Er det normalt, eller er det jeg som reagerer på codaxol? Kinda worried, så holdt meg til paracet etter den episoden. :p

Sjekk felleskatalogen.no for vanlige bivirkninger. Har forstått at kvalme er en vanlig bivirkning av smertestillende og narkose, ja.. Sikkert helt normalt :) Om paracet er nok for deg, er jo det bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk felleskatalogen.no for vanlige bivirkninger. Har forstått at kvalme er en vanlig bivirkning av smertestillende og narkose, ja.. Sikkert helt normalt :) Om paracet er nok for deg, er jo det bare bra.

Tror egentlig paracet er greit? Det er ikke vondt når jeg sitter/ligger i ro, men får lyst til å grine når jeg skal reise meg opp. Har dessverre ikke sovet mye i natt siden jeg bare kan ligge på rygg, og fikk egentlig vanske vondt i korsryggen av det. :p Skal sjekke hjemmesiden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe klinikken og høre om du kan få noe du ikke blir så kvalm av? Det finnes massevis med forskjellige smertestillende preparater. Legemiddelverket(?) sier uansett at du skal ta "minste virkningsfulle dose". Har du ibux, kan du prøve en av hver, istedenfor to paracet. Det funka KRUTT på meg, og bedre enn paralgin forte :)

Veldig vanlig å miste nattesøvnen av å måtte ligge på ryggen, tror det var hovedgrunnen til at jeg sov så lite og urolig etter bukplastikken :p Prøv å rulle sammen en dyne og legg under knærne, det hjelper deg både å holde deg på plass, og til å få en litt mer behagelig plassering av korsryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke konsultasjonstime før om en uke, så har ikke bestemt meg enda. Må nesten se hva jeg føler etter at jeg har vært der først :) Som skrevet har jeg ikke funnet noen erfaringer derfra, så er veldig interessert i å høre om hva du har hørt!?[/quofra venner til venninner så har jeg hørt at du er som på et samlebånd,blir ikke hørt,noen føler å ha fått for lite,andre for mye..etc..men er jo sikkert de som er fornøyd å =) du får kjenne på det..derfor tok ikke jeg der...klarte lixom ikke hente no positivt derfra.Men kan hende du ser på det annerledes =) lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe klinikken og høre om du kan få noe du ikke blir så kvalm av? Det finnes massevis med forskjellige smertestillende preparater. Legemiddelverket(?) sier uansett at du skal ta "minste virkningsfulle dose". Har du ibux, kan du prøve en av hver, istedenfor to paracet. Det funka KRUTT på meg, og bedre enn paralgin forte :)

Veldig vanlig å miste nattesøvnen av å måtte ligge på ryggen, tror det var hovedgrunnen til at jeg sov så lite og urolig etter bukplastikken :p Prøv å rulle sammen en dyne og legg under knærne, det hjelper deg både å holde deg på plass, og til å få en litt mer behagelig plassering av korsryggen :)

Jeg opererte for 3 dager siden og reagerte veldig på paraglin forten. Kastet opp sikkert 15 ganger. Ringte kirurgen og spurte om jeg kunne ta ibux istedenfor, men da sa han at jeg måtte holde meg langt unna ibux da det er blodfortynnende og kan føre til blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg har selvfølgelig noen tanker og meninger om hva jeg tror jeg vil passe best for meg, så får i alle fall gå dit å høre og se om vi virker enige :) Synes absolutt det hadde vært greiest å ta i Kristiansand siden det er nærmest meg, men at jeg skal bli fornøyd er selvsagt det viktigste, så mulig at jeg også går på konsultasjon i Stavanger og Arendal om jeg er usikker.

Arendal er ihvertfall ille :((( da e nok kr.sand bedre :p va innom her sjøl å det inntrykket å svaran æ fikk...uff..æ rygga fort ut,hehe...men som sagt du må se sjøl =) stavanger har æ hørt e flink,colusseum der...dvs de æ vet som har tatt der e fornøyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som tråden har gått litt bort fra hva gutta mener om silikon, skriver nå min mening uansett :) for min egen del er ikke frampartiet det viktigste :p men når alt kommer til alt så handler det vel mere om at hver enkelt person skal føle seg vel i sin egen kropp, og om man da vil ha silikonpupper, go for it! Vi lever tross alt i 2012. Alle gjør ting for å se best mulig ut. Det må jo bare være bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...