Gå til innhold

Hvor lenge gjør Rumble Roller j**lig vondt...?


Synan

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg altså på. Har anskaffet meg herligheten, men klarer ikke mer en et par "lengder" før utvalgte kroppsdel gir inntrykk av at den er i ferd med å dø, dette av eller slutte å funke. Har fått inntrykk av at det skal gjøre ganske vondt i starten (og litt etter dette også), men hvor lenge skal det gjøre SÅ SINNSVAKT vondt...? Nå skuler jeg bare på den der den ligger under stuebordet, og forholdet vårt er enkelt og greit relativt dårlig.

Noen med tips eller erfaringer?

Og hvis du lurer, så er jeg ikke eksepsjonelt pinglete sånn til vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, herlig! Bruker ikke akkurat den varianten selv, men driver egenmassasje med sammenteipa tennisballer og golfballer. Pleier å tenke at det er "tough love", og innbiller meg at jo vondere det gjør, jo bedre er det. Salig er de enfoldige! :D

Søren jeg skulle før første (eller kanskje andre?) gang ønske at jeg var hakket mer sado enn jeg er :p Men altså, du har holdt på en stund? Og det gjør fremdeles like vondt som da du starta? Eller har det blitt bittebittelittegranne bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren jeg skulle før første (eller kanskje andre?) gang ønske at jeg var hakket mer sado enn jeg er :p Men altså, du har holdt på en stund? Og det gjør fremdeles like vondt som da du starta? Eller har det blitt bittebittelittegranne bedre?

Ja, har holdt på en god stund. I begynnelsen var det helt forferdelig, men det går seg til. Smertenivået er proporsjonalt med antall dager siden sist jeg kjørte gjennom faenskapet, hehe. "Glemmer" jeg meg i et par uker er jeg basicly fucked :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har holdt på en god stund. I begynnelsen var det helt forferdelig, men det går seg til. Smertenivået er proporsjonalt med antall dager siden sist jeg kjørte gjennom faenskapet, hehe. "Glemmer" jeg meg i et par uker er jeg basicly fucked :D

Ajaj... Vi får bare blir bedre venner da skjønner jeg :hungover: Nå venter jeg sikkert såpass lenge mellom hver gang at "gevinsten" av forrige smerte går tapt før jeg får tatt mot til meg igjen. Takk for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren jeg skulle før første (eller kanskje andre?) gang ønske at jeg var hakket mer sado enn jeg er :p Men altså, du har holdt på en stund? Og det gjør fremdeles like vondt som da du starta? Eller har det blitt bittebittelittegranne bedre?

Pedanten i meg må si:

Masochistisk heter det når du liker smerte. Sadistisk er når du liker å påføre andre smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pedanten i meg må si:

Masochistisk heter det når du liker smerte. Sadistisk er når du liker å påføre andre smerte.

Men du mente hva jeg forstod ;) Og det finnes ingen garanti for at jeg ikke opplever meg selv i tredje person, og dermed ytret et ønske om å få større glede av å påføre meg (dvs. "hun") smerte. Men om det gjør pedanten i deg glad kan jeg sikker redigere innlegget til at "jeg skulle før første (eller kanskje andre?) gang ønske at jeg var hakket mer masochistisk enn jeg er".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du mente hva jeg forstod ;) Og det finnes ingen garanti for at jeg ikke opplever meg selv i tredje person, og dermed ytret et ønske om å få større glede av å påføre meg (dvs. "hun") smerte. Men om det gjør pedanten i deg glad kan jeg sikker redigere innlegget til at "jeg skulle før første (eller kanskje andre?) gang ønske at jeg var hakket mer masochistisk enn jeg er".

Neida, bare gå for schizo du, funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du mente hva jeg forstod ;) Og det finnes ingen garanti for at jeg ikke opplever meg selv i tredje person, og dermed ytret et ønske om å få større glede av å påføre meg (dvs. "hun") smerte. Men om det gjør pedanten i deg glad kan jeg sikker redigere innlegget til at "jeg skulle før første (eller kanskje andre?) gang ønske at jeg var hakket mer masochistisk enn jeg er".

Om du omtaler deg selv i tredje person har du større problemer enn å vite forskjellen på masochist og sadist ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det går over etterhvert viss du er flink til å rulle ofte? Håper jeg da:P Har nettopp laget en sjøl, og en kjenner det godt for å si det sånn, selv om samboeren min beskylder meg for å ha tatt for mye "mykt" rundt :p Men jeg har rulla ofte og er ikke såå jævlig nå, eller er jo vondt uansett da, men tror det blir vondere om en har et lengre opphold liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det går over etterhvert viss du er flink til å rulle ofte? Håper jeg da:p Har nettopp laget en sjøl, og en kjenner det godt for å si det sånn, selv om samboeren min beskylder meg for å ha tatt for mye "mykt" rundt :p Men jeg har rulla ofte og er ikke såå jævlig nå, eller er jo vondt uansett da, men tror det blir vondere om en har et lengre opphold liksom.

Håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hva er neste nivå på egenmassasje-rulling når svart rumble roller ikke kjennes noe særlig?

Jeg har testet den svarte utgaven av rumble roller på hamstrings og piriformis blant annet, og det var GODT.(y)

Ble overrasket over hvor myk den var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er neste nivå på egenmassasje-rulling når svart rumble roller ikke kjennes noe særlig?

Jeg har testet den svarte utgaven av rumble roller på hamstrings og piriformis blant annet, og det var GODT.(y)

Ble overrasket over hvor myk den var..

lacrossball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bringer denne opp til livet igjen..

Jeg MÅ ha meg rumble roller.. men, usikker på om jeg skal kjøpe blå eller svart...

Er hovedsakelig til brystrygg den blir bruk.. skumrulla jeg har får ikke tatt det som jeg sliter med :(

Skummrulle = ut.. Blå eller sort rumble roller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...