Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal jeg prøve å være seriøs her da?

Spenst Larvik kjøpte en del 20 kilo vektskiver fra Technogym.

Alle gutta persa.

Noen av oss begynte å lure.

Veide de.

De veide 17,8 kilo

Fuck technogym!

Hehe.. :)

Dro noen helt usannsynlige perser med utstyr fra Shapes fitness her for noen uker siden.. veide 20kg skivene, og de veide 19kg.. og stanga veide 18kg. Mye rart ute og går. Stoler kun på perser jeg har satt på studioer der jeg vet vektene veier det de skal (hovedsakelig kun eleiko).

Gikk på badevekta med 20kg-skivene fra panatta som vi bruker på citygym, de veide akkurat 20kg.. Han som driver gymmet hadde visst testa Gym 2000-vektene også, siden det er såpass mye dårlig rundt om.

Fortsetter under...

Annonse

Skal jeg prøve å være seriøs her da?

Spenst Larvik kjøpte en del 20 kilo vektskiver fra Technogym.

Alle gutta persa.

Noen av oss begynte å lure.

Veide de.

De veide 17,8 kilo

Fuck technogym!

Hørte det samme fra satsen jeg trente på før, noen kjenninger som jobbet der hadde veid skivene og kommet frem til samme vekta. Tecnogym det også. Husker ikke om det var den nye eller gamle serien som veide det.

Hørte det samme fra satsen jeg trente på før, noen kjenninger som jobbet der hadde veid skivene og kommet frem til samme vekta. Tecnogym det også. Husker ikke om det var den nye eller gamle serien som veide det.

Technogym har mye søppel, både maskiner og løsvekter. Jeg veide det aldri, men jeg følte hantlene deres er var mye lettere enn de gamle jernvektene våre da de bytta også.

Er et annet merke med vektskiver som også føles lettere, Euro et eller annet, har har mindre diameter enn standard, har 3 hull langs kanten til å holde i og en plastbelegg. Jeg unngår alltid å bruke de også, føler spesielt forskjell når man skal løfte mye og må bruke 3-4 av dem per side.

Husker jeg satt benk-persene mine på 110 (?)kg og 112,5kg på spicheren i kristiansand, og begge føltes igrunn veldig lette.

Tok meg veldig lang tid å komme forbi de persene selv om jeg ellers følte meg mye sterkere og hadde bedre teknikk.. da er det noe som ikke stemmer.

Der har de også slike jallavekter.

Synes egentlig ikke det er å overdramatisere å henge seg opp i slikt. For hvis 20kg-platene veier 19kg og stengene 18kg, løfter man jo plutselig 94kg istedenfor 100kg. Det er igrunn en del kilo.

Jeg er glad jeg daglig løfter på en plass der jeg vet vektene veier det de skal, for det er faktisk litt irriterende å sette "perser" på plasser der du ikke vet om du løfter 95 eller 105kg.

Annonse

Etter å ha sett loggen din burde jeg nok ha skrevet 5 kilo for lite ;)

Nei serr :p Hvis jeg skal legge på meg 5 kg i muskler kommer det til å ta lang tid, og jeg er allergisk mot fett så det går ikke :p Eller det går med en stor dose tålmodighet, og det er igrunn det jeg jobber for ;) Sååå liten er jeg da ikke? .. :blush:

Nei serr :p Hvis jeg skal legge på meg 5 kg i muskler kommer det til å ta lang tid, og jeg er allergisk mot fett så det går ikke :p Eller det går med en stor dose tålmodighet, og det er igrunn det jeg jobber for ;) Sååå liten er jeg da ikke? .. :blush:

Neida, spis nok og tren bra så blir du nok en mean lean vmachine! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...