Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg skal lage meg veldig snart, så er det ovnsbakt squash! :wub:

Smiiiil :) Det kjekke er at den kan varieres så mye. Jeg har masse ulikt fyll. Til vanlig pleier jeg også ha en stor, grønn salat ved siden. Men jeg hadde ikke mere salatgrønnsaker, og i dag er jo butikkene stengt..

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ordentlig is med ordentlig oreo topping og sjokoladesuas! ;) Vet ikke helt om det var verdt 700kcal men gikk faktisk ikke mer enn 200 over dagsbudsjettet, og godt var det ;) Og det er tross alt ikke hver dag man feirer 1års dag med kjæresten. :)

Men nååå er det i gang med prosjekt sommerform! :p Null mer is på meg på leenge!

post-2233-14440844496177_thumb.jpg

Ordentlig is med ordentlig oreo topping og sjokoladesuas! ;) Vet ikke helt om det var verdt 700kcal men gikk faktisk ikke mer enn 200 over dagsbudsjettet, og godt var det ;) Og det er tross alt ikke hver dag man feirer 1års dag med kjæresten. :)

Men nååå er det i gang med prosjekt sommerform! :p Null mer is på meg på leenge!

Åh! Nå fikk jeg lyst på is! Og sjokolade...og oreos... :(

Jeg spiste buritos!

Kyllingkjøttdeig med bønner og tacokrydder i, salat, tomater, salsa og masse ost(!) og lefser såklart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...