Lotta Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Augis skrev: Tror jeg vil ha det der til kveldsmat/dessert idag. Jeg ble hvertfall positivt overrasket over bønner i sånne oppskrifter. Ok, så måtte jeg ha oppi endel søtning, men det ble veldig saftig og godt. Sjeldent man får den konsistensen uten smør Siter
Gjest Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Kristin E skrev: +1 (muligens) Står mellom denne eller kokosboller ala Kristine Weber som testprosjekt i kveld. Har cravet lenge på disse nå, så nå skal det testes ut jeg lagde de kokosbollene hin dagen, dødsgodt...lagde det igjen og tilsatte kakopulver, da ble det sjokolade pudding, helt sykt godt Siter
Krie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "fat-skinny- going fit skrev: jeg lagde de kokosbollene hin dagen, dødsgodt...lagde det igjen og tilsatte kakopulver, da ble det sjokolade pudding, helt sykt godt Åh, nam!! Håper det blir vellykket når jeg skal prøve ut også! Siter
Augis Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Helenina skrev: Jeg ble hvertfall positivt overrasket over bønner i sånne oppskrifter. Ok, så måtte jeg ha oppi endel søtning, men det ble veldig saftig og godt. Sjeldent man får den konsistensen uten smør Jeg har ikke bønner tilgjengelig, så jeg kommer til å gjøre min egen vri igjen. Blir mandelmel, sjokoprotein, kakao og søtning, tenker jeg! Kanskje litt hakkede tørristede peanøtter på toppen. En dag skal jeg lage bønnevarianten, ganske genialt for å få den konsistensen! Lotta 1 Siter
Lars85 Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 400g karbonade deig, 1/2 rødløk, 150g mais, 1 dl lett rømme, litt hot taco saus, 1 pose taco krydder 4 ringer jalapenos i småbiter, noen salatblader, og noen cherrytomater.. (841kcal, 39.8g fett,87g protein og 31g karbohydrat) kan sikkert være sterk for enkelte, men jeg sleiker rein skjea som har vært i hot taco sausen og spiser jalapenos ringer rett fra glasset SebArneberg, Augis og Anya 3 Siter
mcgrath Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Lars85 skrev: kan sikkert være sterk for enkelte, men jeg sleiker rein skjea som har vært i hot taco sausen og spiser jalapenos ringer rett fra glasset eelise, Keegil og Fjonana 3 Siter
Gjest Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Kristin E skrev: Åh, nam!! Håper det blir vellykket når jeg skal prøve ut også! til og med mamma som alltid fnyser av når jeg lager min "sunne mat" syns dette var godt ...brukte ca 15-20 g kakopulver tror jeg, tre hvitter, 4 gelatinplater og en god del sukrin naam Siter
Lars85 Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "mcgrath skrev: [ATTACH=full]14720[/ATTACH] poenget var vel at jeg er glad i sterk mat:) Siter
Krie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "fat-skinny- going fit skrev: til og med mamma som alltid fnyser av når jeg lager min "sunne mat" syns dette var godt ...brukte ca 15-20 g kakopulver tror jeg, tre hvitter, 4 gelatinplater og en god del sukrin naam Herregud, jeg er nettopp blitt frelst! Kokosboller...så enkelt å lage, og så himmelsk godt:) Fulgte Kristine Weber's oppskrift til punkt og prikke. Dette er min nye favoritt uten tvil :thumbsup: Heidis, Anya, Eliza og 3 andre 6 Siter
Gjest Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Kristin E skrev: Herregud, jeg er nettopp blitt frelst! Så enkelt å lage, og så himmelsk godt:) Fulgte Kristine Weber's oppskrift til punkt og prikke. Dette er min nye favoritt uten tvil :thumbsup:[ATTACH=full]14722[/ATTACH] naaam, de så drit god ut..må kansje lage noen sånne jeg og Siter
Friskus Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Laget akkurat kikertpannekaker med kanel, sukrin og smør Nam! Anya 1 Siter
Krie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "fat-skinny- going fit skrev: naaam, de så drit god ut..må kansje lage noen sånne jeg og Hadde bare 30 gram sjokolade tilgjengelig..så lagde porsjon av 1 eggehvite...neste gang blir det trippel porsjon...minst!! Siter
MiniIngrid Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Dinner for one [ATTACH]14767[/ATTACH] Anya, Anita Mad og Olaf G. 3 Siter
Augis Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Augis skrev: Jeg har ikke bønner tilgjengelig, så jeg kommer til å gjøre min egen vri igjen. Blir mandelmel, sjokoprotein, kakao og søtning, tenker jeg! Sådan! Anya og Krie 2 Siter
Lotta Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Augis skrev: Sådan! *klippet bilde* Så godt ut Falt det i smak? Siter
Lily Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Åh, Augis - DET så godt ut Hva "minner" det om, brownies, sjokolademousse, sjokoladekakerøre, etc? Augis 1 Siter
Augis Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "Lily skrev: Åh, Augis - DET så godt ut Hva "minner" det om, brownies, sjokolademousse, sjokoladekakerøre, etc? Sjokoladekake med et hint av marsipan! "Helenina skrev: Så godt ut Falt det i smak? Var godt, ja! Krie, Lily og Anya 3 Siter
Krie Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 "fat-skinny- going fit skrev: naaam, de så drit god ut..må kansje lage noen sånne jeg og Jeg må prøve med kakaopulver en gang også Siter
neigutten Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 Kyllingwraps Fikk sykt lyst på wraps en dag. De funker ikke som vanlige wraps, men det var godt nok for meg (lavkarbo) Anya 1 Siter
Gjest Skrevet 12. mars 2012 Skrevet 12. mars 2012 kveldsen ble tacosalat og lett-sjokolade is med kjæresten, trengte å øke kcal inntaket for dagen nam Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.