Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
Enig. Burde ikke være så vanskelig å si at man ikke er interessert.

Det er jo også noen som liker oppmerksomheten, selv om de ikke er interessert. Weird shit, yo.

Skrevet
Det er jo også noen som liker oppmerksomheten, selv om de ikke er interessert. Weird shit, yo.

Haha, det er jo basic luremus. I mitt tilfelle har det heldigvis bare skjedd på facebook, så når jeg fikk nok blokket de bare. :)

Annonse

Skrevet
Haha, det er jo basic luremus. I mitt tilfelle har det heldigvis bare skjedd på facebook, så når jeg fikk nok blokket de bare. :)

Jeg satt faktisk og vurderte om jeg skulle bruke ordet "luremus" eller ikke. I mitt hode er "luremus" litt sexbetonet, så for å dekke kun oppmerksomhet bestemte jeg meg for å droppe det :p

begge deler er heldigvis enkle å spotte og unngå.

Skrevet
Synes det er forferdelig slemt å si det.. man vet jo aldri om de har noen psykiske vansker, bare vil ha en venn etc.. nesten bedre å bare late som man ikke ser det (åpner sjeldent samtalene :p)

Ikke ditt problem, det ass.

Annonse

Skrevet
Hahaha, dere jenter altså!

Hva gjør så en gutt/mann som utsettes for det samme? Gir en høflig tilbakemelding.

Nei,niks,nope,no,njet. Alternativet som er foretrukket er avvisning basert på løgn, halvhjertet oppfølging eller i ekstreme tilfeller ignorering. Bl.mrk Bitterfittan (Eit hint, menn har følelser, enkelte vil gå så langt som å seie at dei har meire følelser enn kvinnfolk)

Skrevet
Synes det er forferdelig slemt å si det.. man vet jo aldri om de har noen psykiske vansker, bare vil ha en venn etc.. nesten bedre å bare late som man ikke ser det (åpner sjeldent samtalene :p)

Haha om de ikke hadde det før så får de det vel da :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...