Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jente på trening i går:

Blå tshorte

Svart shorts

Blå jogge sko

og her kommer det som var rart:

Grå ull-lue? liksom whaaat? hva i alle dager skal folk med hetter/ og luer på seg når de trener INNE?:huh:

Trodde det var sånn gutteting jeg? Kanskje det var en dårlig hårdag? :p

Fortsetter under...

hvah? :s

Kom på ei til! Ei dame som trente med høyhelte sko. To ganger!

Har glemt joggeskoene selv, mens jeg kom dit med høyhelte sko. Men da trener jeg da heller i sokkelesten!

Det så ganske dumt ut med høye heler og beinpress :rofl:

Må trene seg for catwalk'en må du vite! Like omg:eek: ;)

Oi oi... Kom på en kar på gymmet med "rar" kledning. Morsomt er det i alle fall.

Han er ganske lav og halvfeit, mer enn halvfeit om jeg tenker etter. Tror han er skikkelig muskuløs og går som om han skulle ha hatt kaktus både under armene og mellom beina. Han har alltid på den samme stygge slitne t - skjorta og shorts. Men for å toppe det hele så tar han på seg løftebeltet i garderoben jeg har hørt dette fra noen kamerater), dette for å klemme inn magen haha,, Den tyter ut både over og under.:p Beltet har han på seg hele tiden mens han trener. han bruker det nok bare for å holde magen inne,.

Du ga meg en ide..

Annonse

Er ganske glad for at det er noen klesregler på gymmen jeg går til... bl.a. at tskjorten skal dekke skuldrene (ikke singlett), og jeg tror aldri jeg har sett noe ordentlig rart...

Men jeg ble litt nysgjerrig nå, tør jeg spørre hva ja/nei-maskiner er?:p

• 2 uker senere...

Vi har en ung herremann med svart shorts, med sølvfarga gaffateip på.. Ser ut som han har prøvd å reparere ei flenge eller revna kant på det ene beinet, men jeg ville heller latt det være eller lånt nål og tråd, enn å gå med sølvfarga gaffateip over tid:p

Har en eldre dame på senteret som alltid trener i en litt halvpen hverdagstopp, og ALLTID har ett håndkle rundt nakken. Uansett hva hun gjør. Hvem i alle dager går sakte på tredemøllen med ett håndkle rundt nakken? Der er jo grenser for hvor mye du svetter akkurat der når du går:confused:

Annonse

Hadde gleden av å få presentert typ hele kolleksjonen til Under Armour på Spenst her om dagen:

En typisk pulverBoy kommer inn i Under Armour genser, joggebukse og Under Armour caps. Tar av seg buksa borti en krok i ved smithmaskinen og legger den i bagen og står nå i en Under Armour shorts. Etter et oppvarmingssett tar han av seg hettegenseren bare for å stå i en langermet under armour trøye imens jeg føler meg litt beklemt av å stå ved siden av han i samme type langermet trøye. :confused: Jaja, ikke noe stress, for etter å ha kjørt et sett til tar han av seg den langermete Under Armour-trøya og står i en Under Armour singlet.

Jeg er rimelig sikker på at han fortsatte til han sto i en liten under armour boxer (om det finnes), men jeg var ferdig for dagen og fikk det ikke med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...