Jump to content
Helene Drage

Artige treningsantrekk?

Recommended Posts

Guest Brukernavn007
ei dame i 60 åra der jeg trener, hun trener ofte i jeans! ofte! hun trener i det hun kommer i liksom! ikke så veldig artig.. men noe snodig :p

Det kan umulig være særlig behagelig :p

Fortsetter under...

Guest

ikke sant! kommer i nylonstrømper, og jeans som går opp til knærne og en overdel.. hun er bra søt når strømpene glir ned :p svetter som en gris der hun sitter på ja/nei maskina :p må bli varmt i de klærne

ikke sant! kommer i nylonstrømper, og jeans som går opp til knærne og en overdel.. hun er bra søt når strømpene glir ned :p svetter som en gris der hun sitter på ja/nei maskina :p må bli varmt i de klærne

Skulle likt å se henne ta knebøy i jeans og nylonstrømper :D

Guest

:rofl: jeg og! men hun bor på ja/nei maksinen.. og hytta er vel på en sit ups maksin..

Guest Brukernavn007
:rofl: jeg og! men hun bor på ja/nei maksinen.. og hytta er vel på en sit ups maksin..

Hehehehe

Hm.. Kvalifiserer vel egentlig meg selv jeg, digger å trene i stilongs. Helst på morgenen i helgene, da er det lite folk anyway..

Bare jeg og min ubersexy longs med gylf ;)

Annonse

Oi oi... Kom på en kar på gymmet med "rar" kledning. Morsomt er det i alle fall.

Han er ganske lav og halvfeit, mer enn halvfeit om jeg tenker etter. Tror han er skikkelig muskuløs og går som om han skulle ha hatt kaktus både under armene og mellom beina. Han har alltid på den samme stygge slitne t - skjorta og shorts. Men for å toppe det hele så tar han på seg løftebeltet i garderoben jeg har hørt dette fra noen kamerater), dette for å klemme inn magen haha,, Den tyter ut både over og under.:p Beltet har han på seg hele tiden mens han trener. han bruker det nok bare for å holde magen inne,.

Hotpants som nesten gikk for gstreng og treningsbh? Greit man har fin kropp altså, men hallo....

Bruker du ikke det på trening?? :rofl:

Måtte se to ganger på en dame på senteret i dag. Hva er greia med løpeshorts oppå tights?! :confused:

Kort tights? Hvis du snakker om de løse løpeshortsene er det ganske digg oppå korte tihgts faktisk:P

Guest Brukernavn007
Kort tights? Hvis du snakker om de løse løpeshortsene er det ganske digg oppå korte tihgts faktisk:p

Lang tights i fargene gul, grå, hvit og svart, med svart løpeshorts oppå :p

^haha, UFF! Nå vet jeg ikke hva en løpeshorts er, men hvis den er litt løsere enn tightsen kan det være de bruker den fordi de synes det er ubehagelig å gå med tights som liksom viser det meste? kanskje hun hadde en cameltoe hun måtte skjule? ha-ha

Annonse

To yngre jenter som var ikledd STRAM hotpants og stram singlett og trippet (ja TRIPPET, de gikk ikke) rundt i sokkelesten. Trente på ja/nei maskinene og leg-ext. apparatet. Så gikk de. TRODDE jeg! De kom opp igjen etter å ha skiftet til en ENDA mindre hotpants og ny topp. Var sikkert så sykt svette så de måtte skifte :huh:

To yngre jenter som var ikledd STRAM hotpants og stram singlett og trippet (ja TRIPPET, de gikk ikke) rundt i sokkelesten. Trente på ja/nei maskinene og leg-ext. apparatet. Så gikk de. TRODDE jeg! De kom opp igjen etter å ha skiftet til en ENDA mindre hotpants og ny topp. Var sikkert så sykt svette så de måtte skifte :huh:

Hahahhhahah! :p Mer enn nok av de jentene :p

Off! En gutt/mann-ish som trener med en litt for liten t-skjorte! Han er veldig veltrent, meeen, det ser forferdelig dumt ut når t-skjorta såvidt dekker navlen, og er alt for liten på armer og bryst.. Ser ut som om t-skjorta sprekker snart! :p

Off! En gutt/mann-ish som trener med en litt for liten t-skjorte! Han er veldig veltrent, meeen, det ser forferdelig dumt ut når t-skjorta såvidt dekker navlen, og er alt for liten på armer og bryst.. Ser ut som om t-skjorta sprekker snart! :p

også de som har kjøpt singlett (eller muskelskjorte som min fetter kaller det) i 3-4 ganger så stor som de bruker til vanlig. Den bare...henger på slep rundt på gymmet. Man ser jo hele overkroppen, kunne like så godt gått uten :huh:

også de som har kjøpt singlett (eller muskelskjorte som min fetter kaller det) i 3-4 ganger så stor som de bruker til vanlig. Den bare...henger på slep rundt på gymmet. Man ser jo hele overkroppen, kunne like så godt gått uten :huh:

Hahaha! :D heldigvis så får vi jo ikke lov til å bruke singlet på treningssenteret... :p

En annen satt i går og tok bicepscurl, og FLASHET hele rørleggersprekken! :sick: ikke ett bra syn.. Det verste var at når han da reiste seg, så dro han ikke buksa lengre opp! Neinei, han dro den faktisk litt lengre ned :huh: