Gå til innhold

Artige treningsantrekk?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er en kar på gymmen min som går rundt i veldig tykk hettegenser, kaps (med hetten trukket over), tykk fleece bukse, og vektløfterbelte. Til alle øvelser. Han tar det på seg når han kommer inn i gymmen og tar det av seg når han stikker. Curls, benk, hammercurls, konsentrasjonscurls og flyes med belte. Kan skjønne at han trenger det med tanke på at han kjører curls som helkroppsøvelse, men er likevel litt rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor en må lage så mye bråk over denne og andre tråder? Det er jo bare tull. T U L L. Det er jo ingen som tror de er bedre enn andre, iallefall anser ikke jeg meg som bedre eller flinkere enn andre selv om jeg kan kommentere treningsantrekket deres eller flire hvis de driter seg litt ut :p. Jeg tipper at ganske mange flirer av meg, også på trening, men det gjør meg ikke noen verdens ting.

Problemet er vel at noen folk tar ting altfor alvorlig når andre ikke mener noe vondt med det overhode, de gjør en fjær til fem høns rett og slett. Jeg tror nok folk har ledd av meg også på treningsenteret og det er faktisk greit, jeg er ikke så høy på meg selv at jeg ikke kan ha litt selvironi. Jeg mener ikke at jeg er bedre enn noen selv om jeg småhumrer litt av dama som har gstengen utenpå tightsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Irriterende på trening", "creepy på trening", "artige treningsantrekk"... begynner det ikke å bli nok av tråder som mer eller mindre latterliggjør mennesker som i våre/deres øyne ikke helt hører hjemme på treningssentre? Spesielt denne tråden, beklager, men jeg synes den er latterlig. Greit nok at det kan være festlig å møte på en mann i caps og hawaii-skjorte, men ellers ser jeg ikke poenget i å skulle diskutere så å si alle som ikke ser ut som fitnessbabes når de entrer gymmet

Så så. Det er ikke lov å se pyntet eller oversminket ut heller, så ingen er trygge :D Vi mennesker bonder ved å finne felles ting vi misliker/irriterer oss over/hater. Da blir det oss mot dem, og vi føler samhørighet. Det er ikke tilfeldig at det er så mange innlegg som handler om teite utenforstående som ikke forstår seg på treningslivet, eller dissing av folk med andre mål for treningen enn oss selv, vi leter etter en felles plattform. Da får vi veldig lyst til å lage masse tråder om alle som gjør ting feil eller teit eller som er ulike oss.

Dessuten er det slik at dersom man sier slemme ting, men det er "satt på spissen" eller "humoristisk ment" så er det ikke slemt lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Der jeg trener er det til stadighet ei som trener i høyhelte converselignende sko.. Og så ei som sover på de forskjellige apparatene.. Kjører ett sett, sovner (det ser i hvertfall slik ut), BRÅVÅKNER og forsetter med noe annet.. En gang så okkuperte hun beinpressen hele treninga mi og jeg bynte å lure på om jeg var den ENESTE som så det :p Det har jo ingenting med klær og gjøre, og for all del, kanskje dama har en sykdom.. MEN jeg fikk store øyne de første gangene jeg så det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...