Gå til innhold

Artige treningsantrekk?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Antrekket til fyren jeg så på trening idag var så sært/rart/smakløst/stygt at det fortjener en helt egen tråd!

Se for dere dette, en høy mann, tynn i håret og med ølmage. Han hadde på seg en grå hello Kitty tskjorte, korallfargede (rosa) shorts, blå stillongs under, grønne joggesko og beige belteseler! Jeg trodde øya dratt ut av hodet på meg omtrent!

Det er greit nok at ting skal være behagelig på trening altså, men det må da gå ann å se ut som folk? :p

Hva er det mest merkelige dere har sett noen trene i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Brukernavn007
På trening i dag dukka det plutselig opp ei jente med fullt AaFKutstyr. Her snakker vi drakt, shorts og strømper! Greit om du skal spille fotball, men på tredemølla? Er forresten gangske sikker på at hun hadde på seg innendørsfotballsko..

Jeg får vondt....:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007

Skal spørre hun dama som klær seg i gult, svart, grått og hvitt fra topp til tå om jeg kan ta bilde av henne neste gang :)

Hun har alltid løpeshort utpå tightsen..."Superwoman" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett noen veldig freaka klær, men det er mer enn bare et par jenter som ser ut som de egentlig er sminka og kledd for et strandparty. Hårnåler, lipgloss, hotpants og flagrende hvite topper med blonder og gudenevethva.

Men guttene liker det sikkert, så hvorfor ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...