Gå til innhold

Artige treningsantrekk?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke huske å ha sett noen veldig freaka klær, men det er mer enn bare et par jenter som ser ut som de egentlig er sminka og kledd for et strandparty. Hårnåler, lipgloss, hotpants og flagrende hvite topper med blonder og gudenevethva.

Men guttene liker det sikkert, så hvorfor ikke :p

Hahaha, det er altfor mange jenter som går slik! :p men tror ikke at guttene egentlig legger merke til dem, med mindre de står veien i mellom speilet og bicepsen til gutten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det er altfor mange jenter som går slik! :p men tror ikke at guttene egentlig legger merke til dem, med mindre de står veien i mellom speilet og bicepsen til gutten :p

Har ei som går sånn vi, hun er ikke likt.. haha "Alle" ler av henne. Det blir litt for mye liksom.. Skikkelig pushup bh opp i halsen, MYE sminke, solariums brent sier jeg.. ISJ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som går sånn vi, hun er ikke likt.. haha "Alle" ler av henne. Det blir litt for mye liksom.. Skikkelig pushup bh opp i halsen, MYE sminke, solariums brent sier jeg.. ISJ....

Off! :p

Liker ikke akkurat å gå rundt som en dass på treningssenteret, for det er jo faktisk mange kjekke gutter der. MEN jeg sminker meg ikke, bruker ikke pushup bh, eller sprayer tonnevis med hårspray for at håret skal holde seg. Jeg trener for å bli sterk, bli FIT og driter ræva i om svetten renner :p Men sånn er ikke de nei.. De tar såvidt i en vekt, pynter på håret sitt, så stikker de hjem igjen..

Sorry, men jeg har litt MYE i mot slike jenter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en dame i jeans og lang blomstrete kjole/tunika for litt siden, working it på ellipsemaskinen og litt på noen apparater etterpå. Tenkte at hun måtte jo bare ha vært så ivrig med å trene at hun ikke rakk å skifte, men da jeg så henne igjen uken etterpå, skjønte jeg at dette var hennes vanlige treningsoutfit. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off! :p

Liker ikke akkurat å gå rundt som en dass på treningssenteret, for det er jo faktisk mange kjekke gutter der. MEN jeg sminker meg ikke, bruker ikke pushup bh, eller sprayer tonnevis med hårspray for at håret skal holde seg. Jeg trener for å bli sterk, bli FIT og driter ræva i om svetten renner :p Men sånn er ikke de nei.. De tar såvidt i en vekt, pynter på håret sitt, så stikker de hjem igjen..

Sorry, men jeg har litt MYE i mot slike jenter :p

Liker ikke sånne jenter jeg heller.. Jeg er jentene jeg å, men jeg er på trening for å trene..

Hun jeg nevnte over her går MYE på mølla, bruker ja\nei maskinen og 3 kg hantler til bicepscurls.. Thats it :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg hadde sett folk med rare klær på trening! :p Tydeligvis ikke..

det rareste jeg har sett er en fyr på 60-ca år med superkort grønn LØS shorts - sånn typ at han går og drar den opp konstant. lange gule sokker til joggesko fra 70-tallet og en grå tskjorte med et eller annet utvasket trykk på, som rakk til OVER navlen slik at den fine hårete ølmagen stikker ut. i tillegg er han en av de som tar ett sett med 20 + reps på alle maskinene i hele senteret ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde jeg hadde sett folk med rare klær på trening! :p Tydeligvis ikke..

det rareste jeg har sett er en fyr på 60-ca år med superkort grønn LØS shorts - sånn typ at han går og drar den opp konstant. lange gule sokker til joggesko fra 70-tallet og en grå tskjorte med et eller annet utvasket trykk på, som rakk til OVER navlen slik at den fine hårete ølmagen stikker ut. i tillegg er han en av de som tar ett sett med 20 + reps på alle maskinene i hele senteret ..

HVA ER GREIA med disse mennene som på død og liv må dra opp shortsen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Hotpants som nesten gikk for gstreng og treningsbh? Greit man har fin kropp altså, men hallo....

Noen som har gått kledd i dette, kun dette på trening? ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Oh yes.... Brukte ikke de samme apparatene som henne...

Hjelp...Hva er det som snurrer oppi skallen på folk?:confused:

Nei det hadde ikke jeg heller gjort! Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...