Gå til innhold

Artige treningsantrekk?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Måtte se to ganger på en dame på senteret i dag. Hva er greia med løpeshorts oppå tights?! :confused:

haha, er sånn jeg trener fotball pga. kulde..eller egentlig har jeg ull under da (for det meste), men løpetights e lov det og, heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan klærne til andre treningsentusiaster ser ut, så lenge de ikke lukter sur, gammel svette. :sick:

Jeg var dog vitne til en mann som spjæra den gamle treningsshortsen sin under knebøy, vi lo godt begge to, var glad for at han hadde på seg boxershorts under, og konkluderte med at det endelig var på tide med nytt treningstøy for hans del. :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har latt merke til at tråden heter "Artige treningsantrekk?"

Jeg har aldri rakka ned på noen, eller hatt som intensjon å rakke ned på noen her i denne tråden!

Tror noen må puste dypt inn, telle til ti og ta seg ei bolle..

Jeg vil tro de fleste som har posta i denne tråden bare "tenker litt høyt", og sier det de tenkte, når de så noe rart på trening.

Kom ihvertfall ikke og fortell meg hva jeg mente med det jeg skreiv, for jeg har aldri sett ned på et eneste menneske der jeg trener, og ville heller ikke sett ned på noen av dem som nevnes her. Det er artig, det får oss til å flire eller riste på hodet. Er det ikke lov det nå da..? Jeg kan begynne å rante om ytringsfrihet, men jeg skal la være..

Frem til du kan komme med konkrete eksempler på mobbing eller lignende, i denne tråden, så kommer du med saklige eksempler, eller rapporter dem. Inntil det, la være å lese tråden.

F.Y.I.. Jeg trener med malingsflekker på t-skjorta og høl på bukserævva.

Dere andre er hjertelig velkomne til å flire hvis dere ser mønsteret på trusa mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ta det på denne måten; Om jeg kommer inn i hawaii skjorte, olabukse og hullete sokker, men løfter mer enn alle andre der inne, som har på seg fancy treningstøy, kul sveis, og kanskje litt eyeliner. Er jeg da den "utstøtte" fordi jeg ikke følger moten, og de sosiale reglene dere så fint viser til her inne?

For da må jeg nesten stille deg et par spørsmål;

Hvorfor trener du?`

Hva vil du oppnå med å gå på et treningssenter?

Inngår kule klær og annet stash i trenings budsjettet ditt? (For jeg klarer fint å trene i en HM tskjorte til 79,- + en shorts til 120,- + et par slitne HM sko til under 200 lappen. Men jeg skal passe på gjemme meg når du/dere er på treningssenteret, for der hører jeg visst ikke hjemme.

Går utseendet og stil fremfor styrke/sunnhet i dine øyne?

Kler du deg for andre, eller kler du deg for maks bevegelighet og komfort, da spessielt når du trener?

Det tok meg 2 måneder som student, å innse at klær og annet drit man kjøper for å se bra ut for andre, rett og slett er helt latterlig, da spesielt om man må skaffe seg en ekstrajobb, eller spise drit for å opprettholde denne fasaden. Jeg kan fint forstå at folk liker å kle seg bra. men la nå resten få være som de er, det finnes andre prioriteringer her i verden også.

For meg har det ikke noe med stil og penger å gjøre.. jeg er student sjøl, og alt treningstøyet mitt er fra HM, ikke bare fordi det er billig, men det er jaggu det beste jeg har prøvd av alt fra billigst til dyrt :)

Og for noen år tilbake, så veide jeg rundt 90 kg og var ikke særlig comfy på gymmet sjøl, kledde meg i manneklær og alt rart jeg, og dro ned uansett, for jeg visste hva jeg ville! Klart du hører hjemme på et gym, om du er glad i trening eller folk, og jeg skjønner godt at du vil ligge unna "motegym" For d gjør jeg sjøl også, men det er som regel fordi folk der er mer opptatt av å skravle meg i senk, eller sitte i apparater og les avisa.. og det gidder ikke JEG.

Og jeg er like mye opptatt av det indre som det ytre, og det syns jeg er helt ok. Hjernen funker bra, og lærer stadig mer, men det er ikke slik at alle som blir sett på som "fitnessbabes" eller mannlige utgvaer av dette, er så store assholes som jeg syns mange ser ut til å tro.For det ER faktisk mange som ler av dem også. Det finnes dårlig selvtillit, dårlig råd, store intellekt og jææævlig tette folk blant dem, akkurat som i den øvrige delen av befolkninga.

Det Jeg er vant til er at folk syns det er greit å rakke ned på MEG fordi jeg er opptatt av trening og en sunn livsstil, og følgelig skal jeg fungere på et lavere nivå enn de som er intellektuelle og ikke befatter seg med trening og ytre tullball.. DET er i mine øyne verre dømming av et menneske, enn å flire litt av merkelig øvelser og pussige outfits.

Jeg ville bare si at når JEG kommenterer antrekk jeg syns er merkelige, så er det overhodet ikke ondt ment. Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for resten her inne, men jeg tror og håper at mesteparten føler det på samme måte :)

Og jeg er enig med deg, det finnes andre prioriteringer i verden, både i og utenfor gymmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snip ..

Jeg leser dette som små anekdoter.

Personer som er litt annerledes og som gjør min, og andres hverdag mer fargerik og livlig.

Hadde du kommet i Hawaii-skjorte så hadde jeg ikke sett deg som den utstøtte, men den som fikk meg til og smile over hvor rikt samfunnet vårt er.

Når det kommer til ting som går på renhet, som å trene i boxeren, så stiller ting seg litt annerledes ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som har latt merke til at tråden heter "Artige treningsantrekk?"

Jeg har aldri rakka ned på noen, eller hatt som intensjon å rakke ned på noen her i denne tråden!

Tror noen må puste dypt inn, telle til ti og ta seg ei bolle..

Jeg vil tro de fleste som har posta i denne tråden bare "tenker litt høyt", og sier det de tenkte, når de så noe rart på trening.

Kom ihvertfall ikke og fortell meg hva jeg mente med det jeg skreiv, for jeg har aldri sett ned på et eneste menneske der jeg trener, og ville heller ikke sett ned på noen av dem som nevnes her. Det er artig, det får oss til å flire eller riste på hodet. Er det ikke lov det nå da..? Jeg kan begynne å rante om ytringsfrihet, men jeg skal la være..

Frem til du kan komme med konkrete eksempler på mobbing eller lignende, i denne tråden, så kommer du med saklige eksempler, eller rapporter dem. Inntil det, la være å lese tråden.

F.Y.I.. Jeg trener med malingsflekker på t-skjorta og høl på bukserævva.

Dere andre er hjertelig velkomne til å flire hvis dere ser mønsteret på trusa mi..

Jeg er tydeligvis ikke alene om å mene at dere har dannet dere en "elitegruppe" i mangel på bedre ord, som føler de kan så mye mer, kler seg så mye bedre, og vet så inderlig mye bedre enn alle andre at man skal se FRESH ut på treningssenteret, det er ihvertfall hva jeg tok ut av denne tråden, og jeg følte dere burde bli gjort klar over det. Jeg vet jeg liker å få vite når jeg selv er uvesentlig krass eller skriver/sier noe som i det store og hele er helt ubrukelig.

Dette handler både om å kunne se verden fra et annet perspektiv enn seg selv, det handler om å forstå at mennesker ikke alltid prioriterer det du selv velger å prioritere. Det handler også om å forstå at de beste menneskene, er de som ikke leker dress up for å bli akseptert av resten.

Det er slike som dere som får folk til å føle seg ubekvemme på treningssenteret, og på andre steder der de er helt nye, selv om de egentlig ikke gjør noe som helst galt, egentlig gjør de det helt rett. De kler seg som de ønsker, og jeg kan garantere at disse personene dere snakker nedlatende om, ikke dømmer dere, verken for de litt for store rumpene, den elendige knebøysteknikken osv osv. De er der for seg selv, og ikke alle andre. Så suck it up.

Ytringsfrihet, LOL. (Dog har vi moderert ytringsfrihet i vårt kjære land)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis ikke alene om å mene at dere har dannet dere en "elitegruppe" i mangel på bedre ord, som føler de kan så mye mer, kler seg så mye bedre, og vet så inderlig mye bedre enn alle andre at man skal se FRESH ut på treningssenteret, det er ihvertfall hva jeg tok ut av denne tråden, og jeg følte dere burde bli gjort klar over det. Jeg vet jeg liker å få vite når jeg selv er uvesentlig krass eller skriver/sier noe som i det store og hele er helt ubrukelig.

Dette handler både om å kunne se verden fra et annet perspektiv enn seg selv, det handler om å forstå at mennesker ikke alltid prioriterer det du selv velger å prioritere. Det handler også om å forstå at de beste menneskene, er de som ikke leker dress up for å bli akseptert av resten.

Det er slike som dere som får folk til å føle seg ubekvemme på treningssenteret, og på andre steder der de er helt nye, selv om de egentlig ikke gjør noe som helst galt, egentlig gjør de det helt rett. De kler seg som de ønsker, og jeg kan garantere at disse personene dere snakker nedlatende om, ikke dømmer dere, verken for de litt for store rumpene, den elendige knebøysteknikken osv osv. De er der for seg selv, og ikke alle andre. Så suck it up.

Ytringsfrihet, LOL. (Dog har vi moderert ytringsfrihet i vårt kjære land)

Elitegruppe?? Meg??! Da har du neimen ikke fulgt med på dette forumet.. Tror de fleste her inne kan bekrefte at jeg befinner meg ganske så langt unna noe elite her inne..

Kan jeg mer? Nei. Kler jeg meg bedre? Nei.Ser jeg fresh ut på trening? Aldri. Ikke gjør meg klar over tøys og tull du antar. Du er ikke krass nå, du er usaklig. Hva med meg får noen til å føle seg ubekvem på trening? Gi meg et eksempel.

Jeg kler meg som jeg vil, og går ingen catwalk mellom apparatene, og jeg gjør garantert både det ene og det andre galt, og folk skal få flire så mye de vil..! Hadde jeg ikke gitt faen, så hadde jeg ikke vært der.

Vi diskuterer ikke folks rumper/kropper eller teknikk her i denne tråden, så de klagene der får du rette mot den/de det gjelder, i den aktuelle tråden. Du sutrer og klager noe fælt over oss, så kanskje det er du som burde suck it up og se det store bildet her? Kan sikkert gjøre vondt å måtte ta alt innover seg på en gang, men det er ikke stygginger og mobbing på gang her i denne tråden. Du tar nok feil, og ja, det er nok ubehagelig.

Ja ytringfriheten blir moderert av personer som deg kanskje? Vi får jo ikke si hva vi vil, uansett hvor harmløst det er.

Ikke skriv ting som LOL hvis du vil bli tatt seriøst, vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å være helt ærlig bryr jeg meg ikke om hva folk trener i, men av og til kommer det noen mennesker som er kledd så helt på jordet at man faktisk ikke klarer å la vær å se på dem, enten fordi det er så jævla teit eller så sykt nasty.

Shorts som er så korte at de forsvinner opp i endetarmen når man utfører rygghev, Tights når man ikke eier kroppen til å bruke den, alt for korte t-skjorter osv.

Sikkert mange som reagerer på treningshortsen min som var en gaspbukse en gang som jeg klipte av nede ved knærne og som har masse hull i kne regionen etter utallige markløft økter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får å være helt ærlig bryr jeg meg ikke om hva folk trener i, men av og til kommer det noen mennesker som er kledd så helt på jordet at man faktisk ikke klarer å la vær å se på dem, enten fordi det er så jævla teit eller så sykt nasty.

Shorts som er så korte at de forsvinner opp i endetarmen når man utfører rygghev, Tights når man ikke eier kroppen til å bruke den, alt for korte t-skjorter osv.

Sikkert mange som reagerer på treningshortsen min som var en gaspbukse en gang som jeg klipte av nede ved knærne og som har masse hull i kne regionen etter utallige markløft økter :p

Du er geografisk nær nok til å sjekke ut hullet bak på buksa mi:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
haha, er sånn jeg trener fotball pga. kulde..eller egentlig har jeg ull under da (for det meste), men løpetights e lov det og, heh

Var ikke så kaldt inne på sats :p Men ser det praktiske med det når en trener ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre eller jeg trener i, bare klærne er bekvemme og rene. Jeg kommer ofte på senteret i ei tskjorte med malingsflekker, hullete joggebukser, og morgensveis :p

Kanskje godt jeg trener om morgenen, og det er kanskje ikke noe merkelig at jeg ikke har blitt sjekket opp på trening enda :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor en må lage så mye bråk over denne og andre tråder? Det er jo bare tull. T U L L. Det er jo ingen som tror de er bedre enn andre, iallefall anser ikke jeg meg som bedre eller flinkere enn andre selv om jeg kan kommentere treningsantrekket deres eller flire hvis de driter seg litt ut :p. Jeg tipper at ganske mange flirer av meg, også på trening, men det gjør meg ikke noen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor en må lage så mye bråk over denne og andre tråder? Det er jo bare tull. T U L L. Det er jo ingen som tror de er bedre enn andre, iallefall anser ikke jeg meg som bedre eller flinkere enn andre selv om jeg kan kommentere treningsantrekket deres eller flire hvis de driter seg litt ut :p. Jeg tipper at ganske mange flirer av meg, også på trening, men det gjør meg ikke noen verdens ting.

Jeg hadde sansynligvis også ledd av meg selv om jeg så meg på trening! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...