Gå til innhold

Artige treningsantrekk?


Helene Drage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var vitne til en av de bedre/verre her for noen uker siden. En dame i 45-50-årsalderen med en relativt stor mage og med en treningstopp som stoppet rett OVER navelen! Og så satt ho på en av magemaskinene og presset det her sammen..:confused: Satt og virka igrunn veldig fornøyd ut og titta ned for å sjekke fremgangen mellom hvert sett også... fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vitne til en av de bedre/verre her for noen uker siden. En dame i 45-50-årsalderen med en relativt stor mage og med en treningstopp som stoppet rett OVER navelen! Og så satt ho på en av magemaskinene og presset det her sammen..:confused: Satt og virka igrunn veldig fornøyd ut og titta ned for å sjekke fremgangen mellom hvert sett også... fantastisk!

Det høres akkurat ut som ei dame nede på Spenst.. Gråskjær i håret, i dag også med rosa genser som ho hang ifra seg på ellipsemaskinen før ho dro i gang. NOEN mennesker burde fått et kurs i selvinnsikt ass. Evt et speil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' post: 67522, member: 544"']Det høres akkurat ut som ei dame nede på Spenst.. Gråskjær i håret, i dag også med rosa genser som ho hang ifra seg på ellipsemaskinen før ho dro i gang. NOEN mennesker burde fått et kurs i selvinnsikt ass. Evt et speil :p

Ehm, nå innså jeg akkurat hvem du er :oops: Jepp. Samme dama, i dag med rosa genser. og ja, jeg manglet mex som spotter i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har absolutt ingen innvendinger mot hvilket antrekk folk velger å trene i, men må si jeg tar meg i å blir fasinert av enkelte, som tar seg ei god løpeøkt på mølla i trange jeans...utelukkende fordi det ser så utrolig ubehagelig ut :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest gjennom alt, men sikkert noen som har sett denne på film eller noe fra 80tallet før.

Aerobicsko, leggvarmere, noe som ligner på en stram grå stilongs med truse utenpå, singlet i fresh farge og pannebånd.

Som hu bakerst til høyre

images?q=tbn:ANd9GcSUzwtWHNtXrxrs05gJ7v0o71uiUWKZuqBQACFVJu96mksaxBdhJw

Tror hu poppa inn i feil århundre.

Min teori er at hu en gang trente på 80tallet (ja hu var en "eldre" dame), og siden det er 20-30år siden hu hadde vært utenfor treningsverden så hadde hun glemt at også den beveger seg fremmover på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en på et annet gym jeg trent på før. .helsetrøye, altfor stor shorts og hvite knestrømper oppi vanlige utesko.. Øvelsene var litt sånn "gammel turner møter trim for eldre" Sånn veiving med armer og bøy og tøy til siden.. og så : ferdig!!

Men har også sett en i boxershorts og singlet.. og shortsen hadde samme farge HVER gang..Håper enda at den i det minste var vasket i mellom :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en ung herremann med svart shorts, med sølvfarga gaffateip på.. Ser ut som han har prøvd å reparere ei flenge eller revna kant på det ene beinet, men jeg ville heller latt det være eller lånt nål og tråd, enn å gå med sølvfarga gaffateip over tid:p

If you can't fix it with Gaffa, nothing can fix it, mener nå jeg :wub: Men det er vel nerden i meg som skriker GO! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig få si, at denne tråden gjør meg tilnærmet kvalm.

Hvordan klarer dere å rakke ned på hva andre mennesker kler seg i, når de i tillegg faktisk har klart å komme seg på et treningssenter? Hvem i helvete er dere til å dømme hva folk skal gå i, kun fordi dere sitter her og tror dere kan alt. Det er flere av dere som ikke kler stramme klær, det er sikkert enda fler som ikke har muskler til å fylle ut en vanlig tskjorte, jeg skal gjette på at det er enda fler av dere som har verdens kjedeligste klesstil til vanlig. Men for all del, det er vel greit, for da er dere ihvertfall innenfor normalen? Jeg tror nesten gaffa teipen var det mest tragiske jeg har lest her inne hittil, ville du heller løpt og kjøpt deg en ny shorts, istedenfor, fordi du må se bra ut på treningssenteret?

Jeg trives ihvertfall med å kunne være på senteret for å trene, ikke for å vise meg frem for andre, ikke for å vise frem nye treningsklær som jeg har spikket og spart til i flere år, og ihvertfall ikke for å dømme andre som driter langt i hvordan de ser ut på trening, for de, som meg, er der for å trene, ikke for å kjøre et jævla moteshow.

Selvfølgelig er det en og annen kar man kan le av, men her inne har dere tatt helt av, for meg virker det som dere her inne føler dere over dem andre som trener, og at dere liker å rotte dere sammen, ta dere sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en middelaldrende mann i flip flops, hawaiiskjorte og MINI (ekstreeemt mini) shorts!! Ikke fullt så lekkert, ikke fullt så kult når han skrek og bar seg såååå høyt hver gang han løftet en manual. spiller ingen rolle om den var 1 eller 100000 kg, han skrek uansett :p

Så var det en ekstremt søt eldre dame i nytt og stilig treningstøy, løftet 1kg manual et par ganger, og satt seg i resepsjonen med piknikkurv. hehe. det viktigste for henne var det sosiale, pluss at hun måtte spise etter hun hadde trent. Syns sånt er så koselig, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Svar på kritikk en mld over her.. Jeg syns faktisk at menn som trener i undertøy BØR bytte treningsantrekk, og det er en ærlig mening jeg kan stå inne for, jeg syns ikke man trenger siste mote, men klær som er sømmelige. Og klær er nå en ting, men har du lagt merke til hvordan folk støtter alle former og fasonger her inne? Nettopp fordi de har kommet seg igang på trening og vil noe? Jeg har vært smælfeit og trent i møe rart, og jeg kan le av meg selv (noe sikkert endel andre også har gjort), det betyr ikke at man dømmer selve personen for min del ihvertfall. Det er også en tråd for det dummeste du har hørt her inne, og grunnen til at folk flirer av det, er jo stort sett at de selv har sitti med samme forutinntatte holdninger og unnskyldninger/antagelser om trening og mat og div.. Du finner folk overalt i verden som føler seg bedre enn andre, også her, men jeg syns personlig at du er like kjapp til å dømme, bare motsatt vei. Ikke stort bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Irriterende på trening", "creepy på trening", "artige treningsantrekk"... begynner det ikke å bli nok av tråder som mer eller mindre latterliggjør mennesker som i våre/deres øyne ikke helt hører hjemme på treningssentre? Spesielt denne tråden, beklager, men jeg synes den er latterlig. Greit nok at det kan være festlig å møte på en mann i caps og hawaii-skjorte, men ellers ser jeg ikke poenget i å skulle diskutere så å si alle som ikke ser ut som fitnessbabes når de entrer gymmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snip (Blir for langt om jeg quoter hele innlegget ditt)

La oss ta det på denne måten; Om jeg kommer inn i hawaii skjorte, olabukse og hullete sokker, men løfter mer enn alle andre der inne, som har på seg fancy treningstøy, kul sveis, og kanskje litt eyeliner. Er jeg da den "utstøtte" fordi jeg ikke følger moten, og de sosiale reglene dere så fint viser til her inne?

For da må jeg nesten stille deg et par spørsmål;

Hvorfor trener du?`

Hva vil du oppnå med å gå på et treningssenter?

Inngår kule klær og annet stash i trenings budsjettet ditt? (For jeg klarer fint å trene i en HM tskjorte til 79,- + en shorts til 120,- + et par slitne HM sko til under 200 lappen. Men jeg skal passe på gjemme meg når du/dere er på treningssenteret, for der hører jeg visst ikke hjemme.

Går utseendet og stil fremfor styrke/sunnhet i dine øyne?

Kler du deg for andre, eller kler du deg for maks bevegelighet og komfort, da spessielt når du trener?

Det tok meg 2 måneder som student, å innse at klær og annet drit man kjøper for å se bra ut for andre, rett og slett er helt latterlig, da spesielt om man må skaffe seg en ekstrajobb, eller spise drit for å opprettholde denne fasaden. Jeg kan fint forstå at folk liker å kle seg bra. men la nå resten få være som de er, det finnes andre prioriteringer her i verden også.

/Shorts over thightsen/stilongsen bruker man, rett og slett fordi man ikke vil vise frem rumpa/utstyret sitt til alt og alle. (Noe du også kunne tenkt deg til selv, før du måtte rakke ned på personen som var litt mer blyg enn evnt deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...