miscbrah Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det er ikke så mange av dere igjen. Hvorfor nettopp ikke DU har bilde av din rygg er usikkert, men hvis grunnen er at at du fortsatt har litt overflødig fett igjen rundt midjen, har jeg heldigvis en løsning til deg: Begynn med å ta et godt tak i huden på siden av magen. Fest den ene enden av teipen. Dra teipen deretter så hardt du klarer over til andre siden av midjen. ta på nytt et godt tak i huden på motsatt side av der du begynte, og dra den innover mot navlen. fest deretter teipen. Gjenta. ??????? profitt. Ilustrasjon: Cile, Titanium, Eilin og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ....og husk å dokumentere i form av film når tapen skal dras av. miscbrah 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 hahaha!! Notert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Bror, jeg føler ikke at du selger konseptet ditt særlig godt. Jeg tror jeg beholder min gamle avatar. miscbrah 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 er pavels tilbake..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 er pavels tilbake..? Kan se sånn ut ;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miscbrah Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Bror, jeg føler ikke at du selger konseptet ditt særlig godt. Jeg tror jeg beholder min gamle avatar. den som intet våger, intet vinner er pavels tilbake..? ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hahahah, jeg har hatt SÅ lyst å kommentere dette med at absolutt alle jenter skal ha ryggen sin som profilbilde. Hva er greia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Da kan de ha nudepics uten å være indecent. Birgit Sorteberg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er ikke på ryggen fettet samler seg for oss, vett Taktisk utsnitt Eilin og Jane 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ja har nok litt med å gjøre at de kan flexe rygg uten at de føler at de viser for mye hud. imm-iform 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mulig noen her husker det bergenske bandet Baba Nation... Kanskje ikke. Ihvertfall hadde de en legendarisk konsert på en av byens nattklubber og et av bandets mer fremtredende medlemmer valgte en noe i overkant dristig scenebekledning akkurat denne kvelden. Han tok rett og slett og surret "gaffa-tape" (slik som er indikert av trådstarter med illustrasjonsbilde) rundt snurrebassen og lot det være bekledning nok. At det var et vellykket stunt kunne gisp og hyl i salen kanskje være en bekreftelse på. Det den påfølgende dags avisanmeldelser og gossip ikke fortalte noe om, var imidlertid det infernalske smertehelvete vedkommende gikk igjennom etter konserten. Han måtte jo kle av seg sceneantrekket... Mette M og wheysted 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Da kan de ha nudepics uten å være indecent. Litt som bilder av piercinger og tatoveringer? Er ikke hud så lenge fokuset er stål eller blekk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mulig noen her husker det bergenske bandet Baba Nation... Kanskje ikke. Ihvertfall hadde de en legendarisk konsert på en av byens nattklubber og et av bandets mer fremtredende medlemmer valgte en noe i overkant dristig scenebekledning akkurat denne kvelden. Han tok rett og slett og surret "gaffa-tape" (slik som er indikert av trådstarter med illustrasjonsbilde) rundt snurrebassen og lot det være bekledning nok. At det var et vellykket stunt kunne gisp og hyl i salen kanskje være en bekreftelse på. Det den påfølgende dags avisanmeldelser og gossip ikke fortalte noe om, var imidlertid det infernalske smertehelvete vedkommende gikk igjennom etter konserten. Han måtte jo kle av seg sceneantrekket... Hehe, huff da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har ryggen fordi jeg vil Kan jo hende jeg bytter underveis.. Hva er det dere mannfolka vil ha bilde av da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har ryggen fordi jeg vil Kan jo hende jeg bytter underveis.. Hva er det dere mannfolka vil ha bilde av da?? Haha, vel siden du spør! http://www.youtube.com/watch?v=nGKPlUiDxGA Kristianne, Birgit Sorteberg, Smoit og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ja har nok litt med å gjøre at de kan flexe rygg uten at de føler at de viser for mye hud. Først må jeg lære å flexe rygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Haha, vel siden du spør! http://www.youtube.com/watch?v=nGKPlUiDxGA Haha, ja syns jeg ser bilde av rompa mi på sida her hele tida.. Eller puppa for den saks skyld... Hvis den rompa noen gang blir større og finere så kanskje :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva er det dere mannfolka vil ha bilde av da?? Ansikt, rumpe, lår. Hver gang jeg ser disse flexa jenteryggene må jeg bruke to sekunder på å finne ut om det er en skinny gutt eller ei brei jente. Cile, imm-iform, Ninian og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ansikt, rumpe, lår. Hver gang jeg ser disse flexa jenteryggene må jeg bruke to sekunder på å finne ut om det er en skinny gutt eller ei brei jente. Hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.