Gå til innhold

Tips til jentene som fortsatt ikke har Rygg-Profilbilde


miscbrah

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
Jeg kan bytte til en sånn avatar når jeg har en kropp det går an å vise frem! Så hvis dere fortsatt er her om et par år så får vi se da.

Synes det bildet du har nå er så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Takk, det var hyggelig å høre! Synes det selv egentlig :D

Synes det ser bra ut jeg, Jane!

Er det dine eller noen du har funnet å bare kastet opp på ryggen? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

SÅ fint da.. Nå har jeg blitt fortrolig med mitt :D

^^

Bare jeg som reagerer på det faktum at det her er menn som klager på hvordan kvinner ter seg, og at de fleste svært enkelt føyer seg etter deres ønsker...?

Hrmhrmf, på tide å hente ottar.

Attedetvar? Klager på hvordan kvinner ter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på det faktum at det her er menn som klager på hvordan kvinner ter seg, og at de fleste svært enkelt føyer seg etter deres ønsker...?

Hrmhrmf, på tide å hente ottar.

Prinsipielt enig med deg (jeg synes folk skal få ha bilder av AKKURAT det de vil i avataren), men jeg ser likevel det litt komiske i det (nemlig at absolutt alle jentene bestemte seg for ryggbilder sånn omtrent samtidig). Det som er litt festlig er jo at avatarene ofte skal hjelpe med å skille ut de forskjellige brukerne i forumet, og når alle har ryggbilder så blir det sånn at det man må dobbeltsjekke nicket hver gang man leser et innlegg, med mindre man skal begynne å pugge hvem som har brukt mest tid på å bygge trapezius :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...