Gå til innhold

Jannicke

Medlemmer
  • Innholdsteller

    63
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Se der, ja... Jeg lette gjennom "ned i vekt", men burde selvsagt sjekket "kosthold" også. Beklager det. Ikke meningen å "kuppe" spørsmålet ditt.
  2. Så lurt! Hvorfor i all verden har jeg ikke tenkt på det...?! Takk for tips!
  3. JA!! Jordbær og banan, er også min favoritt! Plutselig forsvant den fra nesten alle butikkene... Jeg måtte selvsagt sende Tine en mail, og fikk forklart at den var flyttet fra sortimentet butikkene skal ha, til de varene butikkene selv velger om de skal ha. Min erfaring er at de stort sett har den på butikker som Meny, Kiwi og Ica Maxi. Fordelen med lang holdbarhet er at man kan kjøpe noen når man først finner. Rent bortsett fra det, synes jeg den har nesten betenkelig lang holdbarhet... Men i hvert fall - har de yt med jordbær og banan er det ingen tvil om hva jeg skal ha!
  4. Du er på butikken, skrubbsulten og kroppen griner etter sjokolade (i hvert fall min... ) Hva kjøper du? Spørsmålet er vel - hva er ditt forslag til mellommåltid når du ikke har planlagt så godt som du burde og trenger noe med ene gang, uten å ødelegge dietten/prosjektet/planen helt? Jeg har en tendens til å kjøpe banan, wasa sandwich (uten at det nødvendigvis er så godt...), skyr eller yt restitusjonsdrikk. Andre gode forslag?
  5. Jeg trodde suketter var middelmådig, men det var inntil jeg prøvde stevia... Men jeg må prøve ut stevia litt mer, kanskje det plutselig smaker godt i en eller annen sammenheng. Når det er sagt har jeg nok meeer enn nok, så det er bare å komme og hente smaksprøve.
  6. Jeg synes kanskje det er litt sånn essens-aktig, ja. Det er minst like konsentrert. Med kjemisk og stram ettersmak. Men som dere ser - de fleste mener noe helt annet, da...
  7. Hmm. Jeg vil jo at også at det skal smake kaffe med baileys!
  8. Teste den neste gang da, kanskje. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å gå tom for den jeg har, men... Jeg synes kunstig søtning smaker mye bedre - jeg vil jo ikke synes det! Hvor mye bruker dere, da? Ett par dråper i en kopp kaffe?
  9. Etter å ha hørt "alle" snakke om hvor fantastisk Stevia er, kjøpte jeg disse... [ATTACH]1934[/ATTACH] Nå har jeg hatt de en stund og jeg har testet blant annet i kaffe, te og kesam. Men det smaker jo helt grusomt?! Jeg tar mindre og mindre, men selv to dråper i kaffen gjør at den smaker kjemisk og slett ikke godt! Er jeg virkelig den eneste som ikke liker Stevia...?? Tilfeldigvis så jeg på NRK (Puls eller FBI, husker ikke), da de testet sukkererstatninger for noen uker siden, også der kom Stevia (pulver, riktignok) dårligst ut av alle. Jeg skal gi det en sjanse til, derfor lurer jeg
  10. At det høres jævlig ekkelt ut, har du HELT rett i. Men det kvalifiserer avgjort til "matvarer man ofte ikke tenker på".
  11. En kilo er en kilo selvsagt. Men at forskjellen var så liten, det visste jeg ikke! Altså 0,9 vs. 1,06. Jeg reagert på akkurat det samme som deg, Stine M. Damer som har begynt å gå til jobb, og som mener de ikke går ned i vekt fordi de får muskler siden de tross alt har begynt å trene og "alle vet jo at muskler veier mer enn fett!" Greit å ha fått tall å vise til neste gang jeg havner i "muskler veier mer enn fett"-diskusjonen. Selvbedrag veier mer enn fornuft tydeligvis.
  12. Tusen takk for svar! Jeg har kjørt RYP flere ganger de siste par årene, og det funker forsåvidt greit det, men akkurat nå har jeg lyst til å kjøre mitt eget løp. Planen er å ha en struktur på hva jeg skal trene, men ellers variere i øvelser, sett og vekt/repetisjoner. Hadde jeg hatt fire dager skulle jeg kjørt en to-splitt, men det viser seg å være vanskelig å få til for tiden. Tre ganger i uken er nok mer realistisk. Jeg tenker at jeg ikke trenger å ha med isolasjonsøvelser på biceps/triceps i den faste planen, men at jeg tar det når det passer seg sånn, for eksempel etter annen trening e
  13. Utgangspunktet mitt er at jeg skal trene hele kroppen tre ganger i uken, med fokus på baseøvelser. Vanskelig å si hvor trent man selv er, men jeg har trent styrke i noen år, de siste par årene med frivekter. Så jeg er ingen nybegynner, men heller ikke topptrent. Jeg innbiller meg at jeg bør ha en press- og en trekkøvelse per muskelgruppe per økt. Hvis jeg skal gjennomføre det, tar økta veldig lang tid, med tanke på at jeg ønsker å trene knebøy, mark og utfall hver økt. Da tenker jeg det er to alternativer. Enten å trene en øvelse per muskelgruppe på resten av kroppen, f.eks. benkpress,
  14. Singlet i freshe fitnessbloggen-farger og jeg lover å løfte svintunge vekter med den på!
  15. En real runde utfall er gangsperr-garanti for min del.
×
×
  • Opprett ny...