Gå til innhold

Hvorfor ikke ta biceps curl i squat racket?

Anbefalte innlegg

True dat. Men faen så digg det er å bruke et halvt minutt til senteret. Det hjelper iallefall veldig på motivasjonen at det ikke er noe stress å komme seg dit. Også fikk jeg en god pris også. ^^

Klarer ikke helt å se "gevinsten" av å spare 100kg +/- i mnd hvis man irriterer seg på trening :)

Men hvis det var bjørns du endte opp på, så er vel ikke det verste plassen hva angår curlere.

Fortsetter under...

Nei, er ikke Bjørns. Men har hørt at det er bra, så skal ta å sjekke det ut når bindingstiden på Elixia går ut (heldigvis bare ut året). Jeg vil heller si at beliggenhet > penger i denne situasjonen.

Nei, er ikke Bjørns. Men har hørt at det er bra, så skal ta å sjekke det ut når bindingstiden på Elixia går ut (heldigvis bare ut året). Jeg vil heller si at beliggenhet > penger i denne situasjonen.

Har enda ikke måtte vente på ledig rack på Elixia Hillevåg om du har lokal premium medlemskap...

Har enda ikke måtte vente på ledig rack på Elixia Hillevåg om du har lokal premium medlemskap...

Mener jeg kan trene i hele fylket :) Det er ikke så langt unna, kunne jo syklet ned :) Får se når jeg har gidd, lol.

Annonse

Er det forresten lov til å slå/mobbe/tenne på folk som bruker pussypads? Spesielt med lette vekter?

Ja! I følge treningstudioets hirarkiske brocode ,så er den sterkeste Bro'en i gymmet Leviathanen. Dermed er all voldsbruk fra han sin side legitimt og faktisk nødvendig for å holde de mindre bro'ene i sjakk! True Story

Er det forresten lov til å slå/mobbe/tenne på folk som bruker pussypads? Spesielt med lette vekter?

Du tenner altså på folk som brukar pussypad? Det var ein ny fetish.

Så lenge vektene er lette så er det greit. Med tyngre vekter er heile puta bortkasta og dei burde lært at den er tull innan den tid.

Annonse

Fordi du er avhengig av en squat rack for å ta knebøy, men du trenger ikke en squat rack for å ta biceps curl. Tar du biceps curl i en squat rack når folk skal ta knebøy så irriterer du folk fordi det er så unødvendig.

Har aldri hatt noe imot det helt til idag. Jeg skulle ta markløft og en står og curler i rakken, fyfaen så irriterende.. .. .. . . .

Spesielt siden man er helt avhengig av rack for å ta markløft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...