Gå til innhold

Hvorfor ikke ta biceps curl i squat racket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare ta det fra bakken eller en vanlig benk ingen bruker da.

"Seriously, why do people feel the need to do their piddly arm curls in a power rack that can accommodate an 800+ squat or rack dead? Get your ass out and make way for some real iron! C'mon now."

post-1937-14440898791317_thumb.jpg

Annonse

Annonse

I det siste har eg sett veldig mykje curlbro assistanse. Til og med i knebøyracket!

Unnskyld meg, men er det vanlig med spotting i curl?!

Jeg har sett spotting i markløft. Han ene sto rett bak ræva på han andre. Så ut som de hadde gjort det før for å si det sånn.

Lukter troll.. ingen er så dumme eller ignorante at de ikke forstår hvorfor de ikke skal curle i racket! De gjør det bare pga. De tror haters gonna hate er kult, mens de egentlig fortjener et balleskudd!

Curler du mer enn jeg bøyer, så skal jeg ikke si noe på det. :) Ikke at det skal så mye til, men læll..

Jeg har sett spotting i markløft. Han ene sto rett bak ræva på han andre. Så ut som de hadde gjort det før for å si det sånn.

Trommelyd :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...