Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet det er ekte når du bruker straps på curls :D

Har faktisk kjørt bicepscurl med dovelstraps et par ganger. Det er jævlig nice siden du kobler ut greper og kan fokusere 100% på biceps. Bare prøv!

Mye haters i denne tråden ser jeg. Bitre navy seals graduated top of class bla bla not even jacked.

Annonse

Bra splitt. Kommer sikkert til å få syke gainz. Jeg har et spørsmål - bryter jeg fasten dersom jeg stirrer litt hardt på en pastill? ikke så veldig hardt, men bare litt. den er riktignok sukkerfri, men har hørt at sånne greier allikevel påvirker blodsukkeret?

Bra splitt. Kommer sikkert til å få syke gainz. Jeg har et spørsmål - bryter jeg fasten dersom jeg stirrer litt hardt på en pastill? ikke så veldig hardt, men bare litt. den er riktignok sukkerfri, men har hørt at sånne greier allikevel påvirker blodsukkeret?

ja shit, har du ikke hørt om Pavlov eller? han fikk hunder til å sikle fordi de trodde de skulle få mat hver gang han ringte i en bjelle. Det er klart insulinet skyter i været hvis du ser for lenge på mat

Annonse

Fy faen! Finnes det noe verre en idioter som går med rosenkrans og tror de er tøffe? Rosenkrans er en viktig del for å kunne luke ut barnemishandlere i samfunnet, ikke gjør det til en mainstream greie!

ikke diss the Situation ass! du er bare syyyykt jelly på abza hans

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...