Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxx
Hva med enn underdel til community? Kontaktannonser (både til treningspartner/venner/date osv), fint fint for alle treningsglade folk :) Så holder vi litt av flørtinga ute av alle andre tråder hehe :p

Jaaa... Jeg skulle gjerne hatt en treningspartner:D

Fortsetter under...

Slå den av under instillinger, eller individuelt på trådvalg :)

Ty! Men hadde det ikkje vore meir hensiktsmessig å legga det opp andre veien? "Dersom du ønsker epost-varsling, huk av boksen", i staden for å måtte huka av dersom du IKKJE vil ha det? Tipper det er 1000 andre der ute som klikker max kvar gang dei får endå ein FB-mail i innboksen!

Ty! Men hadde det ikkje vore meir hensiktsmessig å legga det opp andre veien? "Dersom du ønsker epost-varsling, huk av boksen", i staden for å måtte huka av dersom du IKKJE vil ha det? Tipper det er 1000 andre der ute som klikker max kvar gang dei får endå ein FB-mail i innboksen!

neida, den går jo selvsagt i junkfolderen uansett :)

Annonse

Kunne vært moro med en litt mer "proff" samling med forskjellige treningsprogram sammen med artikler om hvordan sette sammen sine egene program som sticky i treningsprogram forumet. Nå er det bare en tråd med masse forskjellige programmer uten en ordentlig struktur der. Kommer veldig mange spørsmål ang program, mange av dem er veldig like, og det er ikke alltid folk tar disse spørsmålene så seriøst, siden det kommer for 1000 gang sammtidig som trådstarter ikke skriver spesielt godt.

Forumet kunne gjerne hatt støtte for mobil-surfing. blir veldig smått sånn som det er nå. :)

Ekstremt tidkrevende og teknisk å gjøre forumdesignet mobilvennelig, men det kommer nok en gang. Dette funker fint: Tapatalk. Forum app for iPhone og Android | Fitnessbloggen Forum

Jeg kunne tenke meg en "hopp til" rubrikk når det gjelder antall sider på en tråd hvis dette er mulig? Har sett det på andre forum, og syns i grunn det fungerer ganske bra.

For å gå til en spesiell side? Du kan trykke på → for å se flere sidetall.

For å gå til en spesiell side? Du kan trykke på → for å se flere sidetall.

Ja, men jeg tenker hvis det er 89 sider og jeg vil til 43, da hadde det vært mye lettere med et sted der man kan "taste inn" sidetallet og hoppe direkte til 43 fremfor å trykke seg frem/tilbake.

Ja, men jeg tenker hvis det er 89 sider og jeg vil til 43, da hadde det vært mye lettere med et sted der man kan "taste inn" sidetallet og hoppe direkte til 43 fremfor å trykke seg frem/tilbake.

Litt som kanalvelgeren på tv? Jo, ja. Du kan alltids skrive inn sidetall i url-feltet på toppen.

Annonse

• 3 uker senere...

Siden kunne blitt bedre ved å kunne brukes på forum på iphone og andre telefoner:) ikke kun lese artikler..

oooog egen "side" på profilen der man kunne skrive opp hva man har spist og hvor mye kalorier dette inneholder. Noe lignende Diett.no :) Hadde vært genialt å hatt alt på et sted :)

når man trykker på "loggboka" så burde man ha kommet enten til FØRSTE innlegget i boka, eller kanskje helst SISTE. Istede for midt på første siden :p for så å bla seg fremmover til det siste som er skrevet.

Enig, syns man burde komme til den siste siden :) de første sidene er jo av og til flere år gamle.

Enig, syns man burde komme til den siste siden :) de første sidene er jo av og til flere år gamle.

En løsning på dette var å kopiere linken du selv har på loggbok oppe i menyfeltet ditt, og putte denne inn på innstillinger under loggbok.

jeg tror dette var en løsning, er ikke helt sikker.

En løsning på dette var å kopiere linken du selv har på loggbok oppe i menyfeltet ditt, og putte denne inn på innstillinger under loggbok.

jeg tror dette var en løsning, er ikke helt sikker.

Jupp, det er faktisk ikke verre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...