Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takker, bra du følger med i timen jeanett:)

den regelen hadde jeg ikke lest, så har jaggu meg hatt endel flaks med mine bestillinger da ser jeg:D

(ser for meg dagen en pakke hade komt på noen kr over og jeg hadde kommet inn hos tollerne for og krangle nå:eek:)

Har gått på noen smeller når det gjelder den 200 kroners grensa så har lært "the hard way" ;) Så nå beregner jeg god margin til 200 kr når jeg bestiller varer som ikke er tollfrie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stevia english toffee, peanøttmel, peanøttmel med sjokolade, banan-, kokos- og smøressens, kakaopulver, kalorifi sjokoladesirup og kalorifri karamelldip - alt i dagens post :D Fredagsglede!

Kan du skrive litt om sjokoladesirupen, smøressensen og karamelldippen når du har prøvd det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan bruker dere smøressens, bananessens osv? Hva putter dere det oppi og med hvilken hensikt? Aldri vært borti det jeg....

Har ikke prøvd smøressens ennå, men tenker jeg skal prøve det på brokkoli og blomkål! Tenker jeg blir godt :D Banan- og kokosessensen vil være super i baldninger av cc og skyr naturell (eventuelt mager kesam) :) Eller kanskje i grøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skrive litt om sjokoladesirupen, smøressensen og karamelldippen når du har prøvd det? :D

Sjokoladesirupen har akkurat samme smak som den tilsvarende sjokoladedipen, bare at den er mer flytende :) Smaken er veldig spesiell, litt bitter mer en spiss smak, samtidig er den ordentlig søt og god! Veldig vanskelig å forklare :p Jeg har bestilt sjokoladedip og pannekakesirup tidligere, og ved første forsøk synes jeg begge var veldig spesielle, men nå bare elsker jeg dem! :D Det viktigste er at man ikke tenker at det skal smake likt, for da får du ikke hva du ønsker :) Men godt er det selv om! Karamelldipen var også veldig god :) Brukte den som glasur på snickerskaka jeg lagde i går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den smøressensen forstår i alle fall ikke jeg meg på. Har ikke funnet et eneste tilfelle hvor den har smakt ok enda..? oO

Tips?

DET lurer jeg også på. Lukter helt grusomt på flaska, og jeg har heller ikke fått den til å smake godt noen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERLIG tråd a gitt! :thumbsup: Har aldri tørt å begi med ut på iherb. Men nå er det et lite håp. Å nå har jeg så mange gode tips også! Gruer meg til å begynne å passe på vekt på pakken å sånn! Men får vel hive meg uti det!;p

Det burde du! Jeg var litt nervøs først jeg og, men det er virkelig verdt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett på tilberedte grønnsaker eller har du det på under tilberedning?

Rett på! Kokte opp en god dæsj blomkål og brokkoli med litt (les; for mye... må begrense saltbruken) salt, og bare helte over litt smøressens når det lå på tallerkenen, klar til og spises :) Smakte det først i går, da var det helt grei, og deretter i dag, og da var det faktisk ganske så godt :) Sikkert litt vanesak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...