Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal snart få bestilt noe fra denne mye omtalte siden..

skal bestille klassikerene stevia og sukrin. Har også tenkt å bestille en dressing eller to fra walden farms som er kalorifrie. Hvis det er de jeg tror, så er det det samme som jeg pleide å kjøpe på butikken i USA og de smakte veldig greit!

Noen som vet om det går an å bestille sånn "fiberhusk" via iherb?

Er det noe annet jeg bør bestille hvis jeg vil lage noe typisk sånn lavkarbobakst eller snop? F.eks kokosmasse eller mandelmel.. osv? haha :) Bare til å komme med anbefalinger og hva det heter på engelsk og sånn :)

Iherb har egentlig det meste innenfor bakst! Hvis du går inn på den norske siden er det kanskje litt enklere å finne frem til det du vil ha?

iherb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iherb har egentlig det meste innenfor bakst! Hvis du går inn på den norske siden er det kanskje litt enklere å finne frem til det du vil ha?

iherb.no

Hei Tessa. Takk for tipset om iherb på norsk. En stor fordel for en steinaldermann som meg som ikke kan alle de fancy ordene på engelsk. De har visst byttet navn til ispar. Fant masse baketips (liste over bakegreier fra iherb på norsk) der så nå er det frem med bake-kjevla (jeg får rett og slett legge ned klubben litt). Et mel av interesse (som innehar alle de 8 aminosyrene som kjøtt har, men fremdeles er vegetabilsk og glutenfritt er jyttemel! Har ikke testet det ennå, men i Norge koster det jo det hvite ut av øya så her skal det shoppes litt mer på iherb. Bare på tryne at det melet ikke var på lager nå. ;-/ stoneage1-778691.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje denne? Om det stemmer hadde det vært fett å få vite det en gang :thumbsup:

Jeg visste jeg hadde sett den et sted! Fiberfin er laget av resistent stivelse fra mais, akkurat som Life Enhancement er! Har aldri prøvd fiberfin, men jeg ser den er flittig brukt i diverse oppskifter. Prisen på fiberfin i Norge er stiv :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jeg hadde sett den et sted! Fiberfin er laget av resistent stivelse fra mais, akkurat som Life Enhancement er! Har aldri prøvd fiberfin, men jeg ser den er flittig brukt i diverse oppskifter. Prisen på fiberfin i Norge er stiv :meh:

Jeg tipset forøvrig de som driver ispar.no ang. denne iherb tråden. De holder på å oppdatere sidene for å få flere produkter på norsk (iherb). Det er bare å skrive epost til dem ang. om det er noe som mangler i den norske oversikten over iherbprodukter. Jeg tror ikke det finnes noen hjemmesider som har mer oversatte produkter til norsk over iherbprodukter enn denne siden (ispar.no). Om det er noen som vet av noen andre sider med enda flere produkter på norsk så kom gjerne med tips. Layouten på ispar ser ut som et takras, men det er vel fett nok, man finner frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipset forøvrig de som driver ispar.no ang. denne iherb tråden. De holder på å oppdatere sidene for å få flere produkter på norsk (iherb). Det er bare å skrive epost til dem ang. om det er noe som mangler i den norske oversikten over iherbprodukter. Jeg tror ikke det finnes noen hjemmesider som har mer oversatte produkter til norsk over iherbprodukter enn denne siden (ispar.no). Om det er noen som vet av noen andre sider med enda flere produkter på norsk så kom gjerne med tips. Layouten på ispar ser ut som et takras, men det er vel fett nok, man finner frem.

Ja, design er ikke vedkommenes sterke sider - i hvert fall ikke etter den siden å dømme. Men som du sier - det funker. Det er tross alt det viktigste. Kan hende siden blir så populær etterhver (bare se hvor populær iHerb er blitt for nordmenn), så kanskje noen er snille å hjelper til med et nytt design/oppsett :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, design er ikke vedkommenes sterke sider - i hvert fall ikke etter den siden å dømme. Men som du sier - det funker. Det er tross alt det viktigste. Kan hende siden blir så populær etterhver (bare se hvor populær iHerb er blitt for nordmenn), så kanskje noen er snille å hjelper til med et nytt design/oppsett :thumbsup:

Ja enig. Det viktigste er jo at det funker. Man slipper å bruke tid på å oversette og lete :thumbsup: Dessuten har jeg sans for dette med å trimme pakkens vekt på sidene der. Jeg hater å betale mer enn nødvendig og selv om porto er rimelig ($4-$6 og oppover) så pleier jeg alltid å lirke vekten helt opp på maks. Har jeg f.eks. 1.2 kilo i varer så ser jeg i kategorien 200 gram og finner evt. noe (så jeg kommer opp på 1.4 kilo som er rimeligste frakten). Skulle bare ønske de hadde litt flere "forbruksvarer" i oversikten der. Så bra om de leser denne tråden (de sa de skulle følge med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DES-22067-2.jpg Desert Essence, Tea Tree Oil Deodorant with Lavender Oil, 2.5 oz (70 ml) (DES-22067)

Status: Pending Reason: Waiting for processing 1 X $4.21 $4.21

ATK-03503-0.jpg Atkins, Advantage, Caramel Fudge Brownie Bar, 5 Bars, 1.6 oz (44 g) Each (ATK-03503)

Status: Pending Reason: Waiting for processing 1 X $6.26 $6.26

NWY-40511-0.jpg Nature's Way, B-50 Complex, 100 Capsules (NWY-40511)

Status: Pending Reason: Waiting for processing 1 X $8.50 $8.50

FRE-00236-3.jpg Special, Doctor's Best, Suntheanine L-Theanine, 150 mg, 10 Veggie Caps (FRE-00236)

Status: Pending Reason: Waiting for processing 1 X $2.95 $2.95 $0.00

HOG-55512-0.jpg Healthy Origins, Probiotics 30 Billion CFU's, 7 VCaps (HOG-55512)

Status: Pending Reason: Waiting for processing 1 X $4.95 $2.00 $2.95

ATK-07530-0.jpg Atkins, Endulge, Double Chocolate Chunk Cookie, 5 Cookies, 1.4 oz (39 g) Each (ATK-07530)

Status: Pending Reason: Waiting for processing 1 X $5.60 $5.60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...