Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke smakt det, men søt sitron er vel det samme som lemonade, og det er jo veldig godt!

Den er herved bestilt, så får vi nå se :D Bestilte også Valencia Orange og Apricot Nectar som jeg ikke har prøvd :) I tillegg til Hazelnut og Vanilla Cream som jeg er veldig glad i fra før. Det er også kommet en i druesmak, Grape, men den turte jeg ikke å prøve meg på ennå! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er herved bestilt, så får vi nå se :D Bestilte også Valencia Orange og Apricot Nectar som jeg ikke har prøvd :) I tillegg til Hazelnut og Vanilla Cream som jeg er veldig glad i fra før. Det er også kommet en i druesmak, Grape, men den turte jeg ikke å prøve meg på ennå! :rofl:

Jeg har 4 stykker stående i kjøleskapet, men jeg er litt pysete med å bruke dem. Vanilla creme har det gått en del unna på, men jeg syntes stevia så lett gir en metallisk smak, så derfor foretrekker jeg heller essenser! Du som også handler en del, du har ikke noen flere tips til det? Jeg er VELDIG glad i vaniljeessensen fra idun, men de små flaskene går så fort unna når en først lager noe. Derfor tenkte jeg å kjøpe de litt større flaskene på iHerb. Tror jeg skal teste ut en del av de, men det hadde jo vært greit å vite litt om hvordan de var. Jeg har brent meg en del på netthandling kan man si, thihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 stykker stående i kjøleskapet, men jeg er litt pysete med å bruke dem. Vanilla creme har det gått en del unna på, men jeg syntes stevia så lett gir en metallisk smak, så derfor foretrekker jeg heller essenser! Du som også handler en del, du har ikke noen flere tips til det? Jeg er VELDIG glad i vaniljeessensen fra idun, men de små flaskene går så fort unna når en først lager noe. Derfor tenkte jeg å kjøpe de litt større flaskene på iHerb. Tror jeg skal teste ut en del av de, men det hadde jo vært greit å vite litt om hvordan de var. Jeg har brent meg en del på netthandling kan man si, thihi :)

Hihi, skjønner :D Jeg har lært meg å elske steviasmaken, og det handler mest om å prøve og feile :) Jeg synes det blir best i et blandingsforhold av steviapulver (de har et fantastisk ett på iherb!) og steviadråper!

Selv har jeg prøvd tre essenser fra frontier; smør, banan og kokos. Smør synes jeg faktisk var overraskende godt, men kun til grønnsaker, som på blomkål og brokkoli. Banan smaker definitivt banan. Om du husker de banansjokoladene fra gamle sjokoladeposer med bananskum inni og sjokoladetrekk utenipå? Akkurat slik banan smaker den, altså litt småkunstig. Ikke så veldig glad i den at det er noe. Bruker stort sett proteinpulver for smakstilsetning ;) Kokosessensen var bedre igjen! Ikke så veldig kraftig kokossmak, men det avhenger av hva du bruker den til. I skyr/kesam og andre produkter med veldig ren smak blir den veldig framtredende, mens i grøt vil du trenge hele flaska omtrent for å få frem smaken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har bestilt produkter for mer enn 200 kr-grensen som vet hvor mye eventuelle toll- og moms avgifter kommer på?:) Fant 1,125 kg Scivation Xtend Watermelon til 390 kr, men vet ikke om det er så smart om avgiften for det blir stooor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve noen nye proteinpulvre, og lurte på om noen hadde noen gode forslag? Jeg vil gjerne prøve noe litt nytt og spennende, med litt annerledes smak :) Litt lei av klassikerne (sjokolade, vanilje osv.)

iskrem smak da? labrada har noen gode, finnes jo også litt pulvre med stevia søtning hvis det kunne vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest gjennom hele denne tråden men til de som vil kjøpe høye doser av vitaminer eller vitamin-mineralkompleks er det bedre å kjøpe det fra et europeisk land fordi da er det lov å innføre så høye doser som det er lov til å selge over disk i det landet du bestiller fra. D vitamin må ikke overstige 10 000 iu ellers regnes det som legemiddel i Norge. bigvits.com eller shopping4net.com har jeg brukt for det formålet. Det er vanskelig å finne vitaminer med små nok dagsdoser på iherb. Og ikke bestill gratis urter etc uten å være sikker på at det er lov å innføre. Kjipt om tollen returnerer hele pakka bare fordi du ville teste et par piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tanker rundt disse fire? Forskjellen i pris er der, men den er ikke så ekstrem at det gjør meg noe, og proteinmengden er helt grei i begge to. Noen grunn til at jeg bør velge den ene typen over den andre?

Gaspari Nutrition, MyoFusion Probiotic Series, Elite Athlete Protein Powder, Cinnamon Roll, 2 lbs (907.2 g) - iHerb.com

(Eller tilsvarende i Cookies and Cream)

Now Foods, Whey Protein Isolate, Cookies & Creme, 1.8 lbs (816 g) - iHerb.com

(Eller tilsvarende i Toffee)

Sistenevnte er søtet med stevia, ingen kunstige søtningsstoffer. Noen som har prøvd det før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen linker? :)

tenkte du på sånn icecream smaker el stevia?

Labrada Nutrition, Lean Body, Hi-Protein Meal Replacement Shake, Strawberry Ice Cream, 2.47 lbs (1,120 g) - iHerb.com

den der er jo da måltidserstatter da men kanskje noe i den type smak?

uansett letteste blir sikkert å bare søke seg frem der siden det er såpass mye forskjellig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte du på sånn icecream smaker el stevia?

Labrada Nutrition, Lean Body, Hi-Protein Meal Replacement Shake, Strawberry Ice Cream, 2.47 lbs (1,120 g) - iHerb.com

den der er jo da måltidserstatter da men kanskje noe i den type smak?

uansett letteste blir sikkert å bare søke seg frem der siden det er såpass mye forskjellig:)

Har sett meg blind :D De har så utrolig mye! Men skal se på linken :) Har du smakt noen av disse nevnt i denne kommentaren:

Noen som har noen tanker rundt disse fire? Forskjellen i pris er der, men den er ikke så ekstrem at det gjør meg noe, og proteinmengden er helt grei i begge to. Noen grunn til at jeg bør velge den ene typen over den andre?

Gaspari Nutrition, MyoFusion Probiotic Series, Elite Athlete Protein Powder, Cinnamon Roll, 2 lbs (907.2 g) - iHerb.com

(Eller tilsvarende i Cookies and Cream)

Now Foods, Whey Protein Isolate, Cookies & Creme, 1.8 lbs (816 g) - iHerb.com

(Eller tilsvarende i Toffee)

Sistenevnte er søtet med stevia, ingen kunstige søtningsstoffer. Noen som har prøvd det før? :)

? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett meg blind :D De har så utrolig mye! Men skal se på linken :) Har du smakt noen av disse nevnt i denne kommentaren:

? :)

hehe ja sant det er myyyye der inne:D

ikke smakt akkurat de 2, jeg er mere fruktaktig typer smaker person, men pvl sin cookies and cream digget jeg faktisk men den er ikke på iherb såvidt jeg vet kjøpt på gg i norge..

når jeg er usikker på smak fra iherb så dobbeltsjekker jeg gjerne på bb.com sine sider som f.eks for den til gaspari:

Bodybuilding.com Reviews - Gaspari Nutrition MyoFusion Probiotic Series

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tanker rundt disse fire? Forskjellen i pris er der, men den er ikke så ekstrem at det gjør meg noe, og proteinmengden er helt grei i begge to. Noen grunn til at jeg bør velge den ene typen over den andre?

Gaspari Nutrition, MyoFusion Probiotic Series, Elite Athlete Protein Powder, Cinnamon Roll, 2 lbs (907.2 g) - iHerb.com

(Eller tilsvarende i Cookies and Cream)

Now Foods, Whey Protein Isolate, Cookies & Creme, 1.8 lbs (816 g) - iHerb.com

(Eller tilsvarende i Toffee)

Sistenevnte er søtet med stevia, ingen kunstige søtningsstoffer. Noen som har prøvd det før? :)

Kan gå god for MyoFusion ihvertfall. God smak og kvalitet. Det kan stort sett sammenlignes med de dyrere proteinene man finner rundt om i Norge på innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...