Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var så "smart" å bestille Betancourt BCAA i pulverform med druesmak - den smakte bgææ.. Noen som har et tips om noe som er drikkendes? Har også prøvd tablettform men det hadde vært greit å kunne fordele det mer utover dagen istedet for å få en boost.

Har noen her forsøkt å bestille varer fra iherb poste restante til Sverige? Det blir for teit å skulle holde seg under 200,-grensen - spesielt når man kan kjøpe for 1300 i Sverige.

EDIT: For å svare på mitt eget spørsmål, så ser dette ut til å være et bra alternativ: http://www.posterestantestromstad.no/

EDIT2: Fikk svar fra posterestantestromstad om at de tar mot pakker fra alle speditører og kan håndtere pakker opptil 40kg - så neppe noe problem for oss :D

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/iherb-tr%C3%A5den.1313/#post-36755

Annonse

Jeg var så "smart" å bestille Betancourt BCAA i pulverform med druesmak - den smakte bgææ.. Noen som har et tips om noe som er drikkendes? Har også prøvd tablettform men det hadde vært greit å kunne fordele det mer utover dagen istedet for å få en boost.

Om du tvinger det i deg lenge nok så går de ned :p

på de siste få slantene så ble det "godt" etterhvert. men kjøper IKKE igjen for å si det sånn :p

Hei! Skal til å sende inn en bestilling på iHerb, men var litt usikker på tollegrensa, og tenkte jeg skulle spørre dere om råd. Akkurat nå ligger prisen på 203,47 kr totalt (34,35 dollar). Dette er inkludert frakt, noe jeg har hørt at man ikke skal ta med. Totalen uten frakt blir da 30,35 dollar, altså ca. 180 kr, og da under tollegrensa. Stemmer denne tankegangen? Er svært lite giret på å måtte betale toll fordi jeg var 3 kr over grensa, så tenkte jeg skulle høre med dere ekspertene først :)

Hei! Skal til å sende inn en bestilling på iHerb, men var litt usikker på tollegrensa, og tenkte jeg skulle spørre dere om råd. Akkurat nå ligger prisen på 203,47 kr totalt (34,35 dollar). Dette er inkludert frakt, noe jeg har hørt at man ikke skal ta med. Totalen uten frakt blir da 30,35 dollar, altså ca. 180 kr, og da under tollegrensa. Stemmer denne tankegangen? Er svært lite giret på å måtte betale toll fordi jeg var 3 kr over grensa, så tenkte jeg skulle høre med dere ekspertene først :)

Det stemmer, så da går det helt fint! Bare å sende inn bestillingen, og glede seg til varene kommer :D

Herregud, nå har dere fått meg til å blåse av 500 kr (jeg nesten ikke har) på iherb-snop! (Ja, fullstendig anvarsfraskrivelse her i gården) Måtte blant annet bare prøve de questbarene som dere har skrevet så varmt om. Apple pie og white chocolate raspberry: mmm!

Annonse

Går det å bestille kun én quest-bar eller en sample pack med flere smaker? Vet at du kan kjøpe sample pack fra nettsiden til Quest Nutrition, men det blir jo sykt dyrt!

Dyrere frakt, men du slipper ihvertfall bomkjøp seinere. Og.. 20 dollar dyrere frakt. Er ikke såååå ille.:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...