Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte noen varer på iherb som ble sendt tilbake, noen som kan fortelle meg hvilken/hvilke som blir ansett som legemiddel?

Bestilte:

Now Foods, Beta Carotene, 25,000 IU, 250 Softgels

Now Foods, L-Arginine, 500 mg, 250 Capsules

Now Foods, Magnesium Citrate, 100% Pure Powder, 8 oz (227 g)

Takk for hjelp :)

L-Arginine. Er vel i en slags gråsone. Vet man uten problem kan bestille de fleste aminosyrer uten at det blir stoppet om man bestiller fra Europa. Men fra USA er det plutselig kvasi-ulovlig. Idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L-Arginine. Er vel i en slags gråsone. Vet man uten problem kan bestille de fleste aminosyrer uten at det blir stoppet om man bestiller fra Europa. Men fra USA er det plutselig kvasi-ulovlig. Idiotisk.

Det er jo bare utrolig merkelig om de stopper det siden det selges i norske helsekostbutikker, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each - iHerb.com

Helgefavoritten :D

Ellers er det dressinger og diverse fra WALDEN FARMS som blir kjøpt (kalorifritt) Walden Farms - iHerb.com

Og såklart et klar Atkins barer...

Anbefaler også Chocolite proteinpulver!!! Search - chocolite - iHerb.com

Og Krydder (for eksempel tacokrydder) uten sukker og div er også til en rimelig penge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dear iHerb Customer,

The product you are interested in purchasing, HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Cookies N Cream, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each, has been discontinued by the manufacturer, or is no longer carried by iHerb.

Dafuuuk? :cautious:

Har funnet ut at de har sluttet med omtrent alle sjokolader i sommersesongen, ut september, siden det er så varmt at sjokoen kan bli ødelagt i posten. Så i høst ser det ut som om de tar alt inn igjen :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at de har sluttet med omtrent alle sjokolader i sommersesongen, ut september, siden det er så varmt at sjokoen kan bli ødelagt i posten. Så i høst ser det ut som om de tar alt inn igjen :) :) :)

Så bra at det bare er midlertidig da! :) Blir jo littt "bekymret" når mailboksen fylles opp av meldinger om at den ene etter den andre av mine favorittbarer og sjokolader er discontinued, haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte mine siste iHerb-pakker 20/05 og 05/06, men de har ikke kommet enda! :o Noen flere som venter sååå lenge på pakkene sine? Begynner å lure på om noen stjeler hentelappene mine..

Jeg har opplevd å vente i fire uker, men aldri mer. Kan den ha blitt stoppet i toll?? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...