Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Tiwas skrev:
Det tar faktisk TO evigheter med airmail, men så lenge det er eneste alternativet...Det kjipeste er at airmail har vektgrense, så jeg fikk ikke kjøpe proteinsnack :S

Er det noe ala jerky?

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei

Lenge siden jeg har bestilt noe som helst.

Er det noen som har oversikten over hvilke regler osv som gjelder nå for frakt/moms og alt det der? Har sett så mye rart i media i det siste :p

Ser at fraktprisen er blitt ubrukelig høy da..

Skrevet
  "hattifnattine skrev:
Noen som vet hvorfor frakten på DHL International Shipping plutselig har økt til 24 dollar? Sist jeg bestilte var den på 8 dollar:(

Er alternativet nå International airmail? Tar ikke det en liten evighet?

Til meg har det tatt mellom 2-3 uker maks, syns ikke det er så ille egentlig.

Gjest QueenWinther
Skrevet
  "-Fredrik skrev:
Hei

Lenge siden jeg har bestilt noe som helst.

Er det noen som har oversikten over hvilke regler osv som gjelder nå for frakt/moms og alt det der? Har sett så mye rart i media i det siste :p

Ser at fraktprisen er blitt ubrukelig høy da..

Slik jeg har forstått er det nå 350kr, inkludert frakt :) før du må betale toll

Annonse

Skrevet
  "hattifnattine skrev:
Noen som vet hvorfor frakten på DHL International Shipping plutselig har økt til 24 dollar? Sist jeg bestilte var den på 8 dollar:(

Er alternativet nå International airmail? Tar ikke det en liten evighet?

En gang tok det 6 dager - en annen gang tok det 14 med airmail - i tillegg til at man må hente selv på posten.... Men det var en gang det tok 5 dager med DHL, så uansett!

• 3 uker senere...
Skrevet
  "playfair90 skrev:
Er det bare meg eller har prisen for frakt blitt vanvittig mye høyere på Iherb det siste året??

Definitivt ikke bra for å bestille små ordre lenger. Hadde tenkt å kjøpe Ceylon-kanel, men gav nesten opp. Fraktpris for 1 stk var $ 4,45, 2 stk 8,90, 3 stk 13,35, men når jeg la til 4 stk, kom jeg over $20 dollar i varesum og da ble frakten plutselig bare $ 5,34. Står jo forsåvidt på siden deres at det er rabatt med ordre over $20, men var da voldsomt..

Ellers var vitacost et bra tips :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet hvor lang fraktid det er på international airways?

Bestilte noen små ting og ble sendt 04.mai og er enda ikke fremme. Står 2 uker på siden men er gått 20 dager..

Nærmer det seg eller er det noe galt ? Under toll-grensa også så tollen skal etter det jeg vet ikke ha den liggende i flere uker..

Skrevet
  "Sickalicious skrev:
Noen som vet hvor lang fraktid det er på international airways?

Bestilte noen små ting og ble sendt 04.mai og er enda ikke fremme. Står 2 uker på siden men er gått 20 dager..

Nærmer det seg eller er det noe galt ? Under toll-grensa også så tollen skal etter det jeg vet ikke ha den liggende i flere uker..

Varierer veldig! Jeg pleier å velge den fraktmetoden selv og har tatt alt fra fire dager til fire uker!

Og det selv med samme vekt/innhold/pris..

Annonse

Skrevet
  "Inger-Lise skrev:
Varierer veldig! Jeg pleier å velge den fraktmetoden selv og har tatt alt fra fire dager til fire uker!

Og det selv med samme vekt/innhold/pris..

Okei, takk for svar! Da gir jeg det 14 dager til før jeg blir bekymret hehe !

• 2 uker senere...
Skrevet
  "Oddis skrev:
Noen som har tips til gode glutenfrie proteinbarer fra iHerb som har mer karbs og fett? Noe tilsvarende Big 100 fra PF.

En venninne av meg har glutenallergi og pleier å kjøpe av denne typen:

http://www.iherb.com/NuGo-Nutrition-Free-Gluten-Free-Dark-Chocolate-Trail-Mix-12-Bars-1-59-oz-45-g-Each/30662

Er en del mer kalorier i dem, ikke akkurat proteinbars, men bra næringsinnhold og hun synes de er veldig gode på smak!

Selv hater jeg alt av mørk sjokolade så jeg er kanskje ikke riktig person å vurdere smaken på akkurat disse :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...