Gå til innhold

Klær med bra passform (douche alert!)


Keegil

Anbefalte innlegg

Alright, jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som sliter litt med dette.

Slim fit er altfor trangt rundt skuldrene, brystet, ryggen og nakken og føles mest som det er laget for en sylslank hipster på 40 kilo (selv ikke JEG er så tynn). Går jeg for større størrelser for at det skal passe på øvre del av overkroppen, henger skjorta og slenger rundt mellomgulvet. Og regular fit er jo totalt sjanseløst på alle måter. Det verste jeg vet er å ha på meg klær som ikke sitter ordentlig.

Noen som har erfaringer med klesmerker som kanskje har litt mer "douchey" passform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da synes jeg du bør sende over et par kilo klær til meg!

Skapet mitt ser voldtatt ut da eieren (det vil si meg) sliter med de kvinnelige shopping-instinktene. :p

Men neste uke MÅ jeg.. har faktisk ingen kjole til julebordene..

Wow - jeg har faktisk det forferdelige luksusproblemet at skapet der jeg bor nå er for lite til alle klærne mine :/

Dette har restultert i at jeg kun har tatt med det "viktigste" fra mamma. Tilsvarende 4 stappa søplesekker med klær (ikke ytterklær) og 35 par sko :D

Flott at jeg flytter til ett litt større sted nå - WALK IN CLOSET <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for feedback!

Før tråden sklir over i en "hva har du i kles- og skoskapet ditt" for jentene, må jeg spesifisere at jeg egentlig tenkte mest på helt enkle t-skjorter her, og ikke penskjorter. Glemte å si det i åpningsposten.

Da er det jo bare å bestille 7 av de nye fitnessblogg t-skjortene når de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som sliter litt med dette.

Slim fit er altfor trangt rundt skuldrene, brystet, ryggen og nakken og føles mest som det er laget for en sylslank hipster på 40 kilo (selv ikke JEG er så tynn). Går jeg for større størrelser for at det skal passe på øvre del av overkroppen, henger skjorta og slenger rundt mellomgulvet. Og regular fit er jo totalt sjanseløst på alle måter. Det verste jeg vet er å ha på meg klær som ikke sitter ordentlig.

Noen som har erfaringer med klesmerker som kanskje har litt mer "douchey" passform?

Samsøe, these glory days, Har myye bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for feedback!

Før tråden sklir over i en "hva har du i kles- og skoskapet ditt" for jentene, må jeg spesifisere at jeg egentlig tenkte mest på helt enkle t-skjorter her, og ikke penskjorter. Glemte å si det i åpningsposten.

Zara har greie t-skjorter som sitter bra. Om tyrenakken blir et problem, får du kjøpe V-hals. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du reiser til USA så kan du gå innom en mall og finne en buckle butikk... Eller se på buckle.com. Mye av det er litt yo-yo for meg (affliction osv.), men de har også mye som er litt mer "tasteful" og voksent (nei, ikke bestefar-skjorter). Liker f.eks. de langermede skjortene som har "athletic fit". De passer meg perfekt (!), og er de eneste skjortene jeg kan kjøpe.. Tror jeg bruker kun XL der faktisk, og de har en fin passform. Også mange fine t-skjorter, men kan ikke gå god for passformen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...