Gå til innhold

Flere som ser fram til kong vinter?


Nils A

Anbefalte innlegg

Snø og vinter er himmelsk! Nå har jeg vokst opp i Bergen da, så det er jo ikke så mye å rope hurra for. Jeg seer greia med at vind, slaps, kulde, regn, osv ikke er det kuleste. Men det er så mye positivt med den tiden av året, at det overlever man. Snøbrett <3

(men våren og sommeren er en superfin tid det også, "hurra" for "sommeren" som har vært!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Litt ja og nei.

  • Jeg FRYSER om vinteren, HELE tiden. Jeg bruker ull innerst, mellomlag og ytterlag, men jeg tror ikke jeg er skapt for vinteren. Håper på ok temperatur, ikke minus 20!
  • Det er ikke like moro å løpe, skogen er for skigåere og brøytebilen er ikke så tidlig ute på fortaueneMen

Men det er også fint om vinteren, hvis det er ordentlig med snø og ikke slaps.

  • Skiturer
  • Aketurer med ungene
  • Vakkert landskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savner skiføre, håper det kommer tidligere i år enn i fjor!!

eeelsker lange turer på bortoverski, og det gjør både gubben og eldste også, så håper minsta godtar pulken i vinter også... hehe...

men, jeg håper overgangen er kort, orker ikke is og slaps og iskaldt regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det scooterføre i Arendal, altså?

Jeg bor jo i det fylket hvor vi faktisk kjører lovlig, så det blir noen mil hver vinter. I år har jeg i tillegg planer om å gå på ski.

Har et innmari ambivalent forhold til vinter, det er så MYE av den her oppe..

Hehe nei dårlig med det! Men har hytte både i setesdal og gjøvdal, begge to i Aust-agder. Og der er det mere snø enn man kanskje kunne tro! Og FYI så kjører jeg også fullt lovlig med registrert kjelke, lappen og scooterløyve :) Er ikke bare ett fylke man kjører lovlig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...